1997 Honda CBR 1100 XX Super Blackbird met schade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brinkmeister

MF veteraan
16 nov 2003
1.201
648
Hoi,

Ik heb vorig jaar een schuiver gemaakt met mijn Blackbird en kom er maar niet aan toe hem te repareren. Ik rij er nog wel op, maar nier meer zo vaak als vroeger. Daarom zit ik er sterk over te denken een andere motor te kopen en, met pijn in mijn hart, afscheid te nemen van deze. Wat is ermee?

Onderuit geremd op de linkerkant, dus schade aan:
-Koppelingshendel;
-Spiegel;
-Linker uitlaat;
-Carterdeksel;
-Topkuip;
-Spatbord;
-Linker zijkuip en ophanging ervan

Nadat ik de motor in 2005 na een aanrijding helemaal heb gerestaureerd met nieuw spuitwerk, polyester, nieuwe vorkpoten, nieuw subframe en topkuip/koplamp, ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Ik heb zelf geen zin om er een streetfighter van te maken, maar frame, voorvork en achterbrug zijn nog helemaal recht, dus het zou er wel een leuke basis voor zijn.

De kilometerstand is 52.000, rond de 50.000 heeft 'ie een grote beurt van €1200 gehad. Helaas is Motoport Vianen failliet, want eigenlijk zou de carburateur nog een keer afgesteld moeten worden. Remklauw en -schijf achter zijn aan vervanging toe, die heb ik klaar liggen. De uitlaatbochten zijn wel vervangen voor RVS.

Kortom, ik zou heel graag de interesse eens willen peilen, om te zien of ik het de moeite waard vind om voor de ZX12R van Stitch te gaan kijken:
ZX12R model 2000 Blauw

Dan nu de hamvraag: Wat zou dit gebakje nog opleveren? Zou €2500 redelijk lijken?
full
 
Laatst bewerkt:
Ook hier wel interesse
stuur me ns een mailtje da pa apestaartje zeelandnet.nl
wil wel een bod doen, zijn de onderkuipen er nog wel bij (beschadigd,dat begrijp ik)
 
Ja, ik heb er nog 3 (twee keer links, geloof ik, onderkuipen bij. En de originele ruit. Weer opnieuw restaureren is ook nog een goede optie, ik ben er nog niet helemaal uit.

Over mijn vraagprijs heb ik ook werkelijk geen idee. Ik weet dat ze in goede staat ergens rond de 4000 euro doen bij de dealer, maar in deze staat weet ik echt niet wat redelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan