Yamaha FZR 600 R '94

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beunhaas86

MF veteraan
14 aug 2005
3.137
0
Twente
Ik zet mn '94 FZR600R te koop vanwege de aankoop van een '96 thundercat.

- 29000mile
- Leovince SBK demper met E-keur en uitneembare DB-killer (1 jaar oud, nieuwprijs €275,-)
- Seatcover
- De bandjes zijn wel aan vervanging toe
- Rolletje oranje rimstriping (moet er nog opgeplakt worden)
- Laatste beurt zijn de voorvorkkeerringen vervangen, nieuwe remolie, nieuwe blokolie/oliefilter, kleppen gesteld, nieuwe bougies, carbs gesynchroniseerd. Technisch prima in orde!
- Paar kleine krasjes op de zijkuip door het laten omvallen |( , even bijstippen met een lakstiftje en je ziet er niks meer van.

Eventueel 25kw setje (met vermogensuitdraai) erbij. Ik heb hier 4 maand 25kw mee gereden.

FZR600Rnr1.jpg


Mooie sportfiets voor de kleine beurs.

Vaste prijs: €1600,-
 
Laatst bewerkt:
Skopje.... leuke fiets voor de beginneling! *O*

De gevorderde zal hem ook wel leuk vinden hoor. Vermogen genoeg met 98PK (meer dan de CBRetjes van die bouwjaren). En de bochten door wil die ook wel :]

600r.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor voor een mooie prijs... het seizoen begint dus deze ben je volgens mij zo kwijt..... ;)
 
Vet! Ik hou em in de peiling, volgende week afrijden, en mooi dat 25kw setje erbij zit.

Wat moet er eventueel binnenkort vervangen worden? Naast de achterband.

Misschien onzinnige vraag, maar toch, hoe rijd het op 25 kw, wil het nog wel vooruit. En wat is dan de top?
 
Laatst bewerkt:
Vet! Ik hou em in de peiling, volgende week afrijden, en mooi dat 25kw setje erbij zit.

Wat moet er eventueel binnenkort vervangen worden? Naast de achterband.

Misschien onzinnige vraag, maar toch, hoe rijd het op 25 kw, wil het nog wel vooruit. En wat is dan de top?

Naast de achterband... dat is een goeie.... Niets. Bij 31000Mile moet de olie ververst worden maar dat duurt dus nog 4800km.

Op 25kw ook niet onaardig. Boven de 8000trm is het koppel wel weg dus je rijdt niet veel boven de 8000toeren. Top; 175km/h en ik heb in duitsland een keer 180 aangetikt. Ik heb ook een GS500 gehad en zo'n FZR600R is echt zn meerprijs waard want het weggedrag word er ook 100x beter van. Steppie aan de grond/kneedowns zijn mogelijk maar die grens zoek ik niet zo vaak op...

Vol vermogen haal je de 175 nog net in de 3e versnelling. Ik weet niet wat de huidige top is. Ik heb 230 een keer snel aangetikt maar ik denk dat 250 op de teller wel mogelijk is.
 
Heej arjan ;),

kheb nog steeds wel interesse ma de mijne gaat nog niet weg :P Suc6 met de verkoop en aje um nog hebt alsk mijne verkoop laat ik nog wel van me horen ;) Kick voor de prachtige fiets! :]
 
geen geld voor een hele leuke fiets

met dit rij je op een klaver echt niet voor L*L

alles ermee aan de grond gehad

en als laatste ook de rest :)

succes met de verkoop
 
Hoe duur kost het om die ringen erin te laten zetten als je het zelf niet kunt?

(Kickje)
 
ik rijd ook een FZR600R uit 94. Oorspronkelijk was-ie wit met paars/oranje/groen.

Echt een goede machine...als je een beetje goed kunt rijden, doe je niet per se onder voor modernere motoren.

De mijne had wat (kuip-)schade dus ik heb hem helemaal overgespoten...in de kleurstelling van de Gulf-Porsche.

Ik heb er in Duitsland een aantal km lang mee op topsnelheid gereden: 240km/h op de kop af (op de teller dan he).

Wat het type motor betreft kan ik dus deze wel aanraden.....

Suc6 met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets zeg ;) Rijdt dezelfde kleurstelling.... Suc6 met verkoop!!

@ Loenie-Tunes, kijk even bij Boonstra motoren in Ureterp (friesland).
Heb ik een spliksplinternieuwe Laser einddemper gekocht voor mijn fiets.
Het kan dus nog wel, alleen dus goed zoeken!! ;)
 
Kun je voor die 'sportfiets' uberhaubt nog onderdelen krijgen :?

Tour/sport, wat jij wil. Ik vind het meer sport dan tour gezien de vering en de afstelling van het motorblok.

Onderhuids is hij grotendeels gelijk aan de thundercat dus niks te klagen over onderdelen :W.


Enne, voor deze fiets zijn nog volop onderdelen te krijgen.

Alleen een sportdemper wordt lastig....ik spreek uit ervaring....

Dan had je ff moeten kijken naar een demper voor een Thundercat. Die zijn 100% hetzelfde. Volgensmij heeft een thundercat naast kuipwerk alleen andere carburateurs en meer instelmogelijkheden van de vering. En dat spreek ik weer uit ervaring ;).

*edit: de thundercat heeft ook 4zuiger 'bluespots' remklauwen nu ik naar mijn eigen foto's kijk.
 
Laatst bewerkt:
bluespots zijn eenvoudig op de 600r te zetten, heb ze er zelf ook onder zitten
maar even back on topic...

mooie fiets, en gave kleurstelling. voor die prijs moet je er wel een koper voor kunnen vinden en die meteen even naar de fzrclub sturen :+
 
Up

Morgen komen er nieuwe foto's *D. Ik heb eindelijk overdag met droog weer tijd om wat foto's te schietn.
 
mooie fiets.
vraagje snelheidsmeter in miles of km/h?

Allebei. Mile in het wit, kilometers in het geel. Van rekenwerk op de motor heb je dus geen last ;)

De dagteller en totaalteller zijn in miles.
 
Laatst bewerkt:
Kick voor deze mooie stuur fiets, goeie prijs dus zo weg neem ik aan.


.

Ik heb er in Duitsland een aantal km lang mee op topsnelheid gereden: 240km/h op de kop af (op de teller dan he).

.
Dn wordt het tijd voor een goed afstelbeurtje want 240 tellertop is te laag voor de 600R.
 
Kick voor deze mooie stuur fiets, goeie prijs dus zo weg neem ik aan.Dn wordt het tijd voor een goed afstelbeurtje want 240 tellertop is te laag voor de 600R.

Alles staat goed afgesteld hoor. Onlangs klepspeling en afstelling carbs gecheckt.

Maar laten we het vooral hebben over de motor van Beunhaas. Ik zet de mijne wel apart te koop ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan