Desmosedici, Is van mij geef hier.

volgens mij zou ik als eerste reactie toch gasgeven zonder verder na te denken.
pistool of niet....
 
volgens mij zou ik als eerste reactie toch gasgeven zonder verder na te denken.
pistool of niet....

precies, reden om je neer te knallen is er niet.
Bedoel dan rij je weg, en hij schiet niet, niks aan de hand voor hem..
Schiet ie je neer, ga jij op je bek motor kapot, dooie kerel.. Enige wat je dan hebt is de politie achter je aan :P

Kans dat ie je raakt als je goed gas geeft is ook vrij klein :P
 
Wou net zeggen 1e verkochte Desmosedici daar in de buurt

en dan zon zwerver die erop rondrijd of probeert te verkopen valt heus niet op :P
 
Is waarschijnlijk op bestelling gestolen voor iemand die hem niet mocht kopen van Ducati of niet kon betalen. Motor staat inmiddels al in Oost Eropa of in een container naar Zuid Amerika of zoiets.
 
Inderdaad, beetje een vreemd verhaal. Zo'n motor is een beetje als een beroemd kunstwerk, het heeft geen zin om het te stelen, want je kunt het toch bijna niet verkopen.

Omkatten lijkt me nagenoeg onmogelijk, de onderdelen raak je de komende 10 jaar toch niet kwijt (wie gaat er nou gebruikte onderdelen aan zo'n motor hangen?), en gebruik in amateur racerij valt ook wel erg op.
 
Laatst bewerkt:
Dat is volgens mij op bestelling gedaan of anders was het gewoon een domme overvaller.

Zo'n Desmocedici krijg je nooit niet verkocht, zelfs niet in onderdelen, zonder dat het opvalt. Daarom denk ik eerder dat het een motor is om in iemand zijn collectie te verdwijnen.

Als ik een motorrijder zou overvallen om nadien zijn motor te kunnen verkopen, zou ik een Honda- of Yamaha-rijder overvallen. Die motoren rijden er zo veel rond zodat je ze zonder veel problemen in onderdelen kunt verkopen.
 
waarom mag niet iedereen een ducati kopen? dit snap ik echt niet :)...

Ik meen me te herinneren dat Ducati er 1500 gaat maken? Ik weet zeker dat ze een veelvoud van 1500 klanten hebben moeten teleurstellen. Er zullen er maar een paar naar Nedeland komen, en als je geen vrienden hebt bij de importeur zul je er nooit een kunnen kopen.

Alleen heel goede klanten, zakelijke relaties en sterren van film&tv 'mogen' dit soort motoren kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan geen medelijden voelen met een nachtclubeigenaar of met welke eigenaar van een Desmosedici dan ook. })

En ja ik kan er zelf een betalen. :o
 
waarom mag niet iedereen een ducati kopen? dit snap ik echt niet :)...
Iedereen mag een Ducati kopen, maar niet iedereen mag een Desmosedici kopen.
Omdat er maar een beperkte oplage van gemaakt wordt (1500 stuks), kregen eerst de mensen die ook al een 999R in de garage staan hebben de kans om er eentje te bestellen. Van 2 juni tot 30 september 2006 kregen zij de kans om er eentje te bestellen en de mensen die geen 999R in hun garage staan hebben konden van 1 oktober de bestelbon ondertekenen.
 
De pot op met dat ding, het is zeer mooi blablabla maar het geld zeker niet waard vind ik.
Als het nu 20.000€ gekost zou hebben, zou het niet zo populair of eender wat ook geweest zijn.
Ducati heeft zijn naam enzo, maken ze iets en plakken er 55.000e(belgie) op en ineens wordt het iets uitzonderlijk => lamborghini revenon ofwat is het.
Geef mij maar een japanner of een ktm en bouw daar 10000€ aan velgen en vering => rijdt evengoed misschien zelfs beter, kost stukken minder, iedereen mag het kopen.......

Maarja ze moeten dan ook iets maken, waar de rijken zich kunnen onderscheiden.

En waarom had hij dan daar geen anti hi jack systeem of wat dan ook, niet?
Meeste mensen met zulke dure dingen laten het ook zelf stelen, zodat ze het terug trekken. Maar dat wordt er natuurlijk niet bijverteld.
 
Laatst bewerkt:
De pot op met dat ding, het is zeer mooi blablabla maar het geld zeker niet waard vind ik.
Als het nu 20.000€ gekost zou hebben, zou het niet zo populair of eender wat ook geweest zijn.
Ducati heeft zijn naam enzo, maken ze iets en plakken er 55.000e(belgie) op en ineens wordt het iets uitzonderlijk => lamborghini revenon ofwat is het.
Geef mij maar een japanner of een ktm en bouw daar 10000€ aan velgen en vering => rijdt evengoed misschien zelfs beter, kost stukken minder, iedereen mag het kopen.......

Maarja ze moeten dan ook iets maken, waar de rijken zich kunnen onderscheiden.

En waarom had hij dan daar geen anti hi jack systeem of wat dan ook, niet?
Meeste mensen met zulke dure dingen laten het ook zelf stelen, zodat ze het terug trekken. Maar dat wordt er natuurlijk niet bijverteld.


het is dan ook puur een status symbool.
er zijn ook mensen die ipv hun geld op de bank te zetten of te beleggen gewoon exotische wagens kopen en deze opslaan als investering.
als je over 30 jaar nog een hagelnieuwe enzo hebt met zeg 100 km op de klok dan is die wellicht in waarde verdubbeld :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan