Motor Vriendelijke accommodaties in kaart gebracht

MrUfip

MF veteraan
27 sep 2002
3.731
0
Zwolle (Overijssel)
Voor motor rijders ben ik alle motorvriendelijke accommodaties aan het verzamelen op een site met een kaart van google-maps.

Hierbij moet je denken aan campings, pensions, herbergen, hotels en ga zo maar door, als het maar motorvriendelijk is! Momenteel heb ik er al 130 gevonden en op mijn site gezet. Op mijn site kan je alle accommodaties in een google-map zien, maar daarnaast kan je per accommodatie ook commentaar geven. Dus was het eten lekker, en was er een dik kampvuur, dan kan je dat erbij vermelden. Een beetje het kieskeurig idee maar dan voor motor-accommodaties.

Hier vind je alle motorcampings, motorhotels in Europa!

Heb je ook suggesties, dan hoor ik het graag en zet ik ze erbij.
 
Laatst bewerkt:
Rust/ verblijfpunt voor kleine groep motorrijders!

--> Zie mijn reactie hier.

In de Harz.
Plaats : Wildemann.
Hotel: Spiegeltaler Eck,Eigenaar =Nederlands, schuur aanwezig om aantal motoren te stallen.
Omgeving berijdend: héérlijke rustige wegen door/langs prachtig natuurgebied.....


Verderop in de Harz in de plaats Wernigerode, is het Schanzenhaus Aktiv Hotel. Daar hebben we met een groep nu al voor het derde jaar, een lang weekend geboekt voor een georganiseerde tour. -->( En Route Int. Motorreizen )
 
Wat is eigenlijk motorvriendelijk? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik ergens níet vriendelijk ben behandelt :)
 
Wat is eigenlijk motorvriendelijk? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik ergens níet vriendelijk ben behandelt :)

Een paar jar geleden wilde ik in Ullapool in een B&B overnachten en op mijn vraag wat de kamer dan kostte werd gewoon gezegd : "You cannot afford it"
Ik vatte dat op dat men geen motorrijders wilde

EgbertO
 
Rust/ verblijfpunt voor kleine groep motorrijders!

--> Zie mijn reactie hier.

In de Harz.
Plaats : Wildemann.
Hotel: Spiegeltaler Eck,Eigenaar =Nederlands, schuur aanwezig om aantal motoren te stallen.
Omgeving berijdend: héérlijke rustige wegen door/langs prachtig natuurgebied.....


Verderop in de Harz in de plaats Wernigerode, is het Schanzenhaus Aktiv Hotel. Daar hebben we met een groep nu al voor het derde jaar, een lang weekend geboekt voor een georganiseerde tour. -->( En Route Int. Motorreizen )
Merci, ik voeg ze vanavond ff toe!
 
Ik hoop dat jullie ons volgend jaar ook aan deze lijst kunnen toevoegen. Mijn vrouw en ik gaan binnekort in de Eifel ook een motorvriendelijk pension beginnen. Op dit moment zijn wij nog druk bezig met een geschikt pand te vinden.

Joop. :] :W
 
Ik hoop dat jullie ons volgend jaar ook aan deze lijst kunnen toevoegen. Mijn vrouw en ik gaan binnekort in de Eifel ook een motorvriendelijk pension beginnen. Op dit moment zijn wij nog druk bezig met een geschikt pand te vinden.

Joop. :] :W

:)
Suc6 Joop.
Mocht je je licht eens op willen steken, zou je wellicht eens een praatje kunnen maken met de familie waar ik met m'n gezin in de voorjaarsvakantie een verblijf bij geboekt had.
Ik heb per toeval dat hotel in de Harz ontdekt via Google.( reactie stukkie hierboven)
Het is de andere kant op,........maar ze hebben nu een jaartje ervaring met o.a regelgeving/wet'jes/weet'jes.....
 
Ik hoop dat jullie ons volgend jaar ook aan deze lijst kunnen toevoegen. Mijn vrouw en ik gaan binnekort in de Eifel ook een motorvriendelijk pension beginnen. Op dit moment zijn wij nog druk bezig met een geschikt pand te vinden.

Joop. :] :W
Tuurlijk! Zodra het pension er is moet je maar ff n gil geven :)
 
Mooie site, vind het jammer dat er zo weinig te vinden is over Spanje, lijkt me thans heerlijk om op de strand boulevards te toeren met de motor. Zelf ben ik op zoek naar betaalbare b&b's in de omgeving van Salou en ik vind nergens eigenlijk informatie.
 
Mooie site, vind het jammer dat er zo weinig te vinden is over Spanje, lijkt me thans heerlijk om op de strand boulevards te toeren met de motor. Zelf ben ik op zoek naar betaalbare b&b's in de omgeving van Salou en ik vind nergens eigenlijk informatie.
Dank je!
Spanje staat op mijn todo lijstje om toe te voegen, heb al wel wat adressen liggen
 
Laatst bewerkt:
Hotel Restaurant Hubertus-Klause
Europastrasse 2
56470 Bad Marienberg
www.hubertusklause.de

oma moet ff stil zijn. locaties zijn van alle tijden
 
Hier nog eentje, ben ik kortgeleden geweest:

Biker Only B&B
Post: André Lauret
Hauptstraße 16
D-56357 Ruppertshofen
Germany
Telefon: +49 (0)6772 962505
Mobile: +49 (0)170 4312844
E-mail: info@german-rhineland.com
Internet: www.german-rhineland.com

Kleine B&B van een Brit midden in de EIffel, beviel prima :)
 
Hier nog eentje, ben ik kortgeleden geweest:

Biker Only B&B
Post: André Lauret
Hauptstraße 16
D-56357 Ruppertshofen
Germany
Telefon: +49 (0)6772 962505
Mobile: +49 (0)170 4312844
E-mail: info@german-rhineland.com
Internet: www.german-rhineland.com

Kleine B&B van een Brit midden in de EIffel, beviel prima :)
Bedankt voor de tip!
 
Terug
Bovenaan Onderaan