Suzuki TL1000R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baflo

MF veteraan
21 aug 2004
2.966
0
Te Koop:

Merk: Suzuki
Type: TL1000R
Bouwjaar: 1998
Km stand: 32.000
Km stand blok: 38.000 (bj 2000)
Kleur: Rood
Vermogen: 135 pk

Net groot onderhoud gehad (400km geleden):

- Nw bougies
- Kleppen gesteld
- Nw olie
- Nw oliefilter
- Luchtfilter gereinigd (BSM)
- Throttle bodies gesynchroniseerd
- Nw remblokken achter
- Nw koppelingsplaten (barnett)
- Nw koppelings veren (barnett)

Extra's op deze bike:

- BSM luchtfilter
- Aluminium Harpoon dempers inc. db killers
- Carbon voorspatbord
- Carbon look hugger
- Carbon heel protectors
- Stalen remleidingen voor
- Wilbers progressieve voorvering
- Zero Gravity dark smoke kuipruitje
- Ohlins stuurdemper
- Home made led achterlicht inc. knippers
- Kleine knippers voor
- Crashprotectors
- Lsl voetstepjes

Motor ziet er zeer mooi uit voor zijn leeftijd en blinkt er over *D
Echt een motor waar je zeker mee opvalt door de looks en de heerlijke
klappen uit de open dempers :9~


Motor staat op Pirelli Supercorsa's 2ct voor en achter voor heerlijk grip :}
Motor is verder in perfecte staat.
Alle slijtage onderdelen zoals remmen en ketting etc zijn allemaal nog
lang niet aan vervanging toe :)




Heb deze bike sinds 2 januari 2008 in mijn bezit.
Echter niet veel geluk gehad met deze motor. :N
Bij aankoop dacht ik dat de koppeling door slipte, maar
dit bleek na aankoop een kapotte versnellingbak te zijn. (2e en 3e versnelling)
Heb dit laten maken bij mijn motordealer voor een bedrag van 912,- euro. ;(
Na het blok er weer onder te hebben gezet is na nog geen 2km een klep
van de voorste cilinder afgebroken door een montage fout van de monteur.
Met gevolg een kapotte voorste zuiger en cilinderkop.
Dit is via de verzekering van de motorzaak opgelost.
Daarom is er een goed ruil blok in gekomen uit het jaar 2000 met 6000 km meer.
Met een goede versnellingbak gelukkig *O*
Motor loopt als een zonnetje en verbruikt geen olie :)
En het nieuwe blok heeft gelijk groot onderhoud gehad



Waarom ik de motor nu al in de verkoop heb is omdat ik niet kan wennen
aan deze brute 2 cilinder -O-
En weer terug ga na een 4 cilinder
:$

Prijs van dit Rode beest is:

5500,- euro

(vasteprijs)





 
Laatst bewerkt:
jammer, Robert, ik zou bijna zeggen krijg je spijt van....

(weet je het wel zeker na zo weinig km's? Een idd brute tweecilinder geeft zoveel meer plezier dan een 'tamme' viercilinder... je moet alleen even vriendjes worden, en dat kost wat meer tijd bij een TLR - maar dan is het ook geweldig! *O* )

mensen, dit is een vreselijk mooie TLR!! (ondanks dat ie rood is :+ )
 
13 mei moet ik voor mn rijbewijs, als ie er dan nog staat wil ik komen kijken. Ik wil echt super graag een TL1000R kopen in het Zwart/Grijs of deze kleuren, dus wie weet :)

Waar staat de motor ?
 
Geef hem nog ff de tijd joh.
Heb ook minimaal een jaar moeten wennen aan mijn dikke Twin. En af en toe vervloek ik hem nog steeds weleens. Maar die charme, dat karakter, dat geluid, dat onvoorspelbare, dat 'zooow-niet-saai-zijn', die historie (bij die van mij dan), die twee pijpen!

Nee, Niewegdoennie.

'(

Echt niet...
 
13 mei moet ik voor mn rijbewijs, als ie er dan nog staat wil ik komen kijken. Ik wil echt super graag een TL1000R kopen in het Zwart/Grijs of deze kleuren, dus wie weet :)

Waar staat de motor ?

De bike staat in het hoge noorden *D

De bike mag weg, moet niet weg en pakt nog steeds zijn ritje
op een mooie zonnige dag :]
 
Laatst bewerkt:
jammer, Robert, ik zou bijna zeggen krijg je spijt van....

(weet je het wel zeker na zo weinig km's? Een idd brute tweecilinder geeft zoveel meer plezier dan een 'tamme' viercilinder... je moet alleen even vriendjes worden, en dat kost wat meer tijd bij een TLR - maar dan is het ook geweldig! *O* )

mensen, dit is een vreselijk mooie TLR!! (ondanks dat ie rood is :+ )
Spijt is maar tijdelijk, zodra Robert op z'n dikke R1 stapt is de spijt snel weg :+
Kickje voor deze dikke bike! Vanmiddag nog samen mee gereden, heerlijk geluid :}
 
Nee sorry, daar heb voor mijn TLR op gereden. :]

Ruilen regen R1 2001 of GSX-R 750/1000 K1 of K2 dat wil
ik nog wel doen *D
 
13 mei moet ik voor mn rijbewijs, als ie er dan nog staat wil ik komen kijken. Ik wil echt super graag een TL1000R kopen in het Zwart/Grijs of deze kleuren, dus wie weet :)

Waar staat de motor ?

Pssttt... deze 1000 is niet echt geschikt om mee te leren rijden. :X
Doe eerst een SV650 ofzo, dat is gezonder voor de verzekeringspremies. :+
 
Wat een machine....
Blijft toch een beetje mijn droom motor :9~ Maarja, vrouw en kinderen.... je kent het wel, zal nog even moeten wachten :)

Voor de geinteresseerden:
Deze motor verkeerd in uitstekende staat, ik heb hem vorige week mogen bezichtigen. Gewoon een erg dikke, mooie motor voor een nette prijs.
 
oh baflo echt jammer dat je z'n prachtige 2 cylinder weg doet joh. net zelf een tls maar dat ruwe is toch juist moooi *O*

wat voor 4 cylinder wil je weer in de plaats, of ga je het halve msg achterna en een r1 kope :P

succes in ieder geval met de verkoop
 
Hoezo niet wennen? Qua sturen of is het het vermogen?

Ff draaien aan de vering kan namelijk een totaal andere fiets opleveren. Als ie afgesteld staat voor circuit (lees; voor de straat veel en veel te hard) dan kan het zo zijn dat je 'm vervloekt omdat ie alles doorgeeft. Daarnaast zijn gebruikte SC's nou ook niet de fijnste bandjes voor de straat....

En het vermogen, ja dát is nou juist de kick van een twin. Ff oppassen maar eenmaal gewend wil je niet meer anders.

Ik woon in Bedum en als je wilt wil ik wel 's kijken naar de veerink...
 
Hoezo niet wennen? Qua sturen of is het het vermogen?

Ff draaien aan de vering kan namelijk een totaal andere fiets opleveren. Als ie afgesteld staat voor circuit (lees; voor de straat veel en veel te hard) dan kan het zo zijn dat je 'm vervloekt omdat ie alles doorgeeft. Daarnaast zijn gebruikte SC's nou ook niet de fijnste bandjes voor de straat....

En het vermogen, ja dát is nou juist de kick van een twin. Ff oppassen maar eenmaal gewend wil je niet meer anders.

Ik woon in Bedum en als je wilt wil ik wel 's kijken naar de veerink...

:^
 
Hey, een rooie.... :} :}

Daar zijn er niet zoveel van in NL....

Niet wegdoen, ik heb ook een tijdje moeten wennen aan mijn rode stier maar iedere keer als ik opstap denk ik weer.....WAUW wat een geluid, wat een kick !!!!! (en mijn ervaring met een 4cyl. is nog niet zo geweest)

Een beetje af laten stellen kan wonderen verrichten....
 
Zo vandaag ook weer heerlijk gereden, word wel steeds meer vriendjes er mee gelukkig.
Maar nog steeds te koop. Mag weg hoeft niet weg natuurlijk :)

Krijg m nu ook lekker de bocht om :]
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan