Keuze 2 delig pak?

Hendrik85

Rookie
11 jan 2007
22
0
Drachten
Vanmiddag ben ik even wezen kijken voor een 2 delig pak. Had m'n huiswerk goed gedaan wist dus precies wat ik wilde, nl. een zwart Alpinestars pak. Ben naar motoport in Leek geweest, en goed geholpen.
Maaaaar! van Alpinestars moet ik een jasje maat 50 hebben en een broek maat 48 :?
De delen zijn helaas niet los van elkaar te koop. Vervolgens heb ik een spyke pak aangehad, (wat overgens zat als gegoten) maar dit stond me niet aan omdat ik het pak graag aansluitend wilde op m'n laarzen en handschoenen(alpinestars).

Nu mijn vraag, hebben jullie tips voor shops om te kijken, of anderzijds ideeën? Heb het liefst alpinestars maar anders suggesties zijn ook welkom!

Owwja, jullie zullen vast de motorbeurs Utrecht roepen, maar dan ben ik verhinderd door een lekker weekje wintersport 8-)

Bedank!
 
Laatst bewerkt:
Je kunt toch gewoon via internet een broek in maat 48 en een jas in maat 50 bestellen?

Volgens mij is dat bij meerdere webshops wel te doen.

Succes!

www.fcmoto.de misschien?
 
Vanmiddag ben ik even wezen kijken voor een 2 delig pak. Had m'n huiswerk goed gedaan wist dus precies wat ik wilde, nl. een zwart Alpinestars pak. Ben naar motoport in Leek geweest, en goed geholpen.
Maaaaar! van Alpinestars moet ik een jasje maat 50 hebben en een broek maat 48 :?
De delen zijn helaas niet los van elkaar te koop. Vervolgens heb ik een spyke pak aangehad, (wat overgens zat als gegoten) maar dit stond me niet aan omdat ik het pak graag aansluitend wilde op m'n laarzen en handschoenen(alpinestars).

Nu mijn vraag, hebben jullie tips voor shops om te kijken, of anderzijds ideeën? Heb het liefst alpinestars maar anders suggesties zijn ook welkom!

Owwja, jullie zullen vast de motorbeurs Utrecht roepen, maar dan ben ik verhinderd door een lekker weekje wintersport 8-)

Bedank!
Ik snap niet waarom die dingen niet los te koop zouden zijn, maar goed (beetje aandringen misschien?).

Anders die barbie-argumenten vergeten en gewoon dat spyke pak nemen dat kennelijk als gegoten zit, dat is belangrijker dan dat er hetzelfde logo op staat als op je handschoenen!
 
Anders die barbie-argumenten vergeten en gewoon dat spyke pak nemen dat kennelijk als gegoten zit, dat is belangrijker dan dat er hetzelfde logo op staat als op je handschoenen!


:N

niet poser waardig :P

gewoon via internet bestellen zoals al geoperd is....je weet welke maten je wilt hebben dus kan niet mis gaan
 
Maar de omtrek veranderd toch als je 2 verschillende maten op elkaar wil ritsen? Dan hou je nog een stukkie rits over.
De meeste jassen hebben volgens mij twee ritsen om verschillende maten broeken te kunnen gebruiken.
 
De meeste jassen hebben volgens mij twee ritsen om verschillende maten broeken te kunnen gebruiken.


Idd, de jas en de broek zijn gewoon aan elkaar te ritsen.

Heb al weer gezocht, al wat ik vinden kan of compleet 48 of 50 :N Zal wel zijn omdat het om een "2 piece suite" gaat. Zal er morgen even een paar telefoontjes aan wijden!
 
Ik heb ook gewoon een 50 jas en 48 broek,
gewoon in een winkel gekocht, geen probleem.
Ik had alleen het merk rev'it!
 
Ik heb maat 50 van broek en maat 52 van jas. Broek half jaar geleden gekocht, jas 3 weken terug. Van Evolution ( Evo ). Jas stond voor op de buik wat open als het geheel was vastgeritst doo rhet maat verschil, keurig door de winkel gratis op maat gemaakt.
Bij Motor Centrum Rijen gekocht. Eigenaar is tevens eigenaar van Evo, dus alles wordt in zijn beheer gemaakt. Perfecte service en snel.

Ik vind het prima zo.

[img=450,600]http://tweakers.net/ext/f/6gpKVSTLpGzqj8bpIIOqpA3K/full.jpg[/img]
 
Heb ook twee verschillende maten. Je kan bij dit pak de maten zelf kiezen :Y .
full
 
ook ik heb 2 verschillende maten (broek en jack)
heb ook een rev'it pak (de GT uitvoering)
heb het pak bij zaanstad motoren in alkmaar gekocht.
ze deden er totaal niet moeilijk over dat ik een andere maat broek wilde (heb dubbel verlengde nu)
en perfecte service!!

www.zaanstadmotoren.nl

ffies t afsluitdijkje over en je bent er ;)


Foto-LL43QHYA.jpg






Foto-RVDKYZE6.jpg
 
Laatst bewerkt:
ook ik heb 2 verschillende maten (broek en jack)
heb ook een rev'it pak (de GT uitvoering)
heb het pak bij zaanstad motoren in alkmaar gekocht.
ze deden er totaal niet moeilijk over dat ik een andere maat broek wilde (heb dubbel verlengde nu)
en perfecte service!!

www.zaanstadmotoren.nl

ffies t afsluitdijkje over en je bent er ;)


[afbeelding]





[afbeelding]
Mooi pak man :Y . Zijn de mouwen niet wat te kort, zie toch nog een stukje van je arm :?
 
Mooi pak man :Y . Zijn de mouwen niet wat te kort, zie toch nog een stukje van je arm :?
klopt :Y
zijn net aan iets aan de korte kant ik moet even een setje handschoenen kopen die iets langer zijn.
voor de rest heb ik egt zoveel pakken gepast (ben wel 4 of 5 maanden op zoek geweest bij aantal dealers)
en dit pak pastte mij t beste alleen de armen zijn "kiele kiele" om t zo te noemen.
overigens met rijden heb ik dr geen last van voor de rest dat er wind oid onder komt :] *D
 
klopt :Y
zijn net aan iets aan de korte kant ik moet even een setje handschoenen kopen die iets langer zijn.
voor de rest heb ik egt zoveel pakken gepast (ben wel 4 of 5 maanden op zoek geweest bij aantal dealers)
en dit pak pastte mij t beste alleen de armen zijn "kiele kiele" om t zo te noemen.
overigens met rijden heb ik dr geen last van voor de rest dat er wind oid onder komt :] *D

Heb hetzelfde probleem ja ;) Ging eigenlijk voor een Alpinestars pak, maar kwam terug met IXS, omdat die blijkbaar wat smaller vallen. Protectors zitten nu wel op de goede plaats, maar de mouwen en pijpen zijn wat kort :o Alleen heb ik het pak nog niet aangehad op de motor, ben benieuwd of ik mss toch nog wat langere handschoenen nodig heb.
 
Laatst bewerkt:
Heb hetzelfde probleem ja ;) Ging eigenlijk voor een Alpinestars pak, maar kwam terug met IXS, omdat die blijkbaar wat smaller vallen. Protectors zitten nu wel op de goede plaats, maar de mouwen en pijpen zijn wat kort :o Alleen heb ik het pak nog niet aangehad op de motor, ben benieuwd of ik mss toch nog wat langere handschoenen nodig heb.
soms moet je wat he :Y ....en als het nou egt niet zou zitten(omdat je hem nog niet aangehad heb)dan kunnen ze altijd een stukje erbij zetten.
heb je wel even proef gezeten op een motor? had ik namelijk wel gedaan dan heb je toch een iets beter idee hoe het pak valt :+
 
Vanmiddag ben ik even wezen kijken voor een 2 delig pak. Had m'n huiswerk goed gedaan wist dus precies wat ik wilde, nl. een zwart Alpinestars pak. Ben naar motoport in Leek geweest, en goed geholpen.
Maaaaar! van Alpinestars moet ik een jasje maat 50 hebben en een broek maat 48 :?
De delen zijn helaas niet los van elkaar te koop. Vervolgens heb ik een spyke pak aangehad, (wat overgens zat als gegoten) maar dit stond me niet aan omdat ik het pak graag aansluitend wilde op m'n laarzen en handschoenen(alpinestars).

Nu mijn vraag, hebben jullie tips voor shops om te kijken, of anderzijds ideeën? Heb het liefst alpinestars maar anders suggesties zijn ook welkom!

Owwja, jullie zullen vast de motorbeurs Utrecht roepen, maar dan ben ik verhinderd door een lekker weekje wintersport 8-)

Bedank!


Termaat motoren in Nijmegen

www.termaatmotoren.nl
 
Ik heb exact hetzelfde probleem.. Van tevoren bedacht dat ik een combi van A'stars wilde. Handschoenen en laarzen heb ik al van A'stars. Alleen had ik van de broek een andere maat nodig dan van het jasje... Afgezien van het feit of de winkel er blij mee is dat je 2 verschillende maten neemt.. Bij het model dat ik gepast heb was het absoluut niet mogelijk om (zonder meer) verschillende maten te combineren. Er bleef simpelweg een stukje rits over omdat de (middel-)omvang van jas+broek niet op elkaar zijn afgestemd.

Volgens mij heb je dus (net als ikzelf) 2 opties:
- creatief zijn met de rits; op maat laten maken en accepteren dat je iets van plooien gaat krijgen.
- overstappen naar een ander model/merk.. Volgens mij is A'stars op Italianen gemaakt die vanzelfsprekend andere lichaamsverhoudingen hebben dan andere Europeanen.. Sucks bigtime :Z
 
Ik heb exact hetzelfde probleem.. Van tevoren bedacht dat ik een combi van A'stars wilde. Handschoenen en laarzen heb ik al van A'stars. Alleen had ik van de broek een andere maat nodig dan van het jasje... Afgezien van het feit of de winkel er blij mee is dat je 2 verschillende maten neemt.. Bij het model dat ik gepast heb was het absoluut niet mogelijk om (zonder meer) verschillende maten te combineren. Er bleef simpelweg een stukje rits over omdat de (middel-)omvang van jas+broek niet op elkaar zijn afgestemd.

Volgens mij heb je dus (net als ikzelf) 2 opties:
- creatief zijn met de rits; op maat laten maken en accepteren dat je iets van plooien gaat krijgen.
- overstappen naar een ander model/merk.. Volgens mij is A'stars op Italianen gemaakt die vanzelfsprekend andere lichaamsverhoudingen hebben dan andere Europeanen.. Sucks bigtime :Z

Zat zelf ook al te denken om een Alpinestars combi passend te maken. Wat heb jij gedaan, op maat laten maken of de makkelijkste weg gekozen?
 
ik heb dankzij ondanks - me kabouter bouw - toch een perfect passend pak.
Spyke mt 56 (mouwen en broekspijpen prof.ingekort)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan