1977 Honda cb360

Jazeker, het wachten is nu op de nieuwe spaken en pakkingsets enz. Het frame e.d. gaan vrijdag naar de straler en poedercoater, en dan kunnen we aan hett blokje gaan beginnen
 
De spullen beginnen weer binnen te komen! Het frame en div. andere onderdelen zijn gestraald en gecoat, pakkingsets, en spaken binnen. m.a.w. we kunnen weer lekker verder!
full
 
Hi velgen ook al binnen ???
Weet je toevallig ook welk merk velgen dat waren voor € 200,-
Zoek nog 1 achtervelf 18x1.85 voor mijn HONDA 250 G
Vlg. mij is dit hetzelfde motormodel aleen 250 CC

Peter
 
De velgen worden momenteel gestraald en gecoat daarna opnieuw verspaakt (foto's volgen), maar ik denk dat ze voor jouw Honda ook wel te koop ziijn bij CMSNL.com

RIM RR WHEEL, fits CB250G5 - order at CMSNL voor het RR wheel

RIM, FR. WHEEL, fits CB250G5 - order at CMSNL voor het FR wheel

Grtz Ferry



Hi velgen ook al binnen ???
Weet je toevallig ook welk merk velgen dat waren voor € 200,-
Zoek nog 1 achtervelf 18x1.85 voor mijn HONDA 250 G
Vlg. mij is dit hetzelfde motormodel aleen 250 CC

Peter
 
Laatst bewerkt:
Heyyy Ferry ziet er veel belovend uit allemaal. Zie nu voor het eerst hier jouw project.
Kijk eens bij mij topic Suzuki GS 450 E cafe racer bij street fighters

Gr Marcel
 
Dus de CB360 wordt een caferacer ......?
Komen de zijkapjes er ook nog op, anders wil ik deze wel als ze nog goed zijn...heb zelf de CB250G
Hetzelfde model alleen 250 CC.
Het linker kapje is gesneuveld bij het verzetten, oud plastic was keihard geworden.

Peter Eindhoven
 
Dus de CB360 wordt een caferacer ......?
Komen de zijkapjes er ook nog op, anders wil ik deze wel als ze nog goed zijn...heb zelf de CB250G
Hetzelfde model alleen 250 CC.
Het linker kapje is gesneuveld bij het verzetten, oud plastic was keihard geworden.

Peter Eindhoven

Hoi Peter, ik zal het aan mijn zwager vragen, want het is zijn motor. :)
 
Trek je blokje eens open :Y

Is best een solide blok. Alleen de smering (zeker in de kop) kan matig zijn. Oliepomp controleren en de nokkenassen en slepers op slijtage checken :9

Kleine moeite in vergelijking tot een blok dat in de soep loopt. Als je het nu toch los hebt :)
 
Het heeft een tijd geduurd, maar het begint er weer op te lijken dat we weer verder gaan met het CB-project. Er is in de afgelopen tijd veel gebeurd en veranderd. Revalideren van een hele beste motorcrash, Honda cb550 verkocht, Honda CB750F gekocht (1979), Suzuki(1977) GS750 gekocht, maar door gebrek aan plaats, heb ik de Honda weer te koop staan. Hij mag voor weinig weg! Ook ben ik begonnen met een Webshop:
www.ace-caferacerparts.com waar je leuke onderdelen kunt kopen voor je project!

Naast de CB360 word de GS750 tegelijker tijd verbouwd
full
 
*O* Eindelijk is het sleutelen weer begonnen! Nieuwe bandjes om de velgen laten doen, en vandaag ook maar eens aan het blokje begonnen:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan