1992 gpz 500 ombouwen tot caferacer, wie helpt bouwen ?

kawasaki29

Rookie
6 jul 2019
1
0
Beste leden,

Is er iemand die ervaring heeft met het laten bouwen van een caferacer door een bedrijf? Ik zou graag mijn motor die ik al jarenlang in bezit heb willen laten ombouwen tot caferacer, ik zie dat veel het zelf doen, maar ik ben alles behalve handig in sleutelwerk dus laat dat maar zitten. Dit is mijn eerste post hier en ik zie dat ik de titel niet juist heb ingetikt, het gaat hierbij om een gpz 500 uit 1992.

Bedankt!
 
Nee geen ervaring met het laten bouwen, ik ben in de gelukkige positie dat ik alles zelf kan.
Verder hangt het helemaal af van wat je wil natuurlijk. Er zijn zeker bedrijven die het werk voor je kunnen/willen doen. Maar stel voordat je begint een budget vast voor jezelf, anders kan het aardig in de papieren lopen. Ga in gesprek met zo'n bedrijf en maak je wensen kenbaar. Heb je een voorbeeldfiets die je wil laten "namaken"? En bedenk vantevoren goed wat je allemaal wil laten doen. Of stiekem toch zelf wil doen, al is het maar cosmetisch, geeft VEEL voldoening:)

Als het om een caferacer gaat ben ik van mening dat je op zijn minst moet zorgen voor andere wielen en een andere tank/zit combinatie. clipons is ook altijd wel een must bij een caferacer! Dat zijn toch wel de dingen die een caferacer tot een caferacer maken.... En voor de rest alles eraf dat niet strikt noodzakelijk is om te rijden. Maar dat is dan maar mijn mening he;)

Succes ermee!

Later,

Loek
 
Die GPZ leent zich echt totaal niet voor een cafe ombouw. Wil je persee dat het die motor wordt?
 
Neem eens contact op met Jerryt, die heeft er best wel veel ervaring mee. Hij heeft hier ook wel een topic.
 
@wyb zit inderdaad ook op MF. Of ie ook streetfighters doet weet ik niet, maar je kan het altijd vragen natuurlijk.
 
Ik zou een particulier opzoeken met 2 rechterhanden, ervaring en tijd over.

En maak dan hele goede afspraken over wanneer het klaar moet, wat het mag kosten en wat je er voor verwacht.
 
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZCAFE.jpg

het kan er best leuk uit gaan zien ( foto random van het net geplukt)
 
Beste leden,

Is er iemand die ervaring heeft met het laten bouwen van een caferacer door een bedrijf? Ik zou graag mijn motor die ik al jarenlang in bezit heb willen laten ombouwen tot caferacer, ik zie dat veel het zelf doen, maar ik ben alles behalve handig in sleutelwerk dus laat dat maar zitten. Dit is mijn eerste post hier en ik zie dat ik de titel niet juist heb ingetikt, het gaat hierbij om een gpz 500 uit 1992.

Bedankt!

Aangepast ;)


Bekijk bijlage 1445070
het kan er best leuk uit gaan zien ( foto random van het net geplukt)


Nee joh, dat een schadefiets waar wat onderdelen vanaf zijn gehaald. Dit is de naam caferacer absoluut niet waardig :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan