Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij kun je beter de 2008 kopen die ziet er qua uiterlijk in elk geval een stuk beter uit
ik ken 4 mensen die hem hebben en zijn er allemaal erg enthousiast over.Wie rijd er met een ktm 690sm, zou graag wat ervaringen horen over deze motor, lange afstanden rijden en het dagelijkse gebruik.[afbeelding]
Kheb de KTM 690 prestige SM inmiddels een maand of 5, misschien 6? Km of 5000 mee gereden, en hij bevalt me super. Stukken gebruiksvriendelijker dan mn vorige lc4, en beter geschikt om een keertje 100km snelweg mee te pakken (mocht het echt nodig zijn ). Kruissnelheden van 120/130 zijn prima uit te houden, tuurlijk vang je veel wind, maar voor de motor is het prima uit te houden, en je hebt dan nog genoeg trekkracht over.
Binnendoor weggetjes zijn helemaal een feest, super strak stuurgedrag, vermogen in overvloed (boven de 80 verbleken de andere 1 cilinders tov de 690), en je kan er gewoon mooi mee spelen ....
Enige echt grote nadeel is dat het geluid bedroevend is, daar ga ik nogwat aan doen. Misschien een leovince systeem over laten komen uit Amerika voor €590,- das al een betere prijs dan die €2000,- voor een akra systeem.
Ofwel een goede mix tussen dagelijks gebruik en een die-hard SM....
[afbeelding]
Wie rijd er met een ktm 690sm, zou graag wat ervaringen horen over deze motor, lange afstanden rijden en het dagelijkse gebruik.[afbeelding]
[afbeelding]
van een vriend van me, hij is er erg happy mee, ding gaat als de brandweer en er zijn ook vakantieritten mee gereden.
binnenkort wordt het blok onder handen genomen.... een flowjob van sommer.
Paar maanden in bezit. KM stand ong. 3000.
..............en en ook 1 cilinders maar als je deze dan toch al hebt kan het er ook best mee.
Zijn de ervaringen met de Full LeoVince van jouw vriend goed?
Waar kan je dat in NL bestellen? Ik vind deze alleen op ebay.
Deze week haal ik m'n nieuwe 690 SM op. De full Akra pastte niet meer in budget, maar de LeoVince kom je tegen voor 699,=
Dat past mij persoonlijk (in mijn schatkist) eigenlijk beter.
Zeker bij een Feul Injected motor, lijkt mij de uitlaat niet de oorzaak van het afslaan. Maar aan de andere kant, wtf weet ik er eigenlijk van.
PS: was jij op 'Orange Day' bij André?
neeKan dit ook bij de SM?
zoiets dacht ik al.... zijn fiets (de SMR) zie je in dit topic.@ Apuch: Ik heb op Orange Day een Amsterdamse SM rijder (R te A) gesproken. Sterker nog, die heeft mij dermate warm gemaakt voor de fiets met koop tot gevolg.
Volgens mij las ik ergens in een test dat je bij de Duke ook zelf uit 3 mapping kan kiezen. Opmerkelijk dat de SM / SMR / Prestige de enige zijn waarbij dat niet kan.
Aan de andere kant scheelt het weer in het maken van keuzes ;-)
Er zijn tenslotte genoeg keuzes: welke uitlaat, kont wel of niet 'scheren', etc
@ Ranx: Hoezo dacht je het al? Lult ie iedereen op een SM? haha
Was ik even off-topic???We hebben het nog steeds over motoren toch?...
Zou zo maar kunnen
Apuch's gedachten dreven even af....Was ik even off-topic???
zeker... ooit moet je de eerste stap zetten richting SM, met hem in de buurt lukt dat wel.Aanstekelijk enthousiastme!