Rijden in Zeeland deel *O* 10 *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.158
704
bikepics-1190770-full.jpg
Oke hier zijn we weer al, met een jubileum.
Deel 10 alweer, Rijden in Zeeland deel 9 ging lekker hard en was erg gezellig.
Ik verwacht dat deel 10 net zo hard gaat want de zomer komt er weer aan op het gemak dus de kanonnen kunnen weer uit de schuur.

Let's start the engines :]

The vaste Topic posters 8-)

Verzamel topic Vertrekpunt Megameeting Zeeland

Hier een lijst met de vaste topic members:
Mr.McDuc
bc9a002b632d3d8c1402cde71a8fe4b9

Verstuuver
IMG_0096-1.jpg

gixxerchris
full

Ben-i
jpg0758.JPG

Motorfreak
full
:}
El Perro
DSCF0044.jpg

Mods: Goodridge stalen remleidingen, Touratech stuur - handkappen - koplamp, K&N luchtfilter, Showa vering, RT handvatverwarming
Here's_Johnny
bikepics-1029706-full.jpg

Mods: Xenon8000K, silvervision knipperlichten, Akrapovic einddempers en middenpijp, BMC inlegfilter, suzuki tankpad - tankbescherming - carbon dashbordomlijsting, VMC diabolo's - remvloeistof zweetbandje, Braking wave disks voor en achter, pazzo's, alu kentekenplaathouder, goodridge stalen remleidingen, puig kuipruit, B&G zwarte uitlaatsteunen, digitale olietemperatuurmeter, valblokken, Gilles kettingspanners + haken, PP rem-schakelset - veerverstellers,
-Z-ander
full

Mods: ABM stuur, ABM stuurgewichtjes,velgstriping, leovice sbk demper, goudekleurige voetsteuntjes, blokspoiler, bar-end spiegels, kawasaki fly screen, radiateur cover, kleine knipperlichten voor & achter
Pepe
p5061337rw9.jpg

Bright
full

Mods: Tailrisers, ingekort spatbord, Bologna mirrors, Harris handgrepen, Carbon Hugger - tankpad - uitlaat - frame delen - voorvork beschermers, kleine knipperlichten, dubbele koplamp, goudkleurig stuur en stuurgewichten, gepolijste velgranden goudkleurig hart, helder achterlicht
hzrt_18
Foto-007.jpg

R.V.G
2rrw50p.jpg

Screwbeast
full

The Benman
full

Thehulkgayversion
full

Spidy
401e52444ad81f030824cba2e204d845

o.j
full

Ray-r1
full

lennart888
full

Acura-Scott
6adf590765e59d550afe70a4bd498521

Mac d
marco016bijgewerktww4.jpg

Mods: stalen remledingen, Puig dubble bubble, haakse ventielen, Wilbers rearshock en race voor binnenveren, Hyperpro stuurdemper, circuit afstelling
McDennis
119544421_5_9DK5.jpeg

***Sander***
Foto-GHMAOM6C.jpg

mods:leovince sbk demper, smoke kuipruit,stalen remleidingen voor en achter, racegaas, arrow led raw's, hugger
Tinus op de bsa
193574487_6_CIRe.jpeg

1000K5e
full

Danos87
dsc00897em1.jpg

Achiel
ATgAAABl_ub_Zx29lZ7iVpRI42zMhLN0u-QNv-w7U76sQC0shrXt7ylfso5rm5NN3MgtQC-9UTHlwF0MPaJC1_bPS_OBAJtU9VCnRnHkWeyHydEaReTzDVyOndLoqg.jpg

Tinus
full

Shakey
00026341414141415959a.jpg

V-strom pierro
DSC00772.jpg

Zuperzlet
bikepics-1175891-800.jpg

Steefjuuh
full

Frank007Blade
full

Kobalt
large

mods: Leovince SBK highmount, BMC filter, MDI kuipruit, crashpads, seatcover, kleine knippers achter, knippers voor in koplamp, alu kentenplaathouder
Sjees
full

Jaaps
full

Wslyyy
foto0212bf5.jpg

Oxydrokz
191746329_6_pWbA.jpeg

Zooi
markee.php

Banaboy
25sbyxh.jpg

Martyduc
ducati.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je komt hier een paar dagen niet en gelijk kom je weer een nieuw topic tegen

Damn wat lullen jullie zeeuwsvlamingen veel ;) (toch wel de actiefste mensen op MF)
 
jen hebt gelijk, had de link gekopieerd maar niet in de post verwerkt.
Zal ik gelijk doen,
:)

Heb trouwens GR 5 klaarliggen hier, zal hem morgen wel ff door de brievenbus gooien voor de middag. Als ik nog weet welk huis het is iig :X . Was de derde vanaf links toch he geloof ik?
 
Heb trouwens GR 5 klaarliggen hier, zal hem morgen wel ff door de brievenbus gooien voor de middag. Als ik nog weet welk huis het is iig :X . Was de derde vanaf links toch he geloof ik?
Nummer 31, straat weet je wel he.
Alvast bedankt, deden die extra's het op deze wel ?
Isle of Man ligt nog bij die collega, zodra ik hem heb lees je het hier.
Maar na vanacht heb ik weekend dus kan een weekje duren.

Thx alvast voor die GR5 :} :} :}
 
Nummer 31, straat weet je wel he.
Alvast bedankt, deden die extra's het op deze wel ?
Isle of Man ligt nog bij die collega, zodra ik hem heb lees je het hier.
Maar na vanacht heb ik weekend dus kan een weekje duren.

Thx alvast voor die GR5 :} :} :}

Ja half, 3 ervan doen het. Heel vreemd eigenlijk, maargoed als er een betere komt dan draaien we zo weer een kopietje. De rest kan je iig al kijken ;) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan