1997 rs 250

slijpsteen

MF'er
2 okt 2009
162
0
schagen
hallo mensen, ik heb vandaag mijn gaskabel gemonteerd en hoppa, dat voelt geliijk anders, motor rijdt gewoon beter. ook heb ik op ebay een 13 tands voortandwieltje gewonnen (1 euro vijftig (O: ) en tot was blij te zien dat op mijn motor een 15 tands zat, ik heb hem net en vond hem al zo lang doen over zijn versnellingen, met de 13-42 tandverhouding loopt het echt super, veel vlotter door de versnellingen, een beetje als een close ratio bak (O: en nu piep ik echt goed door in z'n 6de versnelling en kan ook gewoon rustig rijden zonder dat hij doodvalt in toeren. een echte aanrader deze kombinatie! nu loopt hij nog niet optimaal, maar dat gaat goed komen, ik wil de zuigers vervangen en de powervalves schoonmaken/controleren. dan een vraagje, ik probeer de carburateurs synchroon te stellen(stationair), maar zie maar een verstelschroef (boekje niet aanwezig) wie kan mij dat vertellen? en ook vraag ik, als de powervalve niet (goed) werkt, kan je dat voelen aan de uitlaatgasdruk? als mijn rs stationair `loopt dan voelt de ene pijp sterker dan de andere... enfin, ik blijf doorgaan tot hij super loopt (O: groeten en hoop gauw wat van jullie rs rijders te kennen op dit forum, iemand uit noord holland? groet, rik
 
:^

Lekker bij ons komen ouwedeuren! ;) Bereik je meer mee dan hierzo neer pleuren!

Ikke is ook uit Noord-Holland! Hilversum om precies te zijn, officieel N-H maar is nogal een uithoek! :P
 
hoi en okay jongen, bedankt voor de korrectie (O: en we komen elkaar wel tegen, ik zit in schagen, das effe verderop, maar als mijn rsje eenmaal goed loopt rij ik wel een stukkie om so to speak. groetjes, rik
 
Terug
Bovenaan Onderaan