1953 Ariel NH

Laat alle cijfers eens achterwege, stel hem op gevoel af en kijk waar je eindigt. Dan kun je ook weer het een en ander uitluiten. Misschien zit het probleem dieper en dan blijf je bezig.
 
Found it :)


2 dingen: het clipje/klemmetje van de vlotter was niet stijf genoeg, hij bleef niet in de vlotternaald hangen en de carburateur is (was) so krom als een hoepel. Ik had er wle een extra dikke pakking tussen zitten, maar dat was lang niet genoeg. Ik heb schuurpapier op een glasplaat gelegd en ben gaan schuren en ik heb wat vloeibare pakking gebruikt, daarna liep ie :)


Alleen ging ie na een tijdje weer wat moeilijker lopen (dat komt denk ik door de vloeibare pakking). Ik ga nog even schuren...


 
Found it :)


2 dingen: het clipje/klemmetje van de vlotter was niet stijf genoeg, hij bleef niet in de vlotternaald hangen en de carburateur is (was) so krom als een hoepel. Ik had er wle een extra dikke pakking tussen zitten, maar dat was lang niet genoeg. Ik heb schuurpapier op een glasplaat gelegd en ben gaan schuren en ik heb wat vloeibare pakking gebruikt, daarna liep ie :)


Alleen ging ie na een tijdje weer wat moeilijker lopen (dat komt denk ik door de vloeibare pakking). Ik ga nog even schuren...


[~[url="http://i1185.photobucket.com/albums/z341/Miob80/IMG_0451_2_3_tonemapped_zps59f48704.jpg"]afbeelding~][/URL]
*O* *O*
 
Found it :)


2 dingen: het clipje/klemmetje van de vlotter was niet stijf genoeg, hij bleef niet in de vlotternaald hangen en de carburateur is (was) so krom als een hoepel. Ik had er wle een extra dikke pakking tussen zitten, maar dat was lang niet genoeg. Ik heb schuurpapier op een glasplaat gelegd en ben gaan schuren en ik heb wat vloeibare pakking gebruikt, daarna liep ie :)


Alleen ging ie na een tijdje weer wat moeilijker lopen (dat komt denk ik door de vloeibare pakking). Ik ga nog even schuren...


[~[url="http://i1185.photobucket.com/albums/z341/Miob80/IMG_0451_2_3_tonemapped_zps59f48704.jpg"]afbeelding~][/URL]

:}
 
Valt er niet een oldtimer kenteken te regelen voor dat ding.
Die lelijke gele plaat.
Trouwens deze plaat is ook gedateerd.
 
Valt er niet een oldtimer kenteken te regelen voor dat ding.
Die lelijke gele plaat.
Trouwens deze plaat is ook gedateerd.
:^
Een Gaik plaat ziet er al beter uit, maar ik zou beginnen met de RDW bellen om te kijken wat mogelijk is. Anders een illegale blauwe plaat er op.
 
Vind deze oude gele plaat stiekem ook al best wel weer cool worden :Y
Maar idd, blauw past het beste bij deze mooie dame op leeftijd.
 
Blauwe plaat is al lang besteld :9


Maar goed dat je het onderwerp langskomt, ik ben vergeten te betalen :X Snel even doen.


 
Op een ander forumn werd mij verteld dat het met deze carb bijna niet meer zou lukken. Ik heb het een paar uur geprobeerd, maar inderdaad, ik krijg het niet voor elkaar om hem echt goed te krijgen.

Er werd gezegd dat ik er beter een Amal concentric op kon zetten. Laat ik er daar nou net 1 van hebben liggen... Dus, wat gepuzzel later:



Als een zonnetje :)

De bestuurster op de foto is mijn vriendin trouwens, die reed er ook zo op weg (het is geen moeilijke motor).
 
Op een ander forumn werd mij verteld dat het met deze carb bijna niet meer zou lukken. Ik heb het een paar uur geprobeerd, maar inderdaad, ik krijg het niet voor elkaar om hem echt goed te krijgen.

Er werd gezegd dat ik er beter een Amal concentric op kon zetten. Laat ik er daar nou net 1 van hebben liggen... Dus, wat gepuzzel later:

[~[url="http://i1185.photobucket.com/albums/z341/Miob80/IMG_0464_zpsf4d117e9.jpg"]afbeelding~][/URL]

Als een zonnetje :)

De bestuurster op de foto is mijn vriendin trouwens, die reed er ook zo op weg (het is geen moeilijke motor).
*O* 2x hulde :}
 
Top!

Ik wilde al haast typen, scoor een 26mm jikov, daar liep mijn BSA ook heel goed op..
 
Goed bezig kerel!
Dat je ook precies die carb uit die bak met 100 stuks op Hardenberg hebt gegrabbeld..hahah vooruitziende blik!
 
Yup :)


Links zit nu op de Enfield, rechts op de Ariel:

2013-10-06092305_zps0d5c797e.jpg
 
Volgende puntje (1 van de): de koplamp is een sealed beam em doet het niet, wel spanning op de draden. In dat geval moet ik zeker de hele lens vervangen? -O-




(verrplichte note van de vrouw: ze heeft een enorme sleutelbos in haar jaszak en is dus niet zwanger of nog gevuld met te veel kersteten :P)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan