1999 GSX-R 750 Top Speed

hoffife

MF'er
10 sep 2004
32
0
Woensdrecht
wet imand hoe ik kan m'n GSX-R 750 tot een hoger topspeed kan krijken, zonder turbo een extream tuning,
nu is m'n topspeed 265-270 km/h een 99.9 stock
 
Als 'ie in 6 tegen de toerenbegrenzer aanloopt kun je andere tandwielen proberen, maar ik denk het niet...... Optie van Stafford lijkt me toch de beste...
 
Wat een domme vraag....je bedoelt zeker 270 op de teller
...je wilt niet weten hoe hard/langzaam je dan in echte km rijdt :x
 
Wat een domme vraag....je bedoelt zeker 270 op de teller
...je wilt niet weten hoe hard/langzaam je dan in echte km rijdt :x
Wat is dat nou voor een rare reactie? Hij vraagt gewoon om tips! Niet dat ik enig id heb verder, maar ik moest het toch ff kwijt :+
 
ahh Stafford heb jij een GSX-R 1000 voor ruil voor een GSX-R 750? wen niet dan houw je bek.... maar ik wilte maar weten om het mogelik is om hoger topspeed te krijken zonder turbo een extream tuning.
znap je? *D
 
Wat een domme vraag....je bedoelt zeker 270 op de teller
...je wilt niet weten hoe hard/langzaam je dan in echte km rijdt :x

Domme vragen bestaan mijns inziens niet, domme reacties daarentegen...

Inruilen lijkt me ook een toffe actie, al denk ik niet dat je daar naar opzoek bent. Andere tandwiel verhouding ben ik ook niet zo'n voorstander van...
 
Dyno stage 3 en Volledige sportuitlaat (niet alleen demper)
maar dat is volgens mij al Heavy Tuning!!

Van alleen een sportdemper zal die niet harder lopen!!

Misschien een RAM Air systeem die voor een beetje luchtdruk zorgt
als je boven de 180 rijdt. ongeveer 1/20 ste effect van een turbo!!!

Op de lompe manier!! :+
Je motor een paar centimeter verlagen op de veren!!
Banden hard oppompen.
je motor met glijmiddel insmeren?

Anders heb ik geen idee!!
 
in bogten lem m'n snelhijd 130 een max 160 in de bochten maar wat bochten beduil jij? 40 kmh 60kmh 90 kmh?

wen ik heb geld voor een busa ging ik hem ook kopen maar keen geld nu dar voor, daroom wil ik weeten hoe ik kan m'n 750 sneler maaken....
 
NOS setje. De goedkoopste tuning en makkelijk PK's extra... Niet overdrijven want dan gaan er dingen stuk...
 
Kudt!!! het lijk mé dat ik een buza moet koopen ;(
danke allemaal voor goeie een slechte tips

ik moet lekker opsparen :)
 
wet imand hoe ik kan m'n GSX-R 750 tot een hoger topspeed kan krijken, zonder turbo een extream tuning,
nu is m'n topspeed 265-270 km/h een 99.9 stock
gaat dat niet harder dan dat :?
dat rijd mijn gsx-r 600 (1999) ook en als ik geen verkeer was tegen gekomen mischien de 280 ook nog net op de teller gehaald
 
Terug
Bovenaan Onderaan