Motorstudenten Delft - Shirt uitdeel meeting '08

wat doen we ?

  • foto rit + koffie

    Stemmen: 0 0,0%
  • foto rit + pauze + BBQ

    Stemmen: 15 93,8%
  • foto rit + pauze + geen eten + biertje

    Stemmen: 0 0,0%
  • BBQ

    Stemmen: 0 0,0%
  • geen eten + biertje

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

aergrimm

MF veteraan
30 mrt 2007
6.216
1
Delft
T-Shirt uitdeel meeting - 8 maart 2008


Zoals jullie weten heeft [[[ Frenk ]]] de ontwerpen en de bestelling geplaatst bij de drukker:




De poll wijst uit dat het volgende gaat gebeuren:
  • Eerst spreken we bij mij af, iedereen een kop koffie. Dan een klein ritje (want met een man of 20 is een lange rit niet echt handig). Dan kan iedereen z'n fiets halen en in de tussentijd kan ik de BBQ's klaar zetten :)
  • Rust ;) Mensen voor wie heen-en-weer rijden niet handig is, mogen me helpen met de BBQ enzooi klaar zetten ;)
  • Iedereen die op de fiets is krijgt een biertje, de rest een frisje. En dan kijken of we in een rap tempo vlees kunnen verbranden, ik bedoel BBQ-en :P

Iedereen moet zn eigen VLEES meenemen, ik zorg voor de rest ;) Speciale wensen ff melden. (ik haal bier en fris, of zijn er wij drinkers ?)

Tijden volgen nog :) En aan de hand van het aantal mensen zal ik inkopen doen, ik gok dat het ongeveer 5,- zal zijn (exclusief benzine).

bbq%5B5%5D.jpg


wie zijn erbij:
  1. aergrimm
  2. [[[Frenk]]]
  3. jfw
  4. vonkentrekker
  5. +aanhang
  6. OnELeG
  7. Fuzy
  8. Smiling Pitbull
  9. Motormuis
  10. +aanhang
  11. Alvilon
  12. 33vres
  13. Metal666
  14. KaWaReZ
  15. SavagePielk
  16. Sven_H
  17. Autoreply
  18. +aanhang

OVB
  1. M3rcury

net als altijd moet er ook wat regeltjes gemaakt worden -O-
  • Rij voorzichtig en doe geen dingen die je niet kan betalen (aan jezelf, anderen en K. Spee)
  • Parkeren kan in de straat (passen makkelijk 20 motoren zonder dat ze in de weg staan), maar graag geen onnodige herrie, burnouts en andere dingen die je ook niet bij je ouders in de huiskamer zou doen.
  • Bier + rijden = :N
  • Hou mn hond binnen, want die loopt weg :X
ow, valt best mee met de regeltjes *O*
 
Laatst bewerkt:
foto rit + pauze + BBQ

Ik drink liever geen alcohol. Dan hoef ik de trapfiets ook niet te pakken...
 
Nou ik ben er ook bij! Ga alleen het stalen paard niet omruilen voor een fiets. Heb niet zo'n trek om te fietsen of OV te gebruiken vanuit DH. Neem denk ik de vrouw ook mee..
 
@motormuis: aanhang mag mee natuurlijk :) en je kan wss wel blijven hangen als je wil.
(niet gelijk met zn allen)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erbij, moet alleen ff achterop bij een eventueel ritje want ga 1 dag later op wintersport en dan staat mijn motor bij mijn ouders zodat ie niet een hele week onbeheerd in Delft op straat staat!
oh ja en ook niet veel biertjes voor mij aangezien ik de volgende dag naar de franse alpen moet rijden in een auto en da's misschien niet al te slim als je brak bent
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan