Welkom bij het levendige Leiden, Alphen e.o. topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.

motor_arie

MF veteraan
23 mrt 2004
1.728
3
Welkom Bij Het Levendige Leiden, Alphen e.o. 'Off-topic' Topic part 16

topicopening.jpg

Je kwebbelt gezellig mee en wilt ook met je kop er op? Mail even een foto onder vermelding van je nick naar motor_arie en het komt helemaal goed.

Algemene zaken:




Het voorgaande gezwam:




Agenda




SpamlijstLedenadministratie



Geen stamgast maar wel op de hoogte blijven van activiteiten van dit topic?
Mail dan onder vermelding van "MF-Leiden Ledenlijst" je nickname, e-mailadres, echte naam en eventueel MSN adres en telefoonnummer naar S@nchoP@nz@ (sanchopanza007@gmail.com)

M-F Leiden weekend 24/25 mei



Datum: 24/25 Mei
Hotel: Ramada treff Neustadt a/d Weinstrasse

Kosten: € 54,- p.p.
Afstand zaterdag: 640km (244 km snelweg)
Afstand zondag: 597km (312 km snelweg)

Route Zaterdag
Leiden, snelweg Antwerpen, Brussel, E40, afslag 29
Via doorgaande wegen in de ardennen, N63, N68
Luxemburg N7, N10 })
Naar de eifel, Via de B422, B52 en andere leuke wegen zakken we af naar Rheinland-Pfalz
Waar in Neustadt het hotel staat (ong 20km zuid/oost van Kaiserslautern)

Route Zondag
Met een boog om Kaiserslautern heen
Via de B270 naar Morbach
Daar pakken we de Hunsruckhochstrasse tot ong. Boppard (B326)
Via een stukje moezel en eifel naar het begin van de snelweg A1
Snelweg A1, A61, Venlo, snelweg, Leiden

Deelnemers (o.v.b)
  • The Duke
  • Testikels
  • Pas
  • S@nchoP@nz@ + ?
  • Jolan
  • Jipstra
  • Matrex-online
  • Victorino
  • GR1D
 
Laatst bewerkt:
Haha, cool!
Gaat ie dan vrij rijden met die auto op 't circuit?
Had laatst gehoord dat er een grote klapper was op Zandvoort. Trauma heli en alles erbij.
Schijnen nogal wat 'onervaren coureurs' rond te rijden met vrij rijden.

Ja, voorlopig wel. Racelicentie moet nog even voor gespaard worden. Ik reed daar ook voor het eerst maar het is gewoon een beetje leven en laten leven. Grote klappers heb ik er nog niet gezien. Je rijdt toch allemaal voor jezelf dus dan heeft het geen nut om risico's te nemen. Onevaren coureurs elimeneer je immers alleen maar door ze ervaring op te laten doen.
 
Vrijdag gespot in "de Smitse" te Rotterdam. Stond een beetje amicaal te doen met de aanwezige barcrew O-) .

Oranje trui, gecombineerd met een jas van een welbekend zeilbotenjackmerk, afgewerkt met een tas van de recruitment Days. Zelf trouwens ook nog zo'n tas gescoord: waar sta je voor ingeschreven :? ?

O-)

Sorry heb jou niet gezien :X

Ik moest even bijpraten met een aantal aanwezigen ;) En zorgen dat die gasten van de Recruitment Days er niet met onze HertogJan glazen vandoor gingen naar boven ;)

Wat betreft mijn kleding, of je hebt goed verstand van dat "zeilbotenmerk", of ik heb echt dicht bij je in de buurt gestaan. Want dat staat echt verrekt klein op die jas ;)

Sta voor een heel lijstje ingeschreven, maar weet niet of ik naar allemaal toe ga. Veel presentaties in de Consultancy sfeer en enkele Consumer Goods bedrijven. Workshops DTZ Zadelhoff, Boer & Croon Young Executives en Deloitte FAS. Ben benieuwd of ik geselecteerd wordt op basis van CV en motivatie.

Ja, voorlopig wel. Racelicentie moet nog even voor gespaard worden. Ik reed daar ook voor het eerst maar het is gewoon een beetje leven en laten leven. Grote klappers heb ik er nog niet gezien. Je rijdt toch allemaal voor jezelf dus dan heeft het geen nut om risico's te nemen. Onevaren coureurs elimeneer je immers alleen maar door ze ervaring op te laten doen.

Racelicentie wil ik ook ooit nog een keer halen :Y :]
 
quote:
Goudlokje schreef op 11 januari 2008 @ 10:12:
Mogguh


[...]


Even vragen of hij z'n muts thuis laat, herken je 'm zo


Zal hem wel ff sms'en zo... Je doelt toch niet op z'n mooie rooie haren toch ?

Nu ff oefenen met de sneeuwkettingen.. Die hebben we zeker wel nodig, er is 50 cm sneeuw voorspeld voor aankomende nacht in Val Thorens.
Beetje olie in de Pausmobiel en ik ben er klaar voor.



De pausmobiel is gespot :P Testikels en ik konden nog net voor de lawine over de pas. We hebben niet gemeet, dat lukte net nie..De pas zou afgesloten worden op 2 punten voor 2 uur om een lawine te crieeeren zodat ze tenminste wisten wanneer hij zou komen...

De uitlaat van testikels had al kuren in belgie :S Moest gelast worden ofzoiets.... Fucking veel sneeuw gevallen daaro in valthorens... niet normaal. De week dat ik er zat minimaal een meter!!

Maargoed hij zit er nu, hoop dat ie beter weer heeft dan mij :) Ik heb maar 1,5 dag( van de 8) goed zicht gehad en dus fatsoenlijk kunnen boarden -O- -O-
 
Haha, cool!
Gaat ie dan vrij rijden met die auto op 't circuit?
Had laatst gehoord dat er een grote klapper was op Zandvoort. Trauma heli en alles erbij.
Schijnen nogal wat 'onervaren coureurs' rond te rijden met vrij rijden.

Ik heb jarenlang circuitdagen gereden met een BMW 325i, in clubverband.
Ook daar wel minder ervaren rijders, maar echt zware klappers heb ik nooit gezien.

Met rolkooi en 4-puntsgordel moet je heel wat uithalen voor het echt pijn doet! ;)
 
Ik heb jarenlang circuitdagen gereden met een BMW 325i, in clubverband.
Ook daar wel minder ervaren rijders, maar echt zware klappers heb ik nooit gezien.

Met rolkooi en 4-puntsgordel moet je heel wat uithalen voor het echt pijn doet! ;)

Dat is mijn plan ook. Oud BMWtje kopen en gewoon op kenteken houden. Interieur er uit, kuipjes, gordels en kooi er in, sperdif er onder en dan gaan driften })
 
morgen! Het is vroeg..en maandagochtend..waarom is het weekend te kort! ECHT POLITIEKE PARTIJEN DOE DAAR EENS WAT AAN!
 
Dat is mijn plan ook. Oud BMWtje kopen en gewoon op kenteken houden. Interieur er uit, kuipjes, gordels en kooi er in, sperdif er onder en dan gaan driften })
Hehe, dat is inderdaad best vet.
Maarja kost wel weer een berg knaken :)
Ik ga binnekort nog een nieuwe studiebeginnen, dus zo'n hobby zit er nog niet in.
En om nou met m'n punto 1.2 op het circuit te gaan rijden..... hmmm, misschien niet eens zo'n gek idee.. Het is wel een sporting uitvoering :+
 
I.v.m met grote drukte in het weekend van 17/18 mei wil ik het een weekje later doen

Het wordt dus 24/25 mei

M-F LEIDEN WEEKEND 24/25 MEI
Duke990 :Y
Asteroid9 :? (met scheerschuim voor S@ncho)
Testikels :Y
Pas :?
S@nchoP@nz@ :Y (Moet wel fftjes sparen dan :P)
Digibeet :Y (ovb, dat hij dan nog zn rijbewijs heeft)(1 feb. weten we het)
Jolan :Y (ovb dat hij in Nederland is)
Bobpanne :? (ovb,dat hij dan zn rijbewijs nog heeft)
Jipstra :? (gaat het ff inplannen)
Matrex-online :? (ovb dat hij vrij krijgt)
Victorino :Y

SuperSlurper :N
Brander :N
 
Dat is mijn plan ook. Oud BMWtje kopen en gewoon op kenteken houden. Interieur er uit, kuipjes, gordels en kooi er in, sperdif er onder en dan gaan driften })

Helaas worden die oide 325i's in rap tempo zeldzamer en duurder... B|

Een sperdiff voor zo'n ding is ook moeilijk te vinden, die kosten ook de hoofdprijs.
Ik heb jaren in dat spul lopen handelen, best leuk... ;)
 
Helaas worden die oide 325i's in rap tempo zeldzamer en duurder... B|

Een sperdiff voor zo'n ding is ook moeilijk te vinden, die kosten ook de hoofdprijs.
Ik heb jaren in dat spul lopen handelen, best leuk... ;)

Ik heb gisteren gekeken op marktplaats voor 320jes. Hebben dan meestal wel 1,5 - 2 ton gelopen. Volgens die jongen waar ik mee was maakt dat niet zo veel uit en kan je met een kleine revisie van het blok al een aardig eind komen en is een sperdiff te verkrijgen door het originele diff vast te lassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan