Hèt MF Motorweekend 2008 - pré miet 1

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.502
183
Oss
In het kader van Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1 houden we een pré-meet, kunnen we elkaar alvast een keer ontmoeten. het idee is een stukkie rijden, en dan een happie doen.

harleyOutside.jpg

Caddy's Diner, Verzetslaan 3 (t.o. de McDonalds), 1447XX Purmerend


Deze premeet is op zaterdag 8 maart, we gaan naar Caddy's diner (in Purmerend) en vooraf doen we een rondje achter Hanssss aan.

14:00 verzamelen (Hanss laat nog weten waar. zorg je dat er koffie is Hanssss?)
15:00 vertrekken voor toertje (achter Hansss aan)
18:00 aankomst Caddy's diner

Ik denk dat we wel moeten reserveren bij Caddy's dus laten we afspreken dat de deelnemerslijst uiterlijk 1 maart definitief moet zijn. Dus even deelname (toer en/of eten) expliciet bevestigen.

Route
zie http://www.habbiebabbie.net/MF/MFWeekend/2008/premeet1

Deelnemers
--> 1e kruisje = rijd toer mee, 2e kruisje is eet mee

  1. [x][x] KingCoder
  2. [x][x] Buzzin
  3. [x][x] Fuck Het Milieu
  4. [x][x] Hansss
  5. [x][x] pilatus
  6. [x][x] Low Profile
  7. [x][x] boytoylover
  8. [x][x] Jessy'
  9. [ ][x] Ducktape
  10. [x][x] Tazman_3
  11. [ ][x] V FRed S
  12. [x][x] frankashyra
  13. [x][x] Flooriz
  14. [x][ ] Bikegirl83
  15. [x][x] FrankFJR

afmeldingen

  1. CBRFanatic
  2. Sjimmie
  3. Ted
 
Laatst bewerkt:
Hmm...mij maakt het niet zoveel uit....Duitsland is te doen.....maar purmerend ook :)
(En natuurlijk kom ik kijken bij wie ik later in het jaar mijn leven in hun handen leg ;) )
 
Klinkt misschien een beetje gek maar ik ga voor Purmerend. Tis toch 235 km naar Ochtrop en weer terug is samen 470km heen en terug en dat vind ik een beetje ver weg voor een happie eten :o

Ik zeg niet TE ver weg maar het zijn toch km 'ers :X


Is misschien de Utrechtse Heuvelrug een optie? Mooi midden in het land en voor iedereen dus goed te rijden. O-)
 
Laatst bewerkt:
in princiepiepe ga ik mee.... (enne.... vanaf drachten is nog 85 km verder, hoor... :+ dan hoogeveen tenminste, want dat is blijkbaar de norm :N _O- )
 
Laatst bewerkt:
Klinkt misschien een beetje gek maar ik ga voor Purmerend. Tis toch 235 km naar Ochtrop en weer terug is samen 470km heen en terug en dat vind ik een beetje ver weg voor een happie eten :o

Ik zeg niet TE ver weg maar het zijn toch km 'ers :X


Is misschien de Utrechtse Heuvelrug een optie? Mooi midden in het land en voor iedereen dus goed te rijden. O-)

Dat had ik dus ook in gedachten.
En Purmerend is toch voor iedereen makkelijk te doen?
 
in princiepiepe ga ik mee.... (enne.... vanaf drachten is nog 85 km verder, hoor... :+ dan hoogeveen tenminste, want dat is blijkbaar de norm :N _O- )


sjongejongejonge neem ik een keer de moeite om de zaak vanuit meerdere kanten te bekijken :(

Zal 'k NOG 's doen B|


Hahaha nee hoor niet op de teentjes getrapt.


Weet je wat? maken we er gewoon purmerend van, laat Hansssss ons een rondje door zijn achtertuin zien. Goed Hanssss?
 
sjongejongejonge neem ik een keer de moeite om de zaak vanuit meerdere kanten te bekijken :(

Zal 'k NOG 's doen B|


Hahaha nee hoor niet op de teentjes getrapt.


Weet je wat? maken we er gewoon purmerend van, laat Hansssss ons een rondje door zijn achtertuin zien. Goed Hanssss?


Als er een datum is maak ik wel een route (als er animo is)

Het is wel een beetje plat hier in NH, niet te vergelijken met Luxemburg maar dat is het in Friesland ook, dussssss.................... :W



O-)
 
Als er een datum is maak ik wel een route (als er animo is)

Het is wel een beetje plat hier in NH, niet te vergelijken met Luxemburg maar dat is het in Friesland ook, dussssss.................... :W



O-)


Wel lezen he Hansssss :+ de datum staat in de startpost: 8 maart. Als we nou ergens om 2 uur verzamelen, bakkie doen, handjes schudden en om 3 uur een eindje rijden tot zeg 5 à 6 uur, dan hapje doen?
 
Laatst bewerkt:
Wel lezen he Hansssss :+ de datum staat in de startpost: 9 maart. Als we nou ergens om 2 uur verzamelen, bakkie doen, handjes schudden en om 3 uur een eindje rijden tot zeg 5 à 6 uur, dan hapje doen?

Uit de OP:

NIX kiezen :X Deze premeet is op zaterdag 8 maart, we gaan naar Caddy's diner en vooraf doen we een rondje achter Hanssss aan.

O-)

Ik moet nog even kijken of ik het redt/ wij het redden.
 
Uit de OP:

NIX kiezen :X Deze premeet is op zaterdag 8 maart, we gaan naar Caddy's diner en vooraf doen we een rondje achter Hanssss aan.

O-)

Ik moet nog even kijken of ik het redt/ wij het redden.

heuh.. zaterdag 8 maart of zondag 9 maart? :? vooraf rondje achtertuin hansss? hoe laat? waar vertrekpunt? (wat een vragen...... :Y ) wil er bij zijn.... *O* *O*
Wel lezen he Hansssss :+ de datum staat in de startpost: 9 maart. Als we nou ergens om 2 uur verzamelen, bakkie doen, handjes schudden en om 3 uur een eindje rijden tot zeg 5 à 6 uur, dan hapje doen?

Uit de OP:

NIX kiezen :X Deze premeet is op zaterdag 8 maart, we gaan naar Caddy's diner en vooraf doen we een rondje achter Hanssss aan.

O-)

Ik moet nog even kijken of ik het redt/ wij het redden.
 
Leuk een premeet! Kunnen de nieuwen idd de anderen leren kennen :Y
(opnieuw ;) )

Om 2 uur wordt een beetje lastig ivm werk van Ducktape, 's-avonds mee eten ergens moet waarschijnlijk wel lukken. :Y
 
oke, maar waar verzamelen we dan voor de rit? hapje eten is altijd lekker na een tochtje..

zie je dan waarschijnlijk..
 
Nog een keer ZUCHT

Ik kan overdag niet, 's avonds wel.

Maar het zou wel handig zijn als hier (ook?) in de OP de plaats en adres erbij worden vermeld.

IK KOM 'S AVONDS DUS WEL.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan