intruder 1400 1987

Sebaviaan

MF'er
17 mrt 2007
201
0
Hoi,

Ik heb een intruder 1400 uit 1987 te koop. Deze is al een tijdje geschorst omdat ik op een andere motor rij.

Vraagprijs is 3000 euro.

Blok is in een hele goede staat
drukgroepen recent vervangen
achterband recent vervangen
kruiskoppeling recent vervangen

(recent is niet zozeer in tijd maar wel in km's)

Voorrem versleten
chroom niet overal even mooi
accu dood

Overspuiten behoort tot de mogelijkheden.

sebastiaandamoiseaux@hotmail.com
06-22168200
U88l
 
Laatst bewerkt:
Misschien inruil XJR1300SP mogelijk?

Haha....succes met de verkoop man.

gr Arnoud

PS. Kleurstelling is wel grappig :P
 
Arnoud als in Arnoud mijn semi-collega?

Dat barrel van jou krijg je de schuur toch niet uit? haha.

zzr 1100 gaat het worden. Alle GSX-en gaan ook de deur uit denk ik.

Kleurstelling is inderdaad grappig maar het verkoopt voor geen meter. Maar goed, overspuiten is dan ook een mogelijkheid.

Wie wil 'm?
 
kleuren zijn zelfs op basis van een officiele nederlandse vlag gemaakt, interessant wâh?
 
Arnoud als in Arnoud mijn semi-collega?

YEP!!!!! ;)


........

Kleurstelling is inderdaad grappig maar het verkoopt voor geen meter. Maar goed, overspuiten is dan ook een mogelijkheid.


Ja kijk als het nou de duitse vlag was geweest dan had ik er nog misschien over nagedacht _O- ....maar nu....tja ik weet het niet.....

nee ff zonder dollen een zzr ja? Dacht dat je met de suus verder door het leven wou.....

apparently not.....
 
Ben er wel een keer mee in de Eiffel geweest, dat telt toch ook?

Die GSX komt me een beetje m'n strot uit. Eigenlijk vooral omdat m'n accu deze week naar de klote is gegaan en het "einde van de maand" is en ik dus geen nieuwe kan kopen. Ach, die intruder is nu al bijna een jaar geschorst en de ene dag wil ik hem verkopen en de volgende dag weer niet. Er moesten maar eens knopen doorgehakt worden.

Maar voornamelijk wil ik een all weather motor die wat betrouwbaarder is dan die ouwe GSX.

Zo, nu hoeven we maandag op het werk tenminste niet met elkaar te praten.
 
Misschien een beetje een rare vraag, maar wat is die beugel tussen het motorblok en je voorwiel? Is dat een extra set voetsteunen om lange afstanden te cruisen ofzo? :+
 
Ja, dat is een soort budget forward controls, alleen dan zonder de controls zeg maar.
Je kunt wel met je hak schakelen en dus gewoon in standje relaxed blijven zitten.
 
VERKOCHT !!!!!

Bedankt voor de massale interesse !!!!!

niet dus.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan