Forumsoftware update - klaar

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Beste MF-ers,

Het Motor-Forum maakt alweer 1,5 jaar gebruik van de huidige versie van de forumsoftware. In die tussentijd is er druk gewerkt aan een verbeterde versie, die wij in gebruik gaan nemen.
Hierin zijn een aantal fouten opgelost, maar de grootste verbeteringen zitten in de snelheid. Het forum zal na deze update een stuk sneller moeten reageren, voornamelijk in de wat grotere onderwerpen.
Tevens zijn er een aantal nieuwe 'features' mogelijk die nog niet meteen online zullen komen. In de komende weken zullen een aantal hiervan beschikbaar komen, maar daarover later meer.

Om dit alles mogelijk te maken zal het Motor-Forum enkele uren offline moeten. Om er voor te zorgen dat jullie zo min mogelijk Motor-Forum tijd mislopen hebben wij besloten onze eigen nachtrust hiervoor op te offeren: de bezigheden beginnen vanavond rond een uur of 23:00 en zouden binnen enkele uren klaar moeten zijn.

Tijdens de update zullen wij ter jullie vermaak proberen Motormeuk en Motorstek werkend te houden, maar het kan zijn dat die ook een paar minuutjes offline gaan.


De MF-crew

Update 03:20
Zo, en we zijn weer online. :)

Het een en ander duurde wat langer dan wij hadden verwacht, dat werd voornamelijk veroorzaakt doordat we een tijd lang voor niks hebben zitten wachten terwijl er niks gebeurde. Het bleek dat een partitie was vol gelopen, waardoor de conversie niet kon doorgaan.
Nadat wij dit hadden verholpen kon een deel van de conversie opnieuw worden gestart. Na alles te hebben getest kon MF weer online komen.

Zo, en nu slapen :P

Pierre, bedankt voor al het werk!

[me="duderuud"]out![/me]



Update 04-04 13:50
Momenteel zijn een aantal bugs nog niet opgelost:

  • Als je een bericht quote worden alle andere berichten daar onder getoond in plaats van slechts één pagina. Het kan zijn dat hierdoor je browser vastloopt. Dit kun je omzeilen door in je Voorkeuren [FAQ=,showreplythread]Algemene FAQ: Toon laatste berichten[/FAQ] uit te zetten.
    Dit is tijdelijk verholpen door geen reacties te tonen, ongeacht je voorkeuren. Een permanente oplossing is al gemaakt, en zal een dezer dagen online komen.

Update 14-04
Momenteel zijn de volgende bugs opgelost:

  • Na het toevoegen of wijzigen van een Favoriet kan deze dubbel in je Favorieten lijst voorkomen.
  • In je voorkeuren is het niet mogelijk om 'Aantal gebruikersonderwerpen' in te vullen, waardoor in je Mijn Motor-Forum pagina dit overzicht ontbreekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie zijn gek om dit in de avonduren te doen ;). Maar goed: hulde voor dit initiatief :}
 
Laatst bewerkt:
nieuwe software :9~
jullie input :} en ook *D maar daarna wel een :j verdiend :Y


Daarna weer lekker :) ;) :o 8-) :Z O-) :+ :X *D B| :( :/ :P :Y ;( :N }) _O- :z :W :? *O* :r -O- :9~ :j :} :$ :] |( :9 '( :') 'en :Y *O*
 
Kan het niet op een andere avond/nacht? :o
Heb ik vannacht niks te doen tijdens mijn dienst. :z

Maar toch veel plezier ermee. *O* :}

Grtz
 
:} :} *O*
Succes met de upgrade en alle (bijna onvermijdelijke) bugs eruit halen na de overzetting.
Hopelijk gaat alles vlot en krijgen jullie nog iets van jullie nachtrust.
 
fun_08.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan