Landelijke motordag 2008 12-13 april Assen

speedfreak98

Die hard MF'er
15 feb 2003
325
0
Dr888
Heb me vorig jaar al ingeschreven voor de landelijke motordag 2008, heb de bevestiging binnen rij in de allereerste groep toer :] en in de allereerste groep ster *D . Toer om even in te komen en dan knallen in de ster sessie.

Zijn er nog meer mensen die dan gaan rijden?
 
jazeker.. ik!! *O* *O*

op zaterdag de eerste toer sessie samen met 2 broers en een kameraad
we hebben nummers 1 2 3 en (denk ik )4
heb er weer vreselijk zin in , nou hopen op mooi weer net als vorig jaar
we gaan 2 sessies rijden , beiden toer(ging vorig jaar hard genoeg)
groeten jelmer
 
jazeker.. ik!! *O* *O*

op zaterdag de eerste toer sessie samen met 2 broers en een kameraad
we hebben nummers 1 2 3 en (denk ik )4
heb er weer vreselijk zin in , nou hopen op mooi weer net als vorig jaar
we gaan 2 sessies rijden , beiden toer(ging vorig jaar hard genoeg)
groeten jelmer


Waar, wanneer, hoe laat?
 
[me="Sabelhout"]is om 9 uur in de toersessie en om 9.50 uur in de stersessie aan de beurt[/me]

Hopelijk is het asfalt en de koffie in Assen dan al een beetje warm :)

[edit] Volgens mij is het 12 en 13 april...[/edit]
 
Laatst bewerkt:
jazeker.. ik!! *O* *O*

op zaterdag de eerste toer sessie samen met 2 broers en een kameraad
we hebben nummers 1 2 3 en (denk ik )4
heb er weer vreselijk zin in , nou hopen op mooi weer net als vorig jaar
we gaan 2 sessies rijden , beiden toer(ging vorig jaar hard genoeg)
groeten jelmer

:^ #1 :Y :Y



Waar, wanneer, hoe laat?
- TT-circuit Assen
- 12 (&13) April
- 09:00 en 10:15 uur.

*O* *O* *O* *O*
 
jazeker.. ik!! *O* *O*

op zaterdag de eerste toer sessie samen met 2 broers en een kameraad
we hebben nummers 1 2 3 en (denk ik )4
heb er weer vreselijk zin in , nou hopen op mooi weer net als vorig jaar
we gaan 2 sessies rijden , beiden toer(ging vorig jaar hard genoeg)
groeten jelmer

[me="Sabelhout"]heeft trouwens startnummer 5 :)[/me]
 
Heb startnr. 17 , was dat niet Jurgens nummer :} toersessie gebruik ik om het circuit weer een beetje te verkennen. En dan knallen in de ster , vorig jaar ook zo gedaan en een 2.09 gereden met mijn toenmalige R6 van '99. :]
 
Laatst bewerkt:
Zou een moderator de openingstitel aan willen passen het evenement is 12 en 13 april :X in plaats van 22 en 23. Foutje van mij :$
 
'Landelijke motordag 2008 21-23 april Assen' > 'Landelijke motordag 2008 12-13 april Assen'
 
Dag oma, u hier?

Is er al bij iemand het geld afgeschreven? Bij mij nog steeds niet, terwijl ze er vroeger altijd redelijk op tijd bijwaren!
 
weet iemand of het mogelijk is om van sessie te ruilen met iemand?
ik rij zondag 3 sessies en me broer ook maar hij rijd de eerse sessie alleen en ik de laatste.
ik wil natuurlijk niet dat die aardappel het voordeel heeft om een sessie in te rijden })
 
T'is bijna zover :Y ben zaterdag al even aan het oefenen geweest }) hopelijk wordt het mooi weer :X zaterdag , moet om 8:00 al rijden, echt vroeg :P
 
T'is bijna zover :Y ben zaterdag al even aan het oefenen geweest }) hopelijk wordt het mooi weer :X zaterdag , moet om 8:00 al rijden, echt vroeg :P

Weet je dat wel zeker?? Ik meende dat wij (ik, m'n broertjes en een kameraad) met onze nummers 1 t/m 4 in de eerste sessie zaten. Wij moeten om 09:00 uur rijden... :?
 
Joepie ik heb er zin in!!! *O* ik rij met de Lady's only mee rond 1 uur - wordt voor't eerst circuitrijden, dus ook al even aan het oefenen geweest })
 
Laatst bewerkt:
Jaaa, dat zal ie dan wel. Ik had zelf nog even gekeken en wij zitten in sessie 'A'. Daar zal vast geen sessie vooraan zitten.
 
Laatst bewerkt:
@ Boetie: je heb gelijk id idd 9:00 O-) zit ook in toer A nr 17 en in ster 1 om 9:50.
Vandaag weer even geoefend }) moet nog een beetje fine tuning gebeuren :] .
 
@ yamahahaha : sterker nog moet om 7:15 al op de motor :] zitten startnr. moet voor 8:30 worden opgehaald anders verpatsen ze hem aan een ander :9 !
 
Terug
Bovenaan Onderaan