Motorcross meeting topic

meeting data:

  • 4 mei (zondag)

    Stemmen: 9 50,0%
  • 10 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 mei

    Stemmen: 9 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
Na het succes van de vorige meeting: Het grote Nunspeet topic kijken we uit naar de nieuwe meeting.

Waar en wanneer?
Dat gaan we demoncratisch beslissen in de vorm van een poll.

Eerst wordt er gestemd over de lokatie (reeds bekend, we gaan naar Rutten) en daarna over de datum.


















Het is 24 mei geworden
 
Laatst bewerkt:
:] ja en berghem en oss en den helder en makkinga en joure en lelydstad en overloon en oploo on valkeswaard en ermelo en nunspeet en halle en lichtenvoorde en bleiswijk en holten enz...enz...enz... _O-

laten we het simpel houden op dit topic en kiezen uit deze drie banen anders word er weer alleen maar gelult van dit is een leuke baan en deze ook endeze dan blablabla

stemmen..
datum prikken
rijden! 8-)
 
Afspraaktopics horen in WIWTD, daar staan ook de topics voor ritjes van de 25kw-ers, sportieve rijders, brikkers etc, en dus ook de crossmeetings.

Off/Allroads & SM > Waar is wat te doen?

En toen zag niemand het topic meer, omdat de crossers, waaronder ik, een link naar offroad in favorieten hebben en daarbuiten niet komen.

Kunnen we geen eigen WIWTD krijgen, bovenaan onder offroad?

Niet crossers gaan toch nooit intresse voor onze meetings op knmv banen hebben en andersom, bijvoorbeeld omdat ze daar niet naar binnen mogen met hun uitrusting.
 
Laatst bewerkt:
idd, wel handig.

rutten is een mx2 baan
heerde mx1
nunspeet zit er een beetje tussenin met al die kut bochten die ze er de laatste jaren ingeschoven hebben
ermelo is ook een leuk baantje, net zoiets als rutten

neem denk ik niet de 500 mee naar rutten..
 
ik zie veendam er niet tussen staan jammer dat is nog eens een crossbaan
en anders maar pottendijk als we toch op die banen gaan rijden met opgespoten zand
 
ik zie veendam er niet tussen staan jammer dat is nog eens een crossbaan
en anders maar pottendijk als we toch op die banen gaan rijden met opgespoten zand

Veendam en pottendijk liggen niet echt centraal. Daardoor zijn ze qua afstand bijna niet te doen voor een aantal mensen, waaronder ik.
 
ik wil best naar rutten met de 500 mot je kijken wat een bocht!! ahahhhaa })
full
 
Rutten is erg fijn baantje! Makkelijk te rijden en ondergrond vind ik wel prettig..

Tenzij het geregend heeft, dan is het glibberen om het leven :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan