190er onder een GSX-R 750 '98

Da Brown

Rookie
20 okt 2006
17
0
Bodegraven
Hallo Mensen,

Graag wou ik weten of er een Supercorsa 190 onder mijn SRAD uit '98 past? Lukt dit met de breedte?


Alvast Bedankt

Marcel
 
waarom een 190er erop gooien als ik vragen mag? je band word alleen maar breder en platter, dus stuurt hij niet meer zo lekker de bocht in. een 180er die er dus eigenlijk op hoort staat boller dus makkelijker de bochten in te sturen. suc6

edit: weet trouwens niet zeker of 180 de originele maat is van een 98er maar dacht het wel
 
Laatst bewerkt:
waarom een 190er erop gooien als ik vragen mag? je band word alleen maar breder en platter, dus stuurt hij niet meer zo lekker de bocht in. een 180er die er dus eigenlijk op hoort staat boller dus makkelijker de bochten in te sturen. suc6

edit: weet trouwens niet zeker of 180 de originele maat is van een 98er maar dacht het wel


maar als hij die brede in die velg propt, gaat die tog juist weer wat boller staan. :)
 
190 past zonder problemen op een 5.5 velg, ofschoon je hier beter een 6.0 voor kunt gebruiken.
Ik zou dit zelf echter nooit doen. Met een 180 heb je een veel beter en lichter sturende fiets. 190 is een modeverschijnsel.
 
Bedankt allen,

Nu heb ik er idd een pilot power 180 onder en mijns inziens was dat ook de standaard maat. De reden dat ik misschien overstap naar de 190er is simpel, deze band kan ik voor weinig van een vriend overnemen die ermee geracet heeft.
Volgens mij is de supercorsa sowieso iets boller dan de pilot power, dat zal ook wel voor een andere rijbeleving zorgen.

Ik probeer het uit en bevalt het niet gaat er gewoon weer 180er onder.
 
waarom een 190er erop gooien als ik vragen mag? je band word alleen maar breder en platter, dus stuurt hij niet meer zo lekker de bocht in. een 180er die er dus eigenlijk op hoort staat boller dus makkelijker de bochten in te sturen. suc6

edit: weet trouwens niet zeker of 180 de originele maat is van een 98er maar dacht het wel


yep, hij is inderdaad standaard afgeleverd met een 190.
 
Terug
Bovenaan Onderaan