1e 08 Hornet mini meeting 'de bus stop chicane' editie

Huh?? Zei iemand strepen trekken?? }) Gaan we dan ook weer McPowersliden? :X

Mijn achterwiel staat nog steeds met vers rubber naast de motor :z
 
OVB verwijderd *O* Gezelli !!!!

Nou Reece nog ff over de streep trekken ;)



Gaat het om een complete set ? of alleen voor of achterband, enne, al aan de BT016 gedacht ?

Zal in iedergeval wat planningen wijzigen, aangezien Frank maar 1 motor per uur kan doen ongeveer, zal Nessy en mijn eigen Hornet een dagje eerder brengen, anders gaat het allemaal niet lukken op zaterdag _O-


016 is nog niet leverbaar, zover ik weet.. heb er ook nog niets van gezien of gelezen
maar alleen een achterband deze keer. en ik trek 'm er zelf wel uit, hij hoeft alleen de band om de velg te leggen :)

als we het allemaal zelf doen, is 't zo gepiept :Y
neem aan dat we wel ff een paddockstandje en wat sleutels mogen gebruiken?
 
016 is nog niet leverbaar, zover ik weet.. heb er ook nog niets van gezien of gelezen
maar alleen een achterband deze keer. en ik trek 'm er zelf wel uit, hij hoeft alleen de band om de velg te leggen :)

als we het allemaal zelf doen, is 't zo gepiept :Y
neem aan dat we wel ff een paddockstandje en wat sleutels mogen gebruiken?


Zal eens even horen, met een beetje mazzel zijn ze tegen de 12e inmiddels binnen :Y
 
zien er wel lekker uit :P


full



iemand al wat over eigenschappen gehoord?
 
Laatst bewerkt:
[me="horney"]heeft een beetje onderzoek gedaan en gaat voor 016 :P [/me]

leverancier geeft op 'maart 2008', moet lukken dus :)
 
zien er wel lekker uit :P


[afbeelding]


iemand al wat over eigenschappen gehoord?

:Y

Schijnt een superband te zijn, deze 3ct band :o Stond een test in de Motoplus, helaas stond er maar 1 regeltje over de natweer eigenschappen.

'Op wat nat wegdek geven de BT-016's zelfs voldoende vertrouwen om volop sportief rijplezier te beleven'

beetje summier dus... maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet verbeterd zijn sinds de BT014

AFS is in afwachting van levering, dus met een beetje mazzel (er schijnen al MF'ers mee te rijden overigens...)




LoSBoL is al bezig een leuke bochtige route in elkaar te draaien, lukt aardig :Y alleen nog een pannenkoekenspot langs de route zoeken :+
 
zei iemand pannekoeken?! :9

inrijden is zo gedaan, zorg maar dat we veel lange bochten hebben :)

kunnen we bij AFS wel ff sleutelen?
 
Laatst bewerkt:
zei iemand pannekoeken?! :9

inrijden is zo gedaan, zorg maar dat we veel lange bochten hebben :)

kunnen we bij AFS wel ff sleutelen?


Pannenkoeken is een must :P

Of we bij AFS kunnen sleutelen weet ik nog niet, ga dinsdag weer even langs, wel is zijn agenda al afgeblokt van 09:00 tot 13:00 speciaal voor ons
 
Op zich is zo'n ritje wel erg leuk, maar ik heb alleen nog geen nieuwe achterband nodig.
(Die gaat zeker nog een paar 1000 km's mee)

Ook moet ik zaterdag weer vroeg op de avond waterpoloen dus zit het er voor mij niet in de 12de. :N
 
:o 4 UUR sleutelen?!?!

wat wil je allemaal gaan doen dan..?

Moeten al 3 Hornet's volledig voorzien worden van nieuw rubber, met marge houdt hij rekening met 1 uur per Hornet, ik zal om 09:00 van start gaan met die van Nessy en die van mij. Teller staat nu op 8 banden, en misschien komt er nog meer bij, dus vandaar heb ik hem maar af laten blokken ;)
 
Op zich is zo'n ritje wel erg leuk, maar ik heb alleen nog geen nieuwe achterband nodig.
(Die gaat zeker nog een paar 1000 km's mee)

Ook moet ik zaterdag weer vroeg op de avond waterpoloen dus zit het er voor mij niet in de 12de. :N

'(
 
Route is klaar *O*

heb een paar hele leuke bochtjes aan elkaar geknoopt (180 kilometer) :]

Start bij AFS Purmerend, eindpunt aan de A10 *O*


en natuurlijk een pannenkoekenstop erbij :P


en een bekend plekkie voor sommigen
full
 
Laatst bewerkt:
Morguhhh, hoe laat ongeveer bij de bandenman :?
Jullie zijn om 8:30 aan de beurt?

En het weer móet dan goed zijn, regen is nl op....... *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan