1999 GSX-R 750 Top Speed

lol De Glutendokter jij ben de 2e person dat een gixxer 600 heb dat denk dat een 600 rijd als een gsx 1000 en/of busa lol :z
 
meer topvermogen? Dan kom je automatisch op tunen uit en naargelang je budget zal je meer topsnelheid krijgen. Het belangrijkste is hier: "wat wil jij uitgeven?"

Een andere uitlaten setje (dus bochten + demper) en grotere carbs of throttle bodies helpen je al een stuk op weg, wil je dan nog meer power hebben dan kost het gewoon enorm veel geld. Dan is de overstap naar een GSX-R1000 een goedkopere optie dan jouw 750 te tunen.
 
lol De Glutendokter jij ben de 2e person dat een gixxer 600 heb dat denk dat een 600 rijd als een gsx 1000 en/of busa lol :z
ach dat denk ik niet alleen ik weet het zeker
ik heb het gedaan in dld ik zeg niet dat hij daar naartoe knalt maar ik heb de op 270 gehad
tepels op de tank en met je smoel goed achter het ruitje
je moet ook niet ls je als een zak aardappels op je motor gaat zitten ;)
en een busa gaat 300++ en de 1000 zal dat ook doen.
 
dank u alemaal voor mé een tip te geven voor m'n motor kuis
het vort GSX-R 1000 of 1300 busa


wiiiii! got to find 2 more jobs ;(

Bijlage: Suz1.jpg
 
koop een f-16 :P

nee hoor geintje, ik zal de 750 gewoon houden 600 - 1000 it is the best of 2 worlds... en waarom wil je zon hoge top net of je daarom een motor hebt, nee toch?

het gaat om de bochtje's maak jonge

maar......antwoord op jouw vraag zonder te tunen en duur is -zoals hugoboss zei- andere tandwielen , minder snel optrekken hogere eindsnelheid
 
Quote:
Op vrijdag 08 oktober 2004 16:30 schreef hoffife het volgende:
Kudt!!! het lijk mé dat ik een buza moet koopen
danke allemaal voor goeie een slechte tips

ik moet lekker opsparen






Na 3 jaar heb je hier nog moeite mee?

Jezus, give the man a break, zou jij na 3 jaar perfect Denenmarks kunnen schrijven? Zonder bijscholingen, Hij doet tenminste de moeite.
 
Terug
Bovenaan Onderaan