cross motor 250 cc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Sebastiaan !

Wat wil je precies gaan doen..... er is een verschil tussen 'een beetje crossen op de maisveldjes' en gewoon motorcrossen op de daarvoor bedoelde crossbanen.

Als je dat laatste wil gaan doen dan raad ik je zo'n chinese brommer af.
Voor een beetje door de straat zonder helm scheuren en de wat hardere bospaadjes pakken kun je zo'n chinees wel kopen.....

M.a.w., als je echt wil crossen dan moet je een échte crossmotor kopen, een beetje klooien kan op vanalles ;)
 
wat is het verschil dan? er staat gewoon 250 cc, en ik heb gemailt en hij zegt dat ie 110 kmph kan?
 
ga je er op rijden met een auto erachter;)

maar dit ding is ook een stuk kleiner dan een normale 125cc of 250

het probleem zit hem denk ik vooral, als je iets kapot rijd, wat gebeurd bij crossen;) is het moeilijk om even bij de motorzaak onderdelen te halen of je woont naast china
 
Héél hard kan ie.. Egt heel hard joh..

Denk als je héél plat gaat liggen, hij wel 115 kan...!

En als je er dan ligtere lagers in de wielen gooit, dan is het einde zoek..
Dan gaat ie te snel vore jou.
 
Nee wacht..... dit is een mooi topic voor die engerd.

Hé trut, je mag weer...

[modbreak]
Zou je willen stoppen met dit soort opmerkingen?
Dat draagt niet bepaald bij aan de sfeer. Als je verder niets meer bij te dragen hebt, hou dan je mond.
[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en spring er bijv. maar eens mee, bekijk die veering is, vind het er maar btje eng uitzien allemaal,

klein, dun, hoor ook veel verhalen over krom trekken van achterbrug, frame

al met al is het gewoon niet de kwaliteit die je krijgt, maar goed het is de prijs ook.

goede crossmotor: rond de 1500 of 2500 net wat je wil.

je zegt zelf heb niet zo veel verstand, dan raad ik je aan uit eigen ervaring, koop je een goedkope oude motor ben je gewoon veel geld kwijt aan onderdelen die vernieuwt moeten worden of vervangen koop je zon ding gooi je na 2 maaden 800 euro weg

maa goed is mijnnn mening! vrij land ;)
 
hahaha ik heet geen TY500 enne niet zo serieus ik zit zelf ook te kloten met geld en brommert ik probeer em toch te helpen

sorrie SC crosser :$

:P
 
dat is moeilijk. aan te raden is dat je met een ervaren persoon gaat kijken bij de motor die weet waar hij naar moet kijken en luisteren,

maar kijk je kan wel gewoon een 250 kopen van 98 voor 1000 ofzo je moet alleen niet raar opkijken dat je hem uiteindelijk 3 x betaald aan onderdelen en vervolgens heeel verdrietig word

probeer je alleen te waarschuwen he;)

( tegenwordig moet je bij elke post een uitleg geven waarom je het zegt anders ben je er weer zo een haha )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan