1990 Electra Glide

Erno83

Rookie
6 feb 2012
9
0
Almere
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar wat meningen over een motor die ik aangeboden heb zien staan op het internet.

Het gaat om de volgende motor:

http://www.tweedehands.nl/motoren/m...40-109886292.html?qq=harley+davidson&start=41

De motor komt uit 1990, 51000 miles gelopen (+/- 83000 km) en kan eventueel een nieuwe lak gebruiken aangezien ik niet zeker weet of ik de vlammen wat vind.

Ik heb nu nog een sportster 1200 custom welke te koop staat,

http://motoren.marktplaats.nl/motor...eI+U/mnv/xgzlPnL5/fn4BF7WTcQ==&fta_ind=3&fs=1

en ik wil gewoon een grote fiets met mooie koffers en een vette kuip, een Electra Glide dus.

Nu de vraag, is het wat denken jullie? Of weet iemand een betere rond de 6000/7000 euro?

Ik hoor het graag;-)!

Grtz Erno
 
Ik vind het niet veel geld, mooi luchtfilter ook :Y

Die van mij gaat weg voor 7500 tot 8000. Heeft minder gelopen, en volledig onderhoud gehad (reken daar ook maar 1000 voor).

En is al matzwart O-)
 
Hallo allemaal,


Het gaat om de volgende motor:

http://www.tweedehands.nl/motoren/m...40-109886292.html?qq=harley+davidson&start=41

De motor komt uit 1990, 51000 miles gelopen (+/- 83000 km) en kan eventueel een nieuwe lak gebruiken aangezien ik niet zeker weet of ik de vlammen wat vind.



Grtz Erno

is een hele mooie en bijna gratis , nee hoor , zonder geintjes , is een koopje voor die prijs ............als er geen verborgen problemen zijn....

PS , ik heb dezelfde van 1996 in het zwart mocht je niet van de vlammen houden })
 
Het is natuurlijk niet de mooiste, maargoed t is budget shoppen dus ik probeer er t beste van te maken. Maar ik krijg goeie berichten over meerdere motoren die te koop staan dus wie weet!

Tjah de 7000, als ik 6500 neerzet dat bieden mensen vanaf 5000 ofzo en daar zit ik niet op te wachten. Voor 6500 heb je een goeie fiets, en heb er zelf ook zoveel voor betaald een jaar geleden en hij is t waard!;-)
Maar ik wil gewoon wat groters...
 
Ik vind je Sportster eigenlijk mooier dan de Elctra die je hier laat zien, maar dat kan ook komen door de afschuwelijke vlammen die er op staan :X

Vlammen kunnen wel mooi zijn, als ze subtiel zijn, maar daar is hier niet echt sprake van :')
 
full

full

full

full

Je stuurde mail, maar hier kan ik makkelijker plaatjes plakken.

Ik heb nog de factuur van het groot onderhoud, 800 euro exlc arbeidsuren (als je t doet, moet je t goed doen).

Nieuwe ontsteking (Dyna S), Accu (Exide of Yuasa, weet ik even niet meer), nieuwe remmerij voor (TRW), volledige controle en natuurlijk K%N luchtfilterke, nieuwe vloeistofjes en zo..

Oh ja, ook nieuwe Conti's voor en achter.

De uitlaten staannu weer gewoon omlaag, zoals het hoort.

Er komt een nieuw contactslot op, vorige eigenaar was sleutels kwijt.
Sleutels zijkoffers zijn er topkoffer niet (is wel gewoon van het slot af).

Verders niks op aan te merken, geen krassen of deuken. Geen defecten, geen lekkages. Geen tikjes...
 
Vind het een mooie fiets man, maargoed ik moet "budgetshoppen" zoals ik al zei;-). En ik heb maar 6500/6800 te besteden.

Zit die strip bij de tankdop vast aan je tank trouwens? Of is die te demonteren?

Grtz
 
Vind het een mooie fiets man, maargoed ik moet "budgetshoppen" zoals ik al zei;-). En ik heb maar 6500/6800 te besteden.

Zit die strip bij de tankdop vast aan je tank trouwens? Of is die te demonteren?

Grtz

Alle is te demonteren :)

En als 6800 het maximum is, is deze electra glida idd te duur :)
Ik denk zelf dat je binnen no time, bij aanschaf van een FLH voor 6800, aan de 8000 in totaliteit komt te zitten.

Een bandje, een accutjes, een ditje hier, een datje daar... Laat staan overspuiten ed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan