Te koop gevraagt circuitracer

alsta-rr

MF'er
16 apr 2008
39
0
Hallo bikers, alles loopt nog?
Ik ben op zoek naar een circuitracer waarmee ik op het circuit kan. Zit zelf te twijfelen tussen een 600rr of een 750r. Hij moet wel race klaar zijn, motorisch in orde. De prijsklasse niet hoger dan E2750. Ik ben niet merkgebonden. Als iemand een racer heeft staan of weet waar ik terecht kan laat het me weten. Je kunt me mailen en het liefst met foto's naar joe2808@live.nl
 
Laatst bewerkt:
Hallo bikers, alles loopt nog?
Ik ben op zoek naar een circuitracer waarmee ik op het circuit kan. Zit zelf te twijfelen tussen een 600rr of een 750r. Hij moet wel race klaar zijn, motorisch in orde. De prijsklasse niet hoger dan E2750. Ik ben niet merkgebonden. Als iemand een racer heeft staan of weet waar ik terecht kan laat het me weten. Je kunt me mailen en het liefst met foto's naar joe2808@live.nl

Voor 2750 kun je een 600rr op je buik schrijven. Een 600fje daarentegen is prima te vinden voor die prijs. Succes met zoeken *D
 
Even een reactie bikerz, ik bedoel met rr of r dat ik liefst een fiets zoek die achter de cc's een Rtje heeft staan. Een Fje ben ik nog aan het bedenken of die wel snel genoeg is. En wat is de reden dat ik weinig 750cc circuitracers zie staan? Weet iemand wat laat het me weten.
 
Even een reactie bikerz, ik bedoel met rr of r dat ik liefst een fiets zoek die achter de cc's een Rtje heeft staan. Een Fje ben ik nog aan het bedenken of die wel snel genoeg is. En wat is de reden dat ik weinig 750cc circuitracers zie staan? Weet iemand wat laat het me weten.
Een F heeft inprincipe wel veel vermogen. Je kunt er best aardig mee rond sturen.
Op dit moment heb ik een SV 650 maar ook daar kun je erg aardig mee spelen op het circuit.....
 
Even een reactie bikerz, ik bedoel met rr of r dat ik liefst een fiets zoek die achter de cc's een Rtje heeft staan. Een Fje ben ik nog aan het bedenken of die wel snel genoeg is. En wat is de reden dat ik weinig 750cc circuitracers zie staan? Weet iemand wat laat het me weten.

Wat is je ronde tijd op Assen dan?
 
He FabianR6, die maat van je met die srad kan hij wat foto's naar mij toesturen? Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik de prijs wel een beetje aan de hoge kant vind. Laat mij maar even weten.
 
Alvast bedankt bikerz voor de serieuze reacties.Een R1 is dat wat voor het circuit? Als iemand nog meer weet of heeft staan laat het me weten. Laat het me weten, wie weet zien we elkaar op het circuit, hahaha.
 
He FabianR6, die maat van je met die srad kan hij wat foto's naar mij toesturen? Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik de prijs wel een beetje aan de hoge kant vind. Laat mij maar even weten.


----------------

ik kan die gast niet....kwam alleen die advertentie tegen op de site :P
 
Mijn buurman heeft cbr 600 uit 2000 staan hij had er twee ik heb 1 daarvan overgenomen,vering voor en achter aangepast door wp,echt hele complete fiets waar knmv cup mee is gereden vaste prijs daarvoor is 2250 euro en als je reserve velgen en kuip erbij wilt,is vaste prijs 2700 euro.Als je interesse hebt mail me dan even dan regel ik fotos voor je.
 
Laatst bewerkt:
He Bikerz daar ben ik weer. Ik ben op zoek naar een circuitmotor en heb verschillende reacties gehad 'super' maar hoe meer hoe beter. Circuitmotor vanaf 600cc t/m 1000cc en prijs rond E2750. Zit te twijfelen tussen een honda cbr600/srad600-srad750 of een r1. Maar bikerz laat me weten als je wat weet.
En ThaDude kun je me foto's doorsturen van de fiets van je buurman naar joe2808@live.nl laterzzz
 
Even een reactie bikerz, ik bedoel met rr of r dat ik liefst een fiets zoek die achter de cc's een Rtje heeft staan. Een Fje ben ik nog aan het bedenken of die wel snel genoeg is. En wat is de reden dat ik weinig 750cc circuitracers zie staan? Weet iemand wat laat het me weten.

Weinig 750's omdat je te veel vermogen hebt om in een 600 cc klasse te mogen rijden, en weer vermogen tekort komt voor een 1000cc klasse. Dus niet ideaal voor wedstrijden.
 
He Basje dat is duidelijk, maar ik wil voorlopig alleen rijden voor mijn plezier dus vrije dagen en nog geen wedstrijden, maar zeg nooit nooit !!!!!!
Weet je nog een circuitmotor te koop of iets?????
 
Weinig 750's omdat je te veel vermogencilinderhoud hebt om in een 600 cc klasse te mogen rijden, en weer vermogen tekort komt voor een 1000cc klasse. Dus niet ideaal voor wedstrijden.
;) :+
 
Laatst bewerkt:
Alvast bedankt bikerz voor de serieuze reacties.Een R1 is dat wat voor het circuit? Als iemand nog meer weet of heeft staan laat het me weten. Laat het me weten, wie weet zien we elkaar op het circuit, hahaha.

Ik heb op dit moment een Honda CBR 600F staan uit 1993. Wel een straatfiets, maar 2 keer mee op het circuit geweest.

Alle onderhoudsbonnen zijn aanwezig, net grote beurt gehad incl kleppen stellen, nieuwe banden en nieuwe sport remblokken.

Hij mag weg voor 2300,- Kan je de rest van je budget besteden aan vering en een sportkuip ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan