Gigantische verzameling superbikes..

hoe moet je kiezen waar je op wilt gaan rijden die dag

hij schrijft ook dat dit iedere ochtend een probleem is...... _O- _O- en soms komt hij niet op zijn werk omdat hij iedere keer weer terugkomt voor een ander exemplaar.

Garage van 3 verdiepingen. en dan nog subtiel melden dat hij zijn prio's goed op een rijtje heeft.

Komt een ander met de opmerking dat hij van zijn garage een eetkamer heeft moeten maken :? |(

zijn reactie: "had zelfs motoren in mijn kamer staan en zijn vriendin ging volledig door het lint, zoals jullie wel begrijpen heb ik ingegrepen en die vriendin het huis uit geschopt" _O- _O- _O-

Ben ik ff blij dat bij mij wel motoren in het huis mogen *O* *O* *O*
 
hij schrijft ook dat dit iedere ochtend een probleem is...... _O- _O- en soms komt hij niet op zijn werk omdat hij iedere keer weer terugkomt voor een ander exemplaar.

*
als je je al dit moois kunt veroorloven denk ik niet dat af en toe niet op je werk komen een probleem is

check de buel op pagina 7 hij zal exclusief zijn maar wat een lelijk ding :r
 
Laatst bewerkt:
Geen woorden voor, wat een held :}
Vraag me af waar die het vermogen vandaan haalt om dat allemaal te kunnen betalen, staat toch wel voor een nulletje of 7 aan fietsen :X :X :X
 
Nou die kan die straks vast wel verkopen voor wat euro's als de beurzen zo doorgaan :+


Wat een verzameling.. lekker... dan nog die ferrari en die porsche uit 1983...



En de zwart/gele k5 met 6000 circuit kilometers en dan nog allerlei andere motoren die je op foto's ziet waar stickers op zitten van circuit dagen, volgens mij werkt ie niet en rijd ie alleen :o
 
Laatst bewerkt:
Geen woorden voor, wat een held :}
Vraag me af waar die het vermogen vandaan haalt om dat allemaal te kunnen betalen, staat toch wel voor een nulletje of 7 aan fietsen :X :X :X

hij schrijft zelf dat het rond de $500K zit. die gast met die ducs zit in de miljoenen.

Voor die proto motogp fiets schijnt hij 275000 betaald te hebben. ponden of euro's weet ik niet, maar dat maakt op zo'n bedrag niet meer uit denk ik, beide veeeeeeel meeer dan ik heb. :+
 
als je je al dit moois kunt veroorloven denk ik niet dat af en toe niet op je werk komen een probleem is

check de buel op pagina 7 hij zal exclusief zijn maar wat een lelijk ding :r

Zo'n buell staat ook bij de harley/buell dealer hiero in amersfoort.
Volgens mij is het inderdaad best een bijzonder ding maar de looks zijn echt te erg.
 
Hij heeft een NR...... :-( ..... damn en een RUF.....


volgens mij is dit dezelfde vent?? check the 2 stroke!!!! damn.....

 
of niet trouwens; sorry, zat niet op te letten. maar ja, dan hebben jullie iig ff een leuk filmpje van een mooie kawa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan