Vertrekpunt Megameeting 08 Haarlem EO

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrOi

MF veteraan
20 sep 2006
3.645
2
Arnhem
Dag allemaal!

Bij deze maar een vertrekpunt vanuit Haarlem eo. Amsterdam kan eventueel ook nog meerijden, maar misschien is daar al een topic voor.

Het leek mij het verstandigst om te verzamelen op 18 mei bij de BP bij Halfweg, ligt aardig centraal, makkelijk te bereiken en we kunnen zo door rijden naar de Megameeting. Als we rond een uur of Half 11 vertrekken zijn we er ruim op tijd!

We gaan via de snelweg erheen, ik zal voorrijden. Schwenneh rijd als 2e, Nick in het midden en Roy sluit af.

Natuurlijk moeten we ook aan de veiligheid denken:

- Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen weggedrag. Gedraag je netjes zodat je geen gevaar bent voor andere rijders in de groep.
- Bovenstaande betekend dus onder andere: geen wheelies of stoppies!
- Er wordt te allen tijden in baksteenformatie gereden waarbij de voorste en laatste van de groep ivm de zichtbaarheid altijd links van het midden rijden.
- Behalve door Schwenneh (en evt een 2e stopper) wordt er niet ingehaald na het moment van wegrijden.
- Er wordt door gereden, maar niet asociaal hard
- Gelieve de langzaamsten voor en de snelsten achter (Daarom sluit Roy ook ;)) Zorg aan dat je bij de opstelling dus ongeveer op de juiste plek gaat staan.



Als ik meer bedenk update ik het nog, maar het is laat nu :+


Deelnemers:

- MrOi en passagierse

- Schwenneh

- Nicked

- XT660XDennis

- Hebogara

- Rudeness + aanhangsels

- Bobbylon

- Kevin 84 en cornuiten

- Richhondavtrsp2 + ?

- 2d0

- Honda_power (ovb?)

- airDvans (ovb?)

- Kaastosti

- gRRaafie + achteropzitmuts

- rogerno1

- RichieRich

- Impheatus

- Justice Strike

- Pim S + 2 (ovb)

- Herr .ik. + 6

- Tenacious B + Duck

- vuurbloed & zn +1 (ovb)

- 600RR

- reuffneck

- e-rik
------------------------------------------------------------------------------------------
Linkje naar de meetingspot: BP Halfweg
 
Laatst bewerkt:
ik rij ook mee!! :]

ligt die bp toevallig tussen de A200 en het spoor in? ik weet dat daar een tankstation zit, maar weet niet of dat een bp is ;)
 
Ik ga mee!

(de meeting start om 11.00 uur in Veenendaal.)
Maar 10.30 uur is een mooie tijd om te vertrekken, gaan we binnendoor of buitenom over de snelweg?
 
Wordt idd druk! Zit te denken aan een route binnendoor, tegen die tijd moet mijn onboard navigatie wel af zijn :P Zijn er trouwens nog mensen die bezwaar hebben tegen doorrijden, anders moeten we mss 2 groepen vormen.
 
Wordt idd druk! Zit te denken aan een route binnendoor, tegen die tijd moet mijn onboard navigatie wel af zijn :P Zijn er trouwens nog mensen die bezwaar hebben tegen doorrijden, anders moeten we mss 2 groepen vormen.

doorrijden niet, onverantwoord rijden wel. ik trek ook het gas wel s open, maar alleen waar ik geen anderen in gevaar breng.
 
Wordt idd druk! Zit te denken aan een route binnendoor, tegen die tijd moet mijn onboard navigatie wel af zijn :P Zijn er trouwens nog mensen die bezwaar hebben tegen doorrijden, anders moeten we mss 2 groepen vormen.
Doorrijden niet maar 25kw :(
Ik ga het er alleen niet uitslopen. :N
Maakt niet uit, als ik je onderweg kwijtraak zie ik je in Veenendaal wel. :P
 
doorrijden niet, onverantwoord rijden wel. ik trek ook het gas wel s open, maar alleen waar ik geen anderen in gevaar breng.

Hey, onverantwoord doen wij niet aan! Maar je hoeft geen chopper ritje te verwachten, wordt gewoon lekker doorgereden maar geen gekke dingen en ook geen gestunt oid. ;)
 
Beetje late reactie, maar ik heb op zich geen probleem met doorrijden maar ik trek m'n eigen plan als het te word,
maybe gaat mijn vriendin ook mee en wat vrienden, allemaal geen bergen ervaring en ik wil wel heel aankomen!








Verder zijn we niet vies van rammen heur!
 
Beetje late reactie, maar ik heb op zich geen probleem met doorrijden maar ik trek m'n eigen plan als het te word,
maybe gaat mijn vriendin ook mee en wat vrienden, allemaal geen bergen ervaring en ik wil wel heel aankomen!








Verder zijn we niet vies van rammen heur!


Tuurlijk staat veiligheid voorop. En we rijden met een groep dus rijden we ook als groep, heb alleen geen zin om achter vrachtwagens te blijven hangen :+
 
Dag allemaal!

Bij deze maar een vertrekpunt vanuit Haarlem eo. Amsterdam kan eventueel ook nog meerijden, maar misschien is daar al een topic voor.

Het leek mij het verstandigst om te verzamelen op 18 mei bij de BP bij Halfweg, ligt aardig centraal, makkelijk te bereiken en we kunnen zo door rijden naar de Megameeting. Als we rond een uur of Half 11 vertrekken zijn we er ruim op tijd!

Denk dat ik maar voor rijd aangezien ik die route bijna wekelijks maak. Daarom zal ik dan ook vanaf 10 uur aanwezig zijn, zodat we om half elf ook daadwerkelijk kunnen vertrekken :)

Deelnemers:

- MrOi en passagierse

- Schwenneh

- Nicked

- XT660XDennis

- Hebogara

- Rudeness + aanhangsels

- Bobbylon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan