19 juni Super Motard Race Veenendaal

mooie foto's allemaal , ik heb zelf ook een 60 fototjes gemaakt en aardig wat filmpjes.
100_3182.jpg

rest vd foto's staan hier online , video's en foto's met hogere resolutie komen binnenkort online (mijn server is offline atm). Het was alleen een beetje jammer van het weer ;( .
Ik heb trouwens ook nog een prachtig filmpje van iemand die onderuit is gegaan en zijn crf probeert te starten wat niet echt lukt en hem van woede op de grond gooit (leedvermaak is natuurlijk altijd leuk ;) )
[tof mode]
686.jpg

[/tof mode]

 
Laatst bewerkt:
Euh "Welkom op uw eigen homepage" :?
als je wil mag je ze ook wel op mijn server gooien hoor. (is niet super snel, maar werkt wel)..

Je site werkt alweer ;) Leuke foto's :)

en het was iid wat jammer van het weer, maar dat beetje regen gaf toch ook wel wat leuke plaatjes 8-)
 
Laatst bewerkt:
hehe , ik heb de pix 800*533 gemaakt , ik had nog 5 mb over ofzo dus ze konden wat groter :) .
Mijn normale server is snel en zat ruimte (200 gig ;) ) mja netwerkkaart kapot ofzo :S
 
Ik ben begin in de middag ook maar even die kant opgegaan. Het was leuk om ze te zien racen maar ik heb geen forum stickertjes gezien. Zelf had ik mijn trans alp voor de deur bij safe geparkeerd ( met chemisch tiollet achterop).

Groet Rutger
 
Supermotard Race 2004 - Veenendaal

kee, even voor de handigheid een scrippie gebouwd zodat je op het forum al de thumbnails kan zien. persoonlijk vind ik dit wel leuk en handig. en het vern**kt de layout niet zo hard als de grote foto's.

Als er modjes zijn die het irritant vinden, dan even mn post editen :)



















































Dit waren alle foto's die ik op dit evenement heb gemaakt. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan