1e 08 Hornet mini meeting 'de bus stop chicane' editie

LoSBoL

MF veteraan
22 okt 2004
23.355
19
Waterland
1e 08 Hornet mini meeting 'de bus stop chicane' editie


full


full



12 April 2008

Verzamelen bij AFS Motorparts te Purmerend, om vervolgens lekker een stukkie ongeorganisseerd te toeren })

Locatie: AFS Motorparts

Voltastraat 21 (achterzijde)

1446 VA Purmerend


Inloop bij AFS vanaf 09:00 :z
Vertrek rond 13:00 (als Flaterik zijn STriple heeft ingereden)

Onderweg uiteraard ergens pannenkoeken eten :9~



Deelnemers:

*Nessy :]
*LoSBoL :]
*Dilbert :]
*Flaterik :] WASSABEE !!!!!
*Vinnie-V :]
*Horney :]
*Richard. :]
*HornEd :] moet nog even losgeweekt worden
*Reece :]
*SMRonald :]
*Nils89 :]

*wie volgt ?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil idd wel maar moet effe kijken hoelaat ik er kan zijn
Heb examen tot max 12 uur maar moet om 11 uur wel klaar kunnen zijn.
En aangezien het zo'n 120 km rijden is.
Dus het hangt er dan van af hoelaat je wil gaan rijden
 
waarom zaterdag? :N ik moet naar een verjaardag.. ja moet ja. is schoonvader.. sort of... liever zondag...
 
Ik wil idd wel maar moet effe kijken hoelaat ik er kan zijn
Heb examen tot max 12 uur maar moet om 11 uur wel klaar kunnen zijn.
En aangezien het zo'n 120 km rijden is.
Dus het hangt er dan van af hoelaat je wil gaan rijden


Uurtje of 13:00 ? we wachten wel op je hoor :P
 

hoor net dat we ook nog een andere verjaardag hebben, vanaf 4 uur. dus als ik niet naar mijn schoonfamilie ga, moet ik wel weer op tijd terug zijn. lekker dagje wel.. en zondag niets te doen natuurlijk... |( . laat nog wel weten of ik kom of niet. B|
 
Heee, een ritje in de buurt. Moet toch weer eens vaker MFen |(

Maarreh....ik kom waarschijnlijk alleen maar ff buurten bij ASF. Moet later die dag ook naar een feestje.
Toch nog ff de Smurf uit z’n bedje trommelen voor een kort opwarmertje. Is dat nou ff vervelend dat z’n favoriete bochtje om de hoek is.... *O*
 
Laatst bewerkt:
Heee, een ritje in de buurt. Moet toch weer eens vaker MFen |(

Maarreh....ik kom waarschijnlijk alleen maar ff buurten bij ASF. Moet later die dag ook naar een feestje.
Toch nog ff de Smurf uit z’n bedje trommelen voor een kort opwarmertje. Is dat nou ff vervelend dat z’n favoriete bochtje om de hoek is.... *O*


Feestje? :P

Dan rij je toch een klein stukje mee?
 
Heee, een ritje in de buurt. Moet toch weer eens vaker MFen |(

Maarreh....ik kom waarschijnlijk alleen maar ff buurten bij ASF. Moet later die dag ook naar een feestje.
Toch nog ff de Smurf uit z’n bedje trommelen voor een kort opwarmertje. Is dat nou ff vervelend dat z’n favoriete bochtje om de hoek is.... *O*


full

full

full

full



:Y

Jouw speeltuintje gaan we uiteraard aandoen *O*
 
Laatst bewerkt:
hey Losbol, ben nog niet bij Frank over de voer geweest, maar hij heeft toch wel een standaard assortimentje banden liggen?

Horney is tegen die tijd misschien ook aan een nieuw achterbandje toe


HornEd, wil jouw speeltuintje ook wel even doen :Y ken ik nog niet, geloof ik :)
kom jij naar ons feestje, gaan wij voor de taart uit solidariteit mee naar jouw feestje O-)
 
Laatst bewerkt:
hey Losbol, ben nog niet bij Frank over de voer geweest, maar hij heeft toch wel een standaard assortimentje banden liggen?

Horney is tegen die tijd misschien ook aan een nieuw achterbandje toe


HornEd, wil jouw speeltuintje ook wel even doen :Y ken ik nog niet, geloof ik :)
kom jij naar ons feestje, gaan wij voor de taart uit solidariteit mee naar jouw feestje O-)


Jahoor, bandje heeft hij wel liggen, maar geef het van te voren even aan mij door, aangezien er wel het een en ander ingeplanned moet worden als hij voor half de Hornetclub banden moet gaan wisselen :]
 
hey Losbol, ben nog niet bij Frank over de voer geweest, maar hij heeft toch wel een standaard assortimentje banden liggen?

Horney is tegen die tijd misschien ook aan een nieuw achterbandje toe


HornEd, wil jouw speeltuintje ook wel even doen :Y ken ik nog niet, geloof ik :)
kom jij naar ons feestje, gaan wij voor de taart uit solidariteit mee naar jouw feestje O-)

verwacht er maar niet te veel van. Is denk ik ook een beetje drukker zo op zaterdags.
Enne..jullie feestje? :?
 
jaa, bandjes wisselen.. :)

wat zal ik eens doen, super corsa's, pilot powers.. o nee "dat kan niet" B|
BTo14 dan maar weer
geef jij 't aan Frank door Losbol, of moet ik dat even doen?

o ja, ovb mag weg ;)
 
Laatst bewerkt:
En dan tijdens het ritje daarna iedereen als een oud wijf de bocht door ivm de nieuwe bandjes :+
 
jaa, bandjes wisselen.. :)

wat zal ik eens doen, super corsa's, pilot powers.. o nee "dat kan niet" B|
BTo14 dan maar weer
geef jij 't aan Frank door Losbol, of moet ik dat even doen?

o ja, ovb mag weg ;)


OVB verwijderd *O* Gezelli !!!!

Nou Reece nog ff over de streep trekken ;)



Gaat het om een complete set ? of alleen voor of achterband, enne, al aan de BT016 gedacht ?

Zal in iedergeval wat planningen wijzigen, aangezien Frank maar 1 motor per uur kan doen ongeveer, zal Nessy en mijn eigen Hornet een dagje eerder brengen, anders gaat het allemaal niet lukken op zaterdag _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan