1e 08 Hornet mini meeting 'de bus stop chicane' editie

Wat een wanker die kerel, kuthippie. Het was niet meer dan een Halfordsfiets ofzo, jammer dat er zulke harken bestaan. Het briefje ziet er goed uit wat je schrijft maar wat zegt jou eigen verzekering.....heb je ook rechtsbijstand?

succes!
 
Is het een rechtsbijstandverzekeraar of gewoon zijn tussenpersoon? En heb je die gespecificeerde reparatienota er nou bij? Dan kun je zo zien welke onderdelen vervangen zijn en hoeveel uur eraan besteed is.
 
het is een brief van zijn verhaalsbijstandverzekering, daarin staan de onderdelen v/d fiets die vervangen zijn, maar niet hoeveel arbeidstijd daarin zit of wat het per stuk kost.
dit staat er:
vernieuwen van: frame, jasbeschermers, verlichting, pedalen
 
Vernieuwen van het frame??? |( WTF??!! D'r is toch zeker geen vrachtwagen overheen gereden?

Je zou ook kunnen zeggen dat je eerst de beschadigde/vervangen onderdelen door een onafhankelijke partij wilt laten beoordelen.

Heeft eigenlijk niemand foto's gemaakt van die fiets??
 
het is een brief van zijn verhaalsbijstandverzekering, daarin staan de onderdelen v/d fiets die vervangen zijn, maar niet hoeveel arbeidstijd daarin zit of wat het per stuk kost.
dit staat er:
vernieuwen van: frame, jasbeschermers, verlichting, pedalen


frame, jasbeschermers en verlichting was niks mis mee
alleen het pendaal was geraakt
Ze proberen je te naaien lijkt het wel
 
na even rondbellen en me voor laten lichten:

- motorverzekering zegt dat, omdat de motor niet tegen de fiets is gevallen maar ikzelf, de schade onder mijn particuliere aansprakelijkheidsverzekering valt

- rechtbijstandverzekering zegt dat het een verkeersongeval blijft en dus onder de motorverzekering valt

B| gevalletje van het kastje naar de muur, kluitje eruit en het riet in...

nou ja, ik heb iig het hele verhaal naar m'n rechtsbijstandverzekeraar gestuurd, laat die eerst maar even gaan bemiddelen en dan zie ik wel verder.
hoe dan ook zal ik de schade zelf moeten betalen, want het kost me meer aan no-claim verlies, dan de kosten zelf. maar het ziet er wel naar uit dat ik getuigen moet gaan opgeven, dus bij deze een oproepje:


wie is bereid zich als getuige op te geven?


de discussie is op dit moment meer de schade, ik moet bewijzen dat het alleen een kromme trapper was en die fiets niet 3 x dubbelgevouwen lag na m'n schuivertje.
dus dat zal vooralsnog het enige zijn wat je hoeft te verklaren..

het zou me enorm bijstaan in dit verhaal, dus ik hoop dat jullie me willen helpen!,
mail me op daniel_horney at hotmail . com

tnx
 
na even rondbellen en me voor laten lichten:

- motorverzekering zegt dat, omdat de motor niet tegen de fiets is gevallen maar ikzelf, de schade onder mijn particuliere aansprakelijkheidsverzekering valt

- rechtbijstandverzekering zegt dat het een verkeersongeval blijft en dus onder de motorverzekering valt

B| gevalletje van het kastje naar de muur, kluitje eruit en het riet in...

nou ja, ik heb iig het hele verhaal naar m'n rechtsbijstandverzekeraar gestuurd, laat die eerst maar even gaan bemiddelen en dan zie ik wel verder.
hoe dan ook zal ik de schade zelf moeten betalen, want het kost me meer aan no-claim verlies, dan de kosten zelf. maar het ziet er wel naar uit dat ik getuigen moet gaan opgeven, dus bij deze een oproepje:


wie is bereid zich als getuige op te geven?


de discussie is op dit moment meer de schade, ik moet bewijzen dat het alleen een kromme trapper was en die fiets niet 3 x dubbelgevouwen lag na m'n schuivertje.
dus dat zal vooralsnog het enige zijn wat je hoeft te verklaren..

het zou me enorm bijstaan in dit verhaal, dus ik hoop dat jullie me willen helpen!,
mail me op daniel_horney at hotmail . com

tnx

ik wil best getuigen, ik zal effe mailen wat ik weet/heb gezien
Bob reed voor jou en vanessa reed volgens mij achter jou, vanessa heeft dus waarschijnlijk alles goed zien gebeuren
 
Als ik het me goed herinner reed ik achter nessy
Ik heb je zeker zien glijden
Maar wat nou de fiets heeft geraakt weet ik niet
De schade aan de fiets was alleen de trapper
Ben wel bereid te getuigen voor hetgeen ik gezien heb

Maar waarom gaan we na de volgende banden wissel niet even langs om verhaal te halen (is gelijk een mooie reden om weer eens een ritje te maken :+ )
 
Als ik het me goed herinner reed ik achter nessy
Ik heb je zeker zien glijden
Maar wat nou de fiets heeft geraakt weet ik niet
De schade aan de fiets was alleen de trapper
Ben wel bereid te getuigen voor hetgeen ik gezien heb

Maar waarom gaan we na de volgende banden wissel niet even langs om verhaal te halen (is gelijk een mooie reden om weer eens een ritje te maken :+ )

hmm, heb z'n adres niet :N maar geloof niet dat het daar beter van wordt ;)
iig bedankt voor je ondersteuning, tzt neem ik wel contact met je op :)
 
Ik kan je helaas niet helpen, ik heb het niet zien gebeuren.

Wel die peperdure trapper die krom was, dus als ik je daarmee kan helpen.....zeg je het maar.

We zullen hem helpen; die kansloze kuthippie met z'n hennephaar *O*
Hij is denk ik aan het sparen voor een herenfiets voor papa zelf.. :r
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan