Te koop: Kawasaki zx6r (636) 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

@@P

MF'er
24 feb 2003
164
0
Te koop mijn kawasaki zx6r. Ik ben de tweede eigenaar. Ik heb m gekocht toen er 11.000 km op stond. Hij is nu bijna 2 jaar in mijn bezit en er staat ongeveer 21000 km op. De motor is in goede staat en altijd veel zorg en indien nodig onderhoud aan besteed. Heb van al het onderhoud facturen.

Vorig jaar zijn bougies vervangen, remolie+olie vervangen, achterband vervangen, oliefilter vervangen, kleppen gesteld + nokkenas ketting spanner vervangen.

De motor hoeft absoluut niet weg, maar ik wil wel eens kijken of er eventueel interesse voor is.

Banden zijn nog in 70% staat. Kunnen dus nog wel ff mee.

Extra's:

MRA kuipruit.
Geintegreerde knipperlichten in de koplampen.
Geintegreerde led knipperlichten in het acherlicht.
Duo seat cover en normale zitje.
Kentekenplaathouder.
Duo licht unit (safety light)
Laser Duo Tech demper.
Geel rimstriping.
Valdoppen.

Overigens heeft de fiets ALTIJD in de garage gestaan en heeft zelden regen gezien...

Foto's:





vraagprijs € 6500,-
 
Laatst bewerkt:
Zo hee mooi fietsje hoor!

Dat moet zeker wel lukken voor €6750,= alhoewel ik moet zeggen dat er veel aanbod is...

Schop voor deze mooie fiets!
 
Dank u..

sorry als de afbeeldingen wat te groot zijn. Als het hinderlijk is, moet ik ff kijken hoe ik dat moet wijzigen... Maar goed, beter teveel detail als te weinig!
 
Kijk dat zijn pas scherpe foto's. Is zeker niet hinderlijk. Mooie fiets. Ik ben naar iets dergelijks op zoek. Zou je je mailadres even willen vermelden?

Groeten Michel
 
Kijk dat zijn pas scherpe foto's. Is zeker niet hinderlijk. Mooie fiets. Ik ben naar iets dergelijks op zoek. Zou je je mailadres even willen vermelden?

Groeten Michel

E-mail: Gronckel [apestaartje] hotmail . com
 
Klinkt interessant dit, moet ik wel eerst de mijne kwijt zijn.

Mooi he...

Ligt er een beetje aan of er interesse voor is, anders rijd ik er gewoon nog een jaartje op.
 
Laatst bewerkt:
Is er nou zo weinig interesse in een blauwe zx6r? of geld dat voor alle zx6-en??
 
Denk alle ;)

Ruilen? Hebben we allebei een keer wat anders :P

hehe das goed, maar dan wacht ik nog ff totdat jij een zx10 hebt... Ik wil er nl ook een. Afgelopen zaterdag een proefritje op een 2006'er gemaakt. Wat een beest *D
 
hehe das goed, maar dan wacht ik nog ff totdat jij een zx10 hebt... Ik wil er nl ook een. Afgelopen zaterdag een proefritje op een 2006'er gemaakt. Wat een beest *D

Oja joh? Mooizo... tja ik zit ook achter een 06 aan, maar mocht die het niet worden( ivm niet op tijd geld hebben voor mn eigen 636 :X ) dan haal ik me een 04/05... iig wel een zwarte :9~ Beetje haast dus.. vandaar mijn belachelijke vr pr. 636jes zijn meer waard :}

Maar vant zomer dus stukje rijden met de 10`en ;)

Kickert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan