1e examen gehaald !!!

penguin

MF veteraan
12 apr 2004
1.978
0
Woei, daarnet speciale verrichtingen gehaald!! Moest afrijden op terrein bij Bleekemolen in Amsterdam Sloterdijk. Klein terrein en het past allemaal maar net :) Examinator was tevreden, wilde alleen dat ik snelle slalom en uitwijkoefening nog een keer deed met harder aanrijden. Op naar het 2e examen :]
 
choesojij!

Stiekum vraag ik me wel af of er ook wel eens ooit mensen voor zakken, voor dat examen BV's...
 
Gefeliciteerd !!! :}

En om die andere vraag te beantwoorden ja ik ben er 2 keer voor gezakt , de eerste keer stond ik stijf van de zenuwen en de tweede keer ging de snelle slalom volgens de examinator niet goed en de uitwijk ook niet (volgens de rijinstructur wel) , maar maakt niet uit ik had 15 juni nog een kans en toen lukte het wel en mocht ik toch 17 juni op voor het rijden . En dat had ik wel in 1 keer
 
Gaat iedereen nou een nieuw topic openen als hij of zij een examen behaald heeft :?

Wordt nog drukkig dan :+ :P B|

Gefeliciteerd trouwens ;)
 
Van harte hoor!!
Op naar je volgende examen ;)



p.s. ook ik ben net als Melmic nieuwsgierig naar hoeveel lessen je hiervoor gehad hebt ;)
 
Woei, daarnet speciale verrichtingen gehaald!! Moest afrijden op terrein bij Bleekemolen in Amsterdam Sloterdijk. Klein terrein en het past allemaal maar net :) Examinator was tevreden, wilde alleen dat ik snelle slalom en uitwijkoefening nog een keer deed met harder aanrijden. Op naar het 2e examen :]

gefeli!

harder aanrijden klinkt bekend, heb t vorige week dinsdag in arnhem gedaan en daar was de aanloop wat kort.. moest em vanuit een bocht aanhalen.. (nix mis mee :] , maar was k de eerste keer ff niet vanuit gegaan) ook gehaald btw 8-) (gister theorie gehaald, en 13 juli afrijden :P )

weet je al wanneer je op mag voor de 2e..? (veel succes alvast!)
 
Gefeliciteerd dan maar en nu op naar deel 2.

Moet je nou trouwens ook 2x betalen of is het gewoon 1 prijs voor beide examens?
 
Ja ik ben ook benieuwd hoeveel lessen je heb gehad
Mijn leraar heeft het over 20 lessen voor mij

Maar in ieder geval gefeliciteerd.
Ik moet ook bij Sloterdijk afrijden, kan je daar ook stiekum kijken of is het een besloten terrein. Ik zou het wel eens willen zien hoe het allemaal gaat.

Maar eerst 7 Juli voor de tweede keer op voor het Theorie gedeelte, Pfffffffff

Elly
 
GEFELICITEERD!!

Ik moet eind van de maand op het terrein bij de TT-baan.

Allemaal ff duimen, please!!
Daarna moet ik mn theorie halen en natuurlijk het 2e deel.

Ben al zenuwachtig bij de gedachten dat ik eind van de maand mn examen heb
 
Ik heb 10 lessen van 2 uur gehad. Ben superblij dat ik het meteen in één keer gehaald heb. Het terrein bij Bleekemolen kun je gewoon netjes vanaf de weg bekijken zonder dat je andere examenkandidaten hoeft te hinderen. Er wordt wel bijzonder weinig afgereden schijnt; ik was de eerste leerling die volgens de nieuwe examenmethode moest afrijden (voor mijn instructeur dan) en hij was meerdere keren wezen kijken hoe het precies in z'n werk ging, alle keren onverrichter zake helaas. Er zat voor mij een jongen onwijs te stuntelen met z'n BV en die haalde het examen 'zelfs'. Voor zover ik kon tellen mocht hij bepaalde BV zelfs 4 keer overdoen. In principe is het dus prima te halen :) In ieder geval kan ik de komende lessen nu lekker toeren en hoef ik niet meer steeds Bv te gaan doen... Kan niet wachten :) Het jeukt hier al behoorlijk als ik al die aangeboden motoren zie in Gezocht & Gevonden. Ik wil beginnen op iets van een Gixxer of een R6 :P
 
Laatst bewerkt:
Woei, ik kan 2 augustus al voor m'n examen VD... Duimen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan