Te Koop: Zwarte GS500E: 25kw op kenteken :

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.T

MF veteraan
16 sep 2007
2.376
4
Het gaat hier om mijn zwarte GS500E, 25kw op kenteken, maar het is gewoon een volvermogen.

In goede staat van onderhoud, 53500km op de teller, rijdt heerlijk, start altijd in 1 keer.
Bandjes in goede staat, voor nog heel wat kilometertjes.
Kettingsetje van Tsubaki (duurste model) ligt er net 800kmtjes onder (kan je dus nog lang genoeg mee door)
Remblokjes kunnen er ook nog een poos mee door, eigenlijk gewoon een goede betrouwbare onderhoudsvriendelijke motor.
Duss wil jij een mooie beginnersfiets om lekker op te leren rijden, of ben je op zoek naar een pekelfiets waarmee je goed voor de dag kan komen, let me know.

BTW: Vorige eigenaar was een mooi weer rijder, ik zelf heb er niet mee door de pekel gereden, en eigenlijk ook voornamelijk mooi weer ritjes mee gemaakt (hooguit 5 keer door de regen sinds ik hem heb! hehehe

Goed wil je meer informatie of wil je een keer een afspraak maken dan hoor ik het wel!

Samengevat: Goede motor, Prima staat van onderhoud, vraagprijs 1500 :bieden mag altijd!: ohhh ennuh Bouwjaar 1994 ;)

*bezig met uitzoeken hoe ik foto's kan toevoegen*
 
Laatst bewerkt:
225558146_6_qnGw.jpeg
 
hehehhe hey dank je wel :D
hoe kom je aan die foto??? _O-

Voor meer foto's kan je mij je mail doorgeven dan stuur ik ze op (ben echte kluns met computers ;)
 
Laatst bewerkt:
Stuur maar fotos door naar mn mail ;) staat in mn profiel.. moet je klikken op mijn naam (:P)
 
ja en ik ben op zoek naar een motor die ook daadwerkelijk 25kw is (ivm verzekeren, wil liever geen gezeur)
daar komt bij dat ik nog lang m'n rijbewijs niet heb dus ik heb geduld.
 
Hehehe ja dan heb je geen haast bij het zoeken natuurlijk :) ik kocht me motor drie dagen nadat ik mn rijbewijs haalde :)
 
Laatst bewerkt:
Wehehehe ja dat klopt ja!! heb em gekocht zonder spiegels en eigenlijk nooit spiegels erop gezet wehehe! maar die dingen zijn in alle vormen en maten te koop, die draai je er zo in :) als je het nodig vindt tenminste hehe :)
 
Bij interesse, schroom niet om me een mailtje te sturen, kan ik je nog wat extra foto;tjes sturen en info als je dat nog nodig hebt!! *kickje*
 
*KICK* mooie motor, mooie prijs, mooi weer? hoop ik ;)
 
Oh en nog iets! Deze GS500e heeft geen gesleutel nodig, gewoon een goede nette fiets! gewoon de zomer inknallen ;)
 
Moderator...er mag van mij een slotje op! ik houd em gewoon nog een jaartje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan