HP Moteren uit Eemnes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allen,

Is er iemand bekend met HP Motoren uit Eemnes?

Ik heb daar een aantal interessante motoren gezien en bijkomend voordeel is dat het practisch om de hoek is.

Graag positieve en minder positieve reacties!

Groetjes,

Sanchez

hey loco

ik ben er een paar keer heen geweest en er staan wel goede motoren en die gasten daar zijn ook oke dus je kan altijds een bakkie daar doen en onderhandelen over de prijs
en ik vind ze niet duur maar das mijn mening

had je wat op het oog dan?
 
Ze hebben een leuke Fireblade staan voor mijn vrouw en een leuke 600F voor mijzelf.

Ik ga zowieso langs voor een bakkie en een kennismaking!!
 
Ze hebben een leuke Fireblade staan voor mijn vrouw en een leuke 600F voor mijzelf.

Ik ga zowieso langs voor een bakkie en een kennismaking!!

ze hebben idd regelmatig een blade staan
ik geloof nog 1 uit 97 met de zelfde kleuren als ik heb

maar je moet maar ff kijken daar
leuk dat er weer een stel gaat rijden

succes in ik zit in topic haarlem dus als je je verveelt dan weet je waar we zijn

groetjes roy
 
Van dergelijke berichten krijg ik een warm gevoel *O* (en dat is wel nodig met dit weer)
 
heb er verleden jaar mijn mille gekocht na 2000km ketting versleten zonder morren een nieuwe gekregen, topzaak wel handelsgericht en zakelijk.
 
Hey
Ook mijn blade is daar gekocht
geen problemen en kwamen bij mij positief over.

Groet Ricardo
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een lul van een vent!
Zo, en dat mag ook gezegt worden.

Ik was daar om te kijken naar een vfr die hij had staan. Ik was daar samen met mijn vriendin en hij was heel erg denegerend over vrouwen op motoren.
Zelfs zo erg dat ik hem bijna op zijn smoel wilde slaan. Ik heb voor de verstandige weg gekozen en ben maar weg gegaan. Hij snapte niet waarom ik midden in een gesprek wegliep.
 
Ik vind het een lul van een vent!
Zo, en dat mag ook gezegt worden.

Ik was daar om te kijken naar een vfr die hij had staan. Ik was daar samen met mijn vriendin en hij was heel erg denegerend over vrouwen op motoren.
Zelfs zo erg dat ik hem bijna op zijn smoel wilde slaan. Ik heb voor de verstandige weg gekozen en ben maar weg gegaan. Hij snapte niet waarom ik midden in een gesprek wegliep.


ah, hij is gewoon eerlijk.

een vrouw in een auto is al gevaarlijk maar op een motor is het natuurlijk helemaal een ongeleid projectiel.

er zit niet voor niets een duosit op de meeste motoren, vrouwen kent uw plek!
 
alle vrouwen zijn ...........



anyway, ik heb ook verschillende verhalen gehoord over HP.
Negatief en [sero] Positief.
Denk dat je gewoon met een gezond verstand daarheen moet gaan.

Offtopic: Ik laat mij trouwens nooit adviseren door een dealer ofzo. Vertrouw niemand.
 
Laatst bewerkt:
alle vrouwen zijn ...........



anyway, ik heb ook verschillende verhalen gehoord over HP.
Negatief en [sero] Positief.
Denk dat je gewoon met een gezond verstand daarheen moet gaan.


:^

Even bellen of er langs gaan en zelf oordelen. Ik hoor ook verschillende verhalen over HP motoren, duur zijn ze zeker niet!
 
Denk eraan dat 80% van de motoren import is uit het buitenland en dat er geen geschiedenis what so ever ervan bekend is.
HP Motoren is een doorverkoophandelaar, je hoeft er ook niet voor service handelingen (behalve dan voor garantie) terug te gaan.

Dus neem vooral iemand die veel van de techniek van motoren afweet mee en succes :)

(of dit een positief of negatief verhaal is hangt van je instelling af ;))
 
hij deed bij mij wat moeilijk over een proefrit (had gebeld, verteld wat ik wilde enzo, geen probleem, gewoon langskomen kan je proefrijden...) ik daar heen, kom ik daar... (haarlem eemnes..) kan het allemaal niet... :?

Uiteindelijk bij Koeman wel geslaagd.
 
Als je een motor op het oog hebt, bel ze dan op voorhand maar op of die motor er nog is. Heb nu 2 x gehad dat ik geïnteresseerd was in een motor en voor de zekerheid belde, maar ze waren al verkocht. Verder is het volgens mij wel een nette zaak met nette prijzen, ze moeten alleen wat sneller actie ondernemen wat betreft motors van het internet halen als ze al verkocht zijn.
 
Als je een motor op het oog hebt, bel ze dan op voorhand maar op of die motor er nog is. Heb nu 2 x gehad dat ik geïnteresseerd was in een motor en voor de zekerheid belde, maar ze waren al verkocht. Verder is het volgens mij wel een nette zaak met nette prijzen, ze moeten alleen wat sneller actie ondernemen wat betreft motors van het internet halen als ze al verkocht zijn.

Klopt helemaal zijn aan de langzame kant met het internet heb het zelf 1 paar x meegemaakt met ze. Verder veel motoren uit Duitsland of je dat goed vindt moet je zelf weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan