Streetfighter textiel jas

vozzie

Die hard MF'er
6 mei 2007
478
0
Alkmaar e.o.
Ik bied mijn Streetfigher textiele jas aan kleur zwart.

Jas is zo goed als in nieuwstaat. Ik doe hem weg omdat ik een andere jas wil kopen dat meer bij mij en de motor past. Jas mag weg, maar hoeft niet weg. Zoek je een extra jas voor een leuke prijs, dan is dit je kans. Jas heb ik vorig jaar Augustus gekocht en pas eind Oktober me rijbewijs gehaald. Sindsdien ongeveer 1x per week gedragen. Nieuwprijs was en is nog steeds online € 140,-

  • Buitenmateriaal: schuurbestendig speciaalweefsel 600D
  • Materiaalverdubbeling bij de schouders
  • Uitneembare thermovoering
  • Vormstabiele foamprotectie aan de voor- en achterkant
  • Ademend, wind- en waterdicht door Drygate® Z-liner membraan
  • Uitneembare CE-Protectors in schouders en ellebogen
  • 3M Scotchlite reflecterend materiaal
  • Rondom verbindingsritssluiting
  • 2 Buiten- en 3 binnenzakken

Klik hier voor een foto van de voorkant

Klik hier voor een foto van de achterkant

Maat van jas is 52. Ik ben zelf 184cm en 85 kg.

Prijs € 90,-
 
Laatst bewerkt:
205190_210_06.jpg

205190_210_DET_06.jpg


Leuk jasje! Wordt hij eventueel ook verzonden? Ben 1.80 en 80kg. Gaat wel passen toch?
 
Verzenden is geen probleem. Delen we de verzendkosten eventueel.

Denk dat je lengte en gewicht geen probleem moet opleveren. De jas zit mij vrij strak. Als ik op de motor zit, dan komt een stukje van mijn rug er onderuit. Dus met jouw lengte zal hij op de motor ook je onderrug bedekken.

Wel 1 opmerking. Op de onderste foto zie je op de rug de tekst streetfighter staan. Die heb ik eraf gehaald omdat ik dat niet mooi vond. Als je van dichtbij kijkt, zie je kleine gaatjes van de draad waarmee het vastgenaaid was. Jas is nog steeds waterdicht.
 
Ik heb wel een broek, maar niet de bijpassende broek zoals op de afbeelding :) Je kan hem nog wel bestellen bij motozoom en louis.de
 
Doe voor het pyschologische effect er 2.50 bij en hij is van jouw. Anders houd ik met verzendkosten minder dan 80 over en dan is her alsof ik geen goeie deal heb gemaakt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan