Almere scheurt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin718

MF'er
24 jan 2008
38
0
Almere een van de snelst groeiende steden van Nederland en geen eigen Topic :N ? Na de Felovand topic ben ik wel nieuwsgierig hoeveel in almere woonachtige er op dit forum actief zijn! :]
 
groetjes uit dezelfde wijk.

sjek je hyves })


al ruim 180.000 inwoners,kunnen wel een eiegn topic hebben.
 
Laatst bewerkt:
Tja... leuk topic. Prima initiatief, maar dit topic gaat dood, net als het Zeewolde/Nijkerk topic. Vrijwel alle MF'ers uit Almere zitten in het MF Flevo topic. Nu alweer deeltje 38.

@Robin, waar in Almere woon je? Ik zit in Indische Buurt (tussen Evenaar, Almere Buiten en het spoor in).
 
Tja... leuk topic. Prima initiatief, maar dit topic gaat dood, net als het Zeewolde/Nijkerk topic. Vrijwel alle MF'ers uit Almere zitten in het MF Flevo topic. Nu alweer deeltje 38.

@Robin, waar in Almere woon je? Ik zit in Indische Buurt (tussen Evenaar, Almere Buiten en het spoor in).

Ik geloof ook inderdaad dat het niet helemaal gaat lukken met Almere. Maarja je weet wat ze zeggen... niet geschoten...

@V-Ray.

Ik woon in de seizoenenbuurt. Aan de andere kant van het spoor. . volgens mij ben ik een keer meegeweest met een ritje Utrecht. bijna 2 jaar geleden reed ik RS 125 en stond ik onder MagicRMJ op het forum bekend. ik weet niet of je dat nog weet? was groepje van 10 ofzo. besproken op het 25kw topic.
 
mensen prima zo. Er mag zeker een almere topic komen, (bouwmeester buurt)

Helemaal doen. want de almere motorrijders almere hyve leeft niet echt.

Doenn..

Groet Jiri
 
tjha zo kennen ze van iedere stad een topic open gooien, kdenk dat je uit deze regio toch bij de flevo topic moet wezen !!!!
daar hebben we zoiezo vrijwel iedere vrijdag avond een spotavond in almere, carpool plaats a6
 
Ja iedere vrijdag-avond? goed dat ik dat weet. is dat het helejaar :P of alleen de warmere dagen?:D en dan boedoel je de grote carpoolplaats bij afslag almere buitenwest (nabij de manege)

Joeee Groet Jiri
 
Ja iedere vrijdag-avond? goed dat ik dat weet. is dat het helejaar :P of alleen de warmere dagen?:D en dan boedoel je de grote carpoolplaats bij afslag almere buitenwest (nabij de manege)

Joeee Groet Jiri

lijkt mij alleen op de warmere dagen .. in de winter spelen we allen call of duty :+
spot 1 a6 afslag 6 volgens mij net voor de olifanten ....

almere hyves is inderdaad niet echt praatzaam he :P
 
dat we maar veel vrijdagen daar kunnen staan he :P ... .call of duty de hele dag spelen is ook saai :p en laten we deze gesprekken lekker voortzetten in flevo topic :p :P :P hehe
 
haha ja das waar lekker call of duty spelen... (maar meer tijd gaat zitten in werken) :D ahh ja kan ook leuk zijn..

Joee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan