Hallo, ik heb een Honda CB750 F2 (OHC) uit 1978.
Ik heb pas mijn uitlaat vervangen door een meer open type, de andere uitlaat kneep het blok te zeer (deze was ook niet standaard). Luchtfilter is origineel, het blok verbruikt wel wat olie (mineraal). Blok loopt goed, maar houdt iets in bij max. gas geven. Dit was veel erger bij de oude uitlaat.
Zie verder mijn projecttopic op:
Opknappen van een CB750 F2 SOHC
Er zit wat aanslag op de bougies (de hoeveelheid lijkt erger dan het is, door het inzoomen). De aanslag is licht, en vlij hardnekiig (je moet flink krabben om het eraf te krijgen. Lijkt "kalk"-achtig. De electroden zijn niet zichtbaar afgesleten/ingebrand oid. Ik krijg deze plaatjes niet echt goed vergeleken met de bougieplaatjes die ik hier en daar op het net vind.
Wat denken jullie ervan?
Bougie 4
Ik heb pas mijn uitlaat vervangen door een meer open type, de andere uitlaat kneep het blok te zeer (deze was ook niet standaard). Luchtfilter is origineel, het blok verbruikt wel wat olie (mineraal). Blok loopt goed, maar houdt iets in bij max. gas geven. Dit was veel erger bij de oude uitlaat.
Zie verder mijn projecttopic op:
Opknappen van een CB750 F2 SOHC
Er zit wat aanslag op de bougies (de hoeveelheid lijkt erger dan het is, door het inzoomen). De aanslag is licht, en vlij hardnekiig (je moet flink krabben om het eraf te krijgen. Lijkt "kalk"-achtig. De electroden zijn niet zichtbaar afgesleten/ingebrand oid. Ik krijg deze plaatjes niet echt goed vergeleken met de bougieplaatjes die ik hier en daar op het net vind.
Wat denken jullie ervan?
Bougie 4
Laatst bewerkt: