1989 GSXR 1100 met werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roderickdepineut

MF veteraan
14 mei 2004
2.786
21
Hilversum
afb018q.jpg

afb013.jpg


Op een dag weggezet en niet meer naar gekeken.

Staat al 2.5 jaar in de schuur, heeft voor het laatst september 2009 gelopen en kleine stukjes over een oprit gereden. Motor is uit de verzekering dus proefrijden is lastig.
(ik walg van mezelf)

Kmstand is 57.000 km dacht ik,

Zat reacties binnen gehad ondertussen
Topic mag dicht, mensen die nog geen reactie hebben PB even.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, maar eens overleggen met het thuisfront.

Zijn de remschijven en de ketting en tandwielen nog een beetje netjes?
 
Remschijven wel ok, tandwielen en ketting denk ik minder.
Waren bijna nieuw 5 jaar geleden en ik heb er +/-6000 km mee gereden.
 
zuperding
kickje

ook voor de nachtbrakers ;)

uit nieuwsgierigheid, heb je die kuipen nog om het origineel te maken?

succes met de verkoop!
 
Dat er wat werk aan zit vind ik niet erg, maar kan er mee gereden worden? (eventueel een nieuwe accu erin zetten wil ik best zelf doen, ter plekke).

Ik snap dat hij niet verzekerd is, maar zijn er verder nog dingen waardoor een proefrit niet mogelijk is?
 
De voorband heeft een scheur in het canvas en er zit een bobbel in het rubber die uitgedroogt is en echt op springen staat. Dat is dus levensgevaarlijk om mee te rijden.

Behalve de oude olie en de waarschijnlijk slecht werkende voorremmen moet ie rijdbaar zijn.
Er is (in de afgelopen 2.5 jaar) vorkolie door de keerringen gekomen wat langs de remmen is gedruppelt.

Ik heb m weg gezet met volle tank V-power en vorig jaar september was het starten en lopen met startkabels. Zal ik binnenkort eens kijken of ie nog steeds wil starten ?
 
Zal ik binnenkort eens kijken of ie nog steeds wil starten ?

Dat zou ik niet doen. Het is beter om een motor niet "af en toe te starten" ivm met eventueel vocht in de olie. Of je moet hem helemaal warm laten worden, maar zelfs dan is het nog beter om erop te rijden (om het blok te belasten, maar ook weer niet teveel als hij koud is). Althans er zijn veel theorieën over, maar dit is diegene die mij het aannemelijkst lijkt.

Wil je mij een mailtje sturen? (mijn email staat in mijn profiel) of je emailadres geven dan stuur ik jou een mail.
 
ruilen tegen een goed lopende gsx-r 750 streetfighter uit 89? kan jij weer rustig aan beginnen met rijden zonder dat je dingen moet gaan lopen opknappen en heb ik het vermogen wat ik nou mis O-)
 
advertentie staat met werk, moet zijn onderhoudsbeurtje nodig ;)

en krijg je een MF stikker bij *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan