Arie Vos nieuwe eigenaar Vos Oss

Ja, en Simon De Vries is eigenaar van Motoport Wormerveer.

Dit wordt een super topic. :?

Is 't al vrijdag ? :W
 
Laatst bewerkt:
Vos-Oss was een begrip ooit, lang geleden toen ze nog in dat pand aan de molenstraat zaten. Ik denk dat het misgegaan is toen ze naar dat walgelijke pand gingen samen met die trapfietsenclub. Geldgraaierij? :? .

Ik hoop dat ze iets van die glans kunnen herwinnen.
 
Laatst bewerkt:
Jongens,

Dit nieuws klopt inderdaad. Hier in ons plaatselijke krantje stond het breed uitgemeten. Overigens ook zelf al met hem kennisgemaakt in de zaak......

Hopelijk word dit een super doorstart... de plannen zijn in ieder geval goed!!
 
Een motorzaak moet scoren op service en klantvriendelijkheid.
Ik wil hiervoor wel iets meer betalen.
Echter het moet tegenwoordig allemaal sneller met het gevolg foutjes en beroerde afhandeling en swappen until we droppen. Om snel financieel te kunnen scoren wellicht. Je ziet dit ook steeds meer gebeuren. Motorijders worden kieskeurig en googlen zich suf op allerlei forums en informeren elkaar supersnel (ook het bos in).
Uiteindelijk gaat dat vele garages opbreken. Het natuurlijk selectie proces.
Dit geld by the way zeker voor de autohandel.
Ik hoop dat Arie het beter doet.
 
Die service en klantvriendelijkheid was er de laatse tijd ver te zoeken. Het spul dat ze verkochten was gedateerd en al helemaal sinds de winkel was gehalveerd.

Je kon (kunt) dan veel beter naar de oorspronkelijke eigenaar, SoloMoto in Geffen.

Maar hopen dat we hier weer een motorzaak van alure krijgen.

veel succes Arie *O*
 
was er afgelopen weekend ff langs gegaan om de 'leegverkoop' ff te checken.
Was alleen wel een beetje chaotisch. Begrijpelijk op zich, maar de vriendelijkheid werd er niet echt mee geholpen. Zo van 'ja daar is 75% korting, daar 50% en roep maar als je het gevonden hebt'. Ik heb nog geen leren pak, dus een beetje advies bij aankoop was een beter idee geweest.

Maar goed, heb er ook niet zelf naar gevraagd, dus ach.

Wel een vreemd puntje was dat er een GSR die in de showroom staat zonder vermelding dat ie verkocht is, terwijl ie dat dus wel is. Mocht de nieuwe eigenaar het hier lezen: ik heb er ongestoord uitgebreid op gezeten, mn vriendin is ook nog ff achterop geklommen. Maakte nl kans om mn nieuwe motor te worden. Pas toen ik om een proefrit vroeg werd me verteld dat ie al verkocht was. Ik zou het zelf toch prettiger gevonden hebben als dr een kaartje op had gezeten ofzow. Sorry koper, ik habe es nicht gewusst enzow ;)

Ben wel benieuwd hoe het straks na de heropening wordt. Kreeg zaterdag wel een beetje het idee dat het nu nog ff niet zo nauw kwam met netheid van zaken doen, maar goed, misschien als ze van alle oude meuk af zijn dat het anders wordt.
 
was er afgelopen weekend ff langs gegaan om de 'leegverkoop' ff te checken.
Was alleen wel een beetje chaotisch. Begrijpelijk op zich, maar de vriendelijkheid werd er niet echt mee geholpen. Zo van 'ja daar is 75% korting, daar 50% en roep maar als je het gevonden hebt'. Ik heb nog geen leren pak, dus een beetje advies bij aankoop was een beter idee geweest.

Maar goed, heb er ook niet zelf naar gevraagd, dus ach.

Wel een vreemd puntje was dat er een GSR die in de showroom staat zonder vermelding dat ie verkocht is, terwijl ie dat dus wel is. Mocht de nieuwe eigenaar het hier lezen: ik heb er ongestoord uitgebreid op gezeten, mn vriendin is ook nog ff achterop geklommen. Maakte nl kans om mn nieuwe motor te worden. Pas toen ik om een proefrit vroeg werd me verteld dat ie al verkocht was. Ik zou het zelf toch prettiger gevonden hebben als dr een kaartje op had gezeten ofzow. Sorry koper, ik habe es nicht gewusst enzow ;)

Ben wel benieuwd hoe het straks na de heropening wordt. Kreeg zaterdag wel een beetje het idee dat het nu nog ff niet zo nauw kwam met netheid van zaken doen, maar goed, misschien als ze van alle oude meuk af zijn dat het anders wordt.

Vind een paar dingen beetje raar aan je verhalen namelijk

De mensen zitten nu in een drukke periode dus logisch dat de klantvriendelijkheid weg is en je slecht werdt geholpen maar denk dat als je even gevraagd had hoe en wat dat je gewoon geholpen werdt dus snap gewoon niet dat je dat hier neerzet.

En vind het gewoon niet normaal dat je zomaar op een motor gaat zitten zonder hiervan iemand van de winkel op de hoogte te brengen en dan ook dit even uitgebreid op een achterlijke manier brengt dat je dat gedaan heb allemaal.
Zal ik anders ook even zomaar op jou motor gaan zitten zonder iets te melden en te doen denk ook niet dat je dat op prijs zal stellen.
Stel ik zou een motorzaak hebben en iemand gaat zomaar op een motor zitten waar ik dus in principe eigenaar van ben zou ik dit ook niet op prijs stellen is gewoon aso als je dat doet naar mijn mening.
 
En vind het gewoon niet normaal dat je zomaar op een motor gaat zitten zonder hiervan iemand van de winkel op de hoogte te brengen en dan ook dit even uitgebreid op een achterlijke manier brengt dat je dat gedaan heb allemaal.
Zal ik anders ook even zomaar op jou motor gaan zitten zonder iets te melden en te doen denk ook niet dat je dat op prijs zal stellen.
Stel ik zou een motorzaak hebben en iemand gaat zomaar op een motor zitten waar ik dus in principe eigenaar van ben zou ik dit ook niet op prijs stellen is gewoon aso als je dat doet naar mijn mening.

Dan had een verkoper moeten vragen of ie hem/haar ergens mee had kunnen helpen en niet moeten zeggen daar is korting en daar ook en als je wat vind hoor ik het wel.


En zolang er geen bordjes hangen dat het niet mag :Z
 
idd, als ik in een motorzaak loop en ik krijg plotseling een niet te bedwingen aandrang om mijn goddelijke achterwerk op het zadel van een mnotor neer te vleien ga ik echt niet eerst een verkoper vragen of het wel mag.

Als dat het geval is zetten er namelijk een bordje op niet op gaan zitten a.u.b.
 
idd, als ik in een motorzaak loop en ik krijg plotseling een niet te bedwingen aandrang om mijn goddelijke achterwerk op het zadel van een mnotor neer te vleien ga ik echt niet eerst een verkoper vragen of het wel mag.

Als dat het geval is zetten er namelijk een bordje op niet op gaan zitten a.u.b.
Waarom mensen juist bordjes ophangen aan motoren is omdat mensen het fatsoen in mijn ogen niet meer hebben om wat te vragen.

En uiteraard vind het niet meer dan logisch dat als je in een motorzaak komt dat een verkoper/ medewerker naar je toekomt om je te helpen maar kan me indenken dat in een verbouwing dus een tijdelijke zeer drukke periode dit even niet het geval is en dan lijkt het me normaal dat je je dan inleeft in deze situatie en dus zelf op de verkoper afstapt.
 
De meesten willen graag rond kijken zonder dat er gelijk een verkoper op hun lip zit, ik zelf kijk liever eerst rond en mocht ik dan ergens interresse in hebben kan ik altijd nog om hulp vragen zonder dat ik hun tijd in beslag neem. Dat vind ik nu klant vriendelijk de klant rustig rond laten wandelen. Maar ja niet iedereen is het zelfde toch? Dus volgende keer gewoon even vragen. :Y
was er afgelopen weekend ff langs gegaan om de 'leegverkoop' ff te checken.
Was alleen wel een beetje chaotisch. Begrijpelijk op zich, maar de vriendelijkheid werd er niet echt mee geholpen. Zo van 'ja daar is 75% korting, daar 50% en roep maar als je het gevonden hebt'. Ik heb nog geen leren pak, dus een beetje advies bij aankoop was een beter idee geweest.

Maar goed, heb er ook niet zelf naar gevraagd, dus ach.

Wel een vreemd puntje was dat er een GSR die in de showroom staat zonder vermelding dat ie verkocht is, terwijl ie dat dus wel is. Mocht de nieuwe eigenaar het hier lezen: ik heb er ongestoord uitgebreid op gezeten, mn vriendin is ook nog ff achterop geklommen. Maakte nl kans om mn nieuwe motor te worden. Pas toen ik om een proefrit vroeg werd me verteld dat ie al verkocht was. Ik zou het zelf toch prettiger gevonden hebben als dr een kaartje op had gezeten ofzow. Sorry koper, ik habe es nicht gewusst enzow ;)

Ben wel benieuwd hoe het straks na de heropening wordt. Kreeg zaterdag wel een beetje het idee dat het nu nog ff niet zo nauw kwam met netheid van zaken doen, maar goed, misschien als ze van alle oude meuk af zijn dat het anders wordt.
 
Tot nu toe kwam ik alleen in Oss zo rond pinksteren om op een supermono wat rondjes te rijden.

We zijn vandaag eens gaan neuzen bij VosOss en mijn ega heeft zomaar een zeer prettig geprijsd IXS racepak gescoord. Op de beurs was de poging mislukt: vanwege onze supermoto aspiraties was een eendelig racepak voor haar meer dan wenselijk.

Beetje een zooitje daar en geen advies volgens een eerder bericht:

Vind je het gek bij een doorstart / uitverkoop en verder werden we keurig geholpen, kregen prima advies, nog wat gepraat over de racerij en tevreden terug naar huis.

Kom ech wel nog eens terug als VosOss echt van start is gegaan.
 
Mooie winter handschoenen gekocht daar voor een prikkie ;)
Oke het is geen alpis, arnes of ritsfit maar ze zitten wel lekker warm :+
(als mijn budget wat hoger was, was ik voor die andere 3 gegaan hoor :$ )
 
Laatst bewerkt:
gister ook nog ff bij arie en remco geweest en uiteraard nog ff met ze gepraat ze zijden zelf dat het een gekken week was geweest en dat ze handen te kort kwamen dus vindt je het gek dat niet iedereen als een koning geholpen wordt en je kunt in ELKE zaak wel wat vinden wat je niet zint de een help je te vroeg en de ander te laat >maar je kunt zelf ook naar een verkoper toe stappen als je advies wil en als je dat niet doet moet je ook niet zeuren dat de serivce niet goed is ,mij werdt gister wel 4 keer koffie aangeboden maar nou ken ik de jongens en ben bevoorecht in dat geval ,maar weet zeker dat de jongens hun uiterstebest doen om het iedereen het naar hun zin te maken alleen moet je rieel zijn dat dit niet altyd lukt helaas en om dan direct het forum op te zoeken beetje ver gezocht
 
Laatst bewerkt:
Waarom mensen juist bordjes ophangen aan motoren is omdat mensen het fatsoen in mijn ogen niet meer hebben om wat te vragen.

En uiteraard vind het niet meer dan logisch dat als je in een motorzaak komt dat een verkoper/ medewerker naar je toekomt om je te helpen maar kan me indenken dat in een verbouwing dus een tijdelijke zeer drukke periode dit even niet het geval is en dan lijkt het me normaal dat je je dan inleeft in deze situatie en dus zelf op de verkoper afstapt.

Mwoa...vind het wel meevallen. GTOfire wist pas dattie verkocht was toen hij later om een proefrit vroeg. Ikzelf doe het zo vaak, Bij een motorzaak, ff zitten, aanvoelen hoe het zit en of het mss wat voor me is. Daarom heeft de motorzak uiteraard al zijn motoren uitgestald. Bij een autodealer ga ik ook wel eens in een auto zitten. Als ze het niet willen sluiten ze 'm wel af maar de meesten hebben er absoluut geen moeite mee. Alleen ff uitkijken natuurlijk dat je er netjes mee omgaat. Maar dat spreekt vanzelf.

Ben in ieder toch reuze benieuwd hoe het er onder de nieuwe leiding gaat lopen en of ze de oude allure van Vos-Oss (toch een behoorlijke trekpleister vroeger) kunnen herstellen. Ben ook benieuwd wat Nico Willemse dan gaat doen. En of ze het personeel (Anton van de balie en de monteurs) hebben overgenomen. Ben nog niet geweest, heb toch geen geld en het zal nu inderdaad wel een redelijke chaos zijn met die verkoop en overname, wat ergens wel begrijpelijk is. Ga later wel een keerte kijken.
 
ben vandaag geweest!

een mooie jas gescoord! buse zwart blauw wit..

voor een prikkie... ga zaterdag terug. helmen kijken voor het meissie (gevallen op dr gpz)..

alle helmen: 75 euro (per stuk duh)

kom er al lang en vind het een fijne zaak hoor! ben benieuwd met de nwe eigenaar! zal alleen beter worden he...
 
Koop er vaak en wordt altijd goed geholpen. Ben benieuwd wat het wordt met de nieuwe eigenaars.
 
Terug
Bovenaan Onderaan