motor beurs 2008 Utrecht 31jan-3feb

sleeër

MF veteraan
16 jan 2008
6.892
1
ej, volgens mij is er nog geen topic over, anders slotje.

Wie gaan er naar de motor beurs dit jaar ? Jaarbeurshallente Utrecht, 31 jan t/m 3 feb.
Hopenlijk kan ik vrij krijgen, dan wil ik wel een kijkje wagen. Ben pas geslaagd en nog op zoek naar een motor. Heb alwel iets op het oog, maar geen dealer of kennis in de buurt die die motor heeft voor een proefrit o.i.d. Mooie kans dus om even te orienteren en wellicht even kijken of bep. andere motoren geschikt zijn voor mij qua lengte.
Verder hoop ik goedkope kleren te scoren. Met een beetje geluk zijn er nog restant kleren of iets dergelijks. Als beginner weet ik eigenlijk toch niet wat ik moet zoeken in kleren. Mooie kans dus dan ook om even te orienteren.
 
@ Sleeër:

Ik zou me ook niet al teveel "blindstaren" op de kortingen hoor... Als je de kans hebt, neem iemand anders mee die een beetje inzicht heeft in de "motorwereld". Soms doen sommige het nogal goedkoop lijken, maar ben je online soms nog wel veel goedkoper uit... Ik zeg niet dat dat met alles geldt op de motorbeurs hoor, zeker niet, maar het is ook niet per definitie zo dat je op de beurs met alles en iedereen ook echt goedkoper uit bent.

Ik ga btw de eerste dag, 31 Januari, donderdag. Even kijken hoe het gesteld is met de motorprijzen, en kijken of ik nog mooie dingen zie. Aankopen doe ik amper op de beurs. Alleen Kawasaki aankopen doe ik daar. (Qua merchandise dan) Even kijken of ze nog mooie jacks hebben.
 
Het is voornamelijk om even te orienteren op zich. In plaats van dat ik tig winkels afga om te kijken wat er te koop is, is zo'n beurs natuurlijk makkelijker.

Is het toegstaan eigen drinken en eten mee te nemen overigens ?
 
Het is voornamelijk om even te orienteren op zich. In plaats van dat ik tig winkels afga om te kijken wat er te koop is, is zo'n beurs natuurlijk makkelijker.

Is het toegstaan eigen drinken en eten mee te nemen overigens ?

Ik heb daar nog nooit van gehoord. Maar ja who cares. Neem gewoon lekker je eigen eten en drinken mee! Ik bedoel ze verdienen toch al zat aan die hamburgers enzo. (Die 4 euro per stuk kostten als ik me niet vergis van vorig jaar...) :X
 
gedraag jullie wel een beetje :
De politie gaat streng controleren op het rijgedrag van bezoekers van de MOTORbeurs 2008. In 2007 veroorzaakten bezoekers van de beurs veel overlast door asociaal rijgedrag en regende het klachten. Onder meer door te rijden over busbanen werden verkeerslichtinstallaties negatief beïnvloed.

Asociaal of gevaarlijk rijgedrag wordt niet getolereerd door de politie. In een ruime straal rond het terrein wordt streng gecontroleerd op snelheidsovertredingen met behulp van vier radarwagens of -posten. Daarnaast wordt gesurveilleerd met onopvallende politieauto's en -motoren die zijn uitgerust met videoapparatuur.
 
Vrijdag met de trein in mn eentje, met al mijn vrienden. Kan ik wel fijn helemaal zelf bepalen hoelang ik ergens wel/niet blijf hangen.

Voor 15 euro met de trein, als de NS tenminste van plan is het kaartje nog over de post te sturen...
 
Laatst bewerkt:
Geen idee of het toegestaan is. Ik heb tot nu toe wel altijd mijn eigen eten en drinken meegenomen. Wel af en toe bij een kroegje een lekker warm drankje of ergens een geweldige hamburger / hotdog genomen ;)
 
Het is voornamelijk om even te orienteren op zich. In plaats van dat ik tig winkels afga om te kijken wat er te koop is, is zo'n beurs natuurlijk makkelijker.

Is het toegstaan eigen drinken en eten mee te nemen overigens ?
:N

staat een grote neger (no pun intended...) bij de deur die al je broodjes afpakt en op eet ;)

















natuurlijk mag dat :P
 
Donderdag ga ik naar de beurs.
Vorig jaar ook op de 1e dag van de beurs gegaan. Lekker rustig en de meeste kans op koopjes. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan