My Green 400

green400

Rookie
16 apr 2008
15
0
Azewijn
zoals ik had gezegd bij de introductie, ik ga aan mijn kawa 400 een paar kleine (maar zeer leuke) aanpassingen doen. Na de lelijke val die ik heb gemaakt dacht ik laat ik de kawa de kleur geven die 't verdient groen.
Als eerste moest de motor gemaakt worden. Dat is inmiddels al gebeurd. Laten we nu de kappen maar eens gaan verwijderen anders word dat schuren ook zo'n klotenwerk.
full
 
we zijn nu een dag verder (dat was gisteren) en de kappen zijn nu opgeschuurd. Wat een graf werk is dat zeg. Maar ja ik weet waar ik 't allemaal voor doe.
full
 
en meer heb ik gister niet gedaan. Vandaag ga ik 2 dingen doen met de voorste kap van de motor die me namelijk helemaal niet aanstaan bij deze motor. dat is ten eerste de koplamp (deze oogt te lief) en die vreselijk lelijke wangen ('t lijkt wel een breedmuil motor zo).
 
en ik wil van die lelijke grote knipperlichten af du doe ik voor spiegels met knipperlicht en achter een setje van die mooie kleine knipperlichtjes
 
wel candy groen erover heen pappen he :P


als die kleur sprekend lijkt op kawa groen dan wel. ik doe namelijk alles wel me motip autolak, dat spul word namelijk super hard.


ik ga zometeen de motor naar een Mile Pajic brengen (een redelijk bekende motor tuner) en daar laat ik mijn prachtige laser oval sport eronder zetten. Als 't niet te duur is laat ik 'm meteen iets meer schuin omhoog plaatsen (ziet er namelijk iets stoerder uit).
 
zoals ik gister al zei ïk ga die vreselijke wangen eraf halen en 't model van de koplamp iets agresiever laten lijken. Ik hoop dat 't zo gelukt is
full
 
Ziet er goed uit.
Ben benieuwd wat voor een pijp mille voor je fiets gaat maken.
Ik ben er pas ook nog geweest.
Erg vriendelijke vent. :)
 
Misschien de onderste hoeken ook iets naar elkaar toe laten lopen waardoor de koplamp nog wat agressiever wordt? Verder respect voor zelfklussers :)
 
Ziet er goed uit.
Ben benieuwd wat voor een pijp mille voor je fiets gaat maken.
Ik ben er pas ook nog geweest.
Erg vriendelijke vent.


indedaad een vriendelijke vent. Ik kan vanavond de brommer ophalen. ik zal wel ff een fotootje posten van de week van hoe die geworden is.
 
Misschien de onderste hoeken ook iets naar elkaar toe laten lopen waardoor de koplamp nog wat agressiever wordt? Verder respect voor zelfklussers



had gekund e was misschien nog wel wat gaver geworden maar heb vandaag alles mooi strak en glad weten te krijgen. wat een kut werk trouwens, schuren (nieuwe kleine gaatjes) opnieuw weer iets plamuren, weer schuren, enz. enz. maar eindelijk af. klote werk maar wel voor een goed doel ;) dus...............
 
heb vandaag ook 2 vette stickersets voor de motor besteld en een gave tankpad.
kaan ook bijna niet meer wachten tot mijn speigeltjes er zijn en mijn nieuwe knipperlichtjes
 
als die kleur sprekend lijkt op kawa groen dan wel. ik doe namelijk alles wel me motip autolak, dat spul word namelijk super hard.


ik ga zometeen de motor naar een Mile Pajic brengen (een redelijk bekende motor tuner) en daar laat ik mijn prachtige laser oval sport eronder zetten. Als 't niet te duur is laat ik 'm meteen iets meer schuin omhoog plaatsen (ziet er namelijk iets stoerder uit).

candy green is geen uni lime green nee... maar vorig jaar reden ze in de motogp ook met candy green op de gpmachine :)..

maar je doet t met spuitbus?? Hmm dan zou ik er niet aan beginnen.. vind het een beetje jammer als je dalijk een hoop werk "verneukt" door t met spuitbus te spuiten. Gewoon 200 billies neertellen voor een goeiekope spuiter en zelf alles schuren (als je dat kan tenminste)
 
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Is kawasaki green niet "osaka green"? ik noem het graag "gifgroen" :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan