Ben even benieuwd naar hoe de FZR600 en GSX600R (uit 1992-1993) rijden, misschien dat ik een van deze motoren wil kopen als volgende motor, zou eigenlijk een Fazer 600 willen kopen, maar ik vind ze nu nog aardig wat geld kosten, gaat de prijs van het oude Fazer model drastisch achteruit, dan koop ik WEL een Fazer, maar vind 15.000 tot 17.000 piek ophoesten even wat te veel (nu nog student he)
.
Als ik fulltime werk en genoeg verdien, dan wordt het waarschijnlijk wel het 2002 model Fazer 600
Iemand ervaring met de GSX600R en FZR600 gehad, en zit er nog verschil in? Heb al gehoord dat ze redelijk zwaar zijn en daardoor misschien wat log zijn? FZR kost rond de 6000, GSXR kost nog altijd rond de 10.000 ofzo (zelfde prijs als 2e hands Fazer)
Even wat plaatjes voor Pooh :
GSXR (geen SRAD pooh) :
(is een plaatje van een 750R, maar 600 ziet er hetzelfde uit)
en de FZR600 :
Sorry als de plaatjes wat groot zijn, voor de modem-gebruikers onder ons.

Als ik fulltime werk en genoeg verdien, dan wordt het waarschijnlijk wel het 2002 model Fazer 600

Iemand ervaring met de GSX600R en FZR600 gehad, en zit er nog verschil in? Heb al gehoord dat ze redelijk zwaar zijn en daardoor misschien wat log zijn? FZR kost rond de 6000, GSXR kost nog altijd rond de 10.000 ofzo (zelfde prijs als 2e hands Fazer)
Even wat plaatjes voor Pooh :
GSXR (geen SRAD pooh) :

en de FZR600 :

Sorry als de plaatjes wat groot zijn, voor de modem-gebruikers onder ons.