Z1000 - Z750 Zwitsalmeeting 2008

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
full


Het wordt weer eens tijd om te gaan nadenken over de vakantie.
Van de meeste die ik gesproken heb is weer weer volop belangstelling om ook dit jaar weer Zwitserland aan te doen, dat wordt dus voor de 4 x *O*
Blijft voor nu dus nog de vraag wie gaan er mee en wanneer gaan we.
En gaan we na de Zwitselmeeting nog verder?
Jantah en ik zouden b.v. graag nog eens Merano in Italië aandoen, misschien is dit te combineren met een ritje door de Franse Alpen en eventueel weer langs Camping Municipal voor een beetje wijn en een BBQ :9~

full



De schapen staan aan al bij de sloot
26_04_2005.jpg


De marmotten zoeken al naar een holletje
hamster.jpg
 
[afbeelding]

Het wordt weer eens tijd om te gaan nadenken over de vakantie.
Van de meeste die ik gesproken heb is weer weer volop belangstelling om ook dit jaar weer Zwitserland aan te doen, dat wordt dus voor de 4 x *O*
Blijft voor nu dus nog de vraag wie gaan er mee en wanneer gaan we.
En gaan we na de Zwitselmeeting nog verder?
Jantah en ik zouden b.v. graag nog eens Merano in Italië aandoen, misschien is dit te combineren met een ritje door de Franse Alpen en eventueel weer langs Camping Municipal voor een beetje wijn en een BBQ :9~

[afbeelding]


De schapen staan aan al bij de sloot
[afbeelding]

De marmotten zoeken al naar een holletje
[afbeelding]
Reken er maar op dat ik wederom van de partij ben :Y , en ik zit er hard over te denken weer met z'n allen door te gaan, want dat beviel me afgelopen jaar errug goed :} .........enne, als ze in Merano schapen hebben, dan is 't helemaal perfect!! O-)

full





't Zou best wel te gek zijn als we weer op Camping Municipal zouden zitten tijdens het jaarlijkse feest :Y :Y :Y........moet te plannen zijn toch? :?
 
[afbeelding]

Het wordt weer eens tijd om te gaan nadenken over de vakantie.
Van de meeste die ik gesproken heb is weer weer volop belangstelling om ook dit jaar weer Zwitserland aan te doen, dat wordt dus voor de 4 x *O*
Blijft voor nu dus nog de vraag wie gaan er mee en wanneer gaan we.
En gaan we na de Zwitselmeeting nog verder?
Jantah en ik zouden b.v. graag nog eens Merano in Italië aandoen, misschien is dit te combineren met een ritje door de Franse Alpen en eventueel weer langs Camping Municipal voor een beetje wijn en een BBQ :9~

[afbeelding]


De schapen staan aan al bij de sloot
[afbeelding]

De marmotten zoeken al naar een holletje
[afbeelding]
ik vind het weer prima met zijn allen op vakantie. :Y
ik heb de afgelopen jaren erg veel plezier gehad op deze reisjes.
waar we naar toe gaan maakt me niets uit.
als er maar weer bergen en bochten zijn. *O* *O*
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik ben er ook weer bij! ;)

Wel een pokke-stuk rijden, maar dat heb ik er wel voor over :]

Wanneer komen jullie? Begin Juli ben ik nog een week in NL. Dus dan liever niet....
 
PS. Dit jaar wilde ik met jullie meer de Oost-Zuidkant op gaan. Daar zijn een paar hele mooie routes te rijden. De Furka hebben we nu wel gezien dacht ik zo ;) En lunchen in Italie heeft ook wel wat, toch?

:Y
 
@PINA:

Ik heb nu deze besteld. Is dat goed zo?

full


Valt mijn Zilverado niet zo makkelijk meer om :+

Alleen even kijken hoe hem tijdens de ritten mee te nemen :X
 
En voor Bart heb ik een "hulpje" gevonden om met hem achterop mee te rijden voor het geval we weer "inparkerende" huisvrouwen tegenkomen :Y Kan ze je assisteren.

Ik ken haar al een tijdje en ze is GEWELDIG in het mond op mond beademen!! :}

Een airbagmotorvest- of jas heeft ze niet nodig. Daar zorgt ze zelf voor zei ze....




:]


PS. Zelf valt ze ook nog wel eens flauw, als ze in shock is. Dus rustig rijden hè ;)
 
PS. Dit jaar wilde ik met jullie meer de Oost-Zuidkant op gaan. Daar zijn een paar hele mooie routes te rijden. De Furka hebben we nu wel gezien dacht ik zo ;) En lunchen in Italie heeft ook wel wat, toch?

:Y
dat is alvast een goed vooruitzicht. :Y

de tijd dat we komen staat nog niet vast.
maar het zal zo rond de derde week juli zijn.
 
maar het zal zo rond de derde week juli zijn.
Het gaat voor mij tussen twee andere uitjes door: 25-30 juni zit ik al in Zuid-Frankrijk en 1-4 augustus wordt ik weer in Brands Hatch verwacht. Brands kan nog wel eens een spelbreker worden dus, maar ik kan ook iets eerder afhaken.
 
Het gaat voor mij tussen twee andere uitjes door: 25-30 juni zit ik al in Zuid-Frankrijk en 1-4 augustus wordt ik weer in Brands Hatch verwacht. Brands kan nog wel eens een spelbreker worden dus, maar ik kan ook iets eerder afhaken.
ik kan eventueel weer proberen 3 snipperdagen voor mijn vakantie te nemen.
dan kunnen we weer op donderdag weg.
normaal gesproken zou 18 juli mijn laatste werkdag zijn.
maar met 3 snipperdagen ervoor zouden we op 17 juli kunnen vertrekken.
16 juli heb ik dan nodig om te pakken.
als jullie dat prettig vinden om weer op donderdag te vertrekken.
dan vraag ik gewoon weer die 3 dagen of ik ze krijg is een tweede
 
Ik heb in elk geval van 12 juli t/m 10 augustus vakantie maar misschien kan ik daar nog wel een paar dagen in schuiven.
 
Ik heb in elk geval van 12 juli t/m 10 augustus vakantie maar misschien kan ik daar nog wel een paar dagen in schuiven.
die 3 dagen is bij mij wel het max. denk ik.
meestal is het harstikke druk net voor de vakantie.
want alles moet altijd af.
na de vakantie komen er namelijk geen dagen meer. |(
 
die extra dagen voor mijn vakantie heb ik gekregen. *O* *O*
dus wat mij betrefd kunnen we op 17 juli vertrekken.
dat is op donderdag de woendag gebruik ik om mijn spulletjes op orde te brengen.
 
die extra dagen voor mijn vakantie heb ik gekregen. *O* *O*
dus wat mij betrefd kunnen we op 17 juli vertrekken.
dat is op donderdag de woendag gebruik ik om mijn spulletjes op orde te brengen.
Das mooi man *O*
Had van de week Jan nog aan de lijn en we willen graag nog eens naar Merano in Italië.
Is misschien een idee om dan donderdag weg te gaan om vervolgens in 3 dagen via Oostenrijk naar Merano te rijden.
Kunnen we daar één of twee dagen wat passen pakken om vervolgens door te reizen naar Zwitserland.
Zijn we 21 of 22 juli bij Ien en heeft Jan nog ruim 1 1/2 week om met ons te toeren en daarna in Engeland te geraken.
Laat maar horen of jullie het wat vinden.
Mochten jullie het niks vinden dan zouden Jan en ik eventueel het weekend er voor al kunnen vertrekken om dan deze route te rijden en jullie vrijdag de 18e of zaterdag de 19e bij Ien te treffen.

Moeten nog wel even kijken of Ien weer plek heeft voor ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan