Kawasaki 636 '03 "De echte groene"

Status
Niet open voor verdere reacties.

ooo

MF veteraan
17 jun 2005
7.526
0
Vanwege postzegelverzameling te koop:
Merk: Kawasaki
Type: zx6r 636
Bouwjaar: 2003
Vermogen: 111,1 PK op het achterwiel SAE (uitdraai aanwezig)
Km-stand: 30.000

Mods:
Devil uitlaat (orginele uitlaat erbij geleverd)
K&N luchtfilter
Groene rimstriping
Duo seatcover / Mono seatcover
Stalen remleidingen Voor + Achter

-Kleppen op 25.000km gesteld (6 kleppen waren nodig).
-Word voor de koper op een "vers" setje SC2's gezet (ex-circuit).
-Fiets is door mijzelf onderhouden vanaf 20.000km. Ervoor altijd dealer onderhouden (boekje aanwezig met stempels).
-Tandwielen + ketting nog goed.

Degene die hem voor de vraagprijs ophaalt, mag erbij zijn als ik de fiets nog opentrek om het blok te controleren!, tevens stel ik dan nogmaals de kleppen en loop ik alles na. Wat nodig is vervang ik en je bent er dus bij!

Prijs: €6500,-

http://www.marktplaats.nl/index.php...dcode=0df912b45110162fc7a9206ee9c53087&xref=1
s6301182gu2.jpg

Eventueel overname van Arlen Ness bespreekbaar
 
Laatst bewerkt:
Kawa hea _O-


Maar heb je dezelfde plannen als Reinoud alleen dan in het groen? :P
 
Haha het is wel een plaatje wooter! Geen krasje op te zien :9~
Hoe ziet die andere kant eruit? }) Oftewel laat eens wat meer foto's zien :)

Succes met de verkoop man, gaat zeker wel lukken!
 
de andere kant is blauw.... :+
zal ff foto's uppen
 
nog zonder rimstriping
wouter2.jpg.jpg

met rimstriping
S6301129.JPG

S6301062.JPG

P8180040a.jpg
 
Onder het motto:
Lowres foto's zijn kut :P
 
vind het een vet ding, wie weet ga ik ooit nog eens switchen naar een 03 met een 05 voorvork.. maaarrr eerst maar eens een 929rr aanschaffen voor de straat!
 
Yess... Eindelijk weer een groene. Alleen vind ik hem nog te duur voor een 03 met 30000 op de teller. Ik wacht nog even af :D
 
Yess... Eindelijk weer een groene. Alleen vind ik hem nog te duur voor een 03 met 30000 op de teller. Ik wacht nog even af :D
tjah 't blijft een vraagprijs.

Blijft gewoon jammer dat de km-stand veel mensen afschrikt, terwijl dit ding niets, maar dan ook niets mankeert en met gewoon onderhoud nog veel km's meegaat. :N

ik verzorg de motor nog beter dan mijzelf :')
 
Laatst bewerkt:
Ik snap ook niet waarom een km stand van 30.000 mensen al afschikt? Mits goed onderhouden lopen deze motoren toch zeker wel een 100.000 km. En het is te zien dat deze motor geliefkoosd en goed verzorgd is door zijn vorige eigenaar...

Op mijn motor staan nou toch ook al zeker 46.000 (nagenoeg) probleemloze kilometers :Y

Succes met de verkoop!!

:W
 
Ik snap ook niet waarom een km stand van 30.000 mensen al afschikt? Mits goed onderhouden lopen deze motoren toch zeker wel een 100.000 km. En het is te zien dat deze motor geliefkoosd en goed verzorgd is door de huidige eigenaar...

Op mijn motor staan nou toch ook al zeker 46.000 (nagenoeg) probleemloze kilometers :Y

Succes met de verkoop!!

:W


:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan