1e fiets... wat een hersenkraker zeg

Ik denk dat tie voor de TDM gaat _O-
(maar een TRX mag ook)

http://media.putfile.com/Smoke-Tyres-Not-Drugs-26

Kontje.jpg
 
Das een flautjen von ein sent, zo'n ander stuur erop!
(en met MF of TDM/TRX clubkorting verkrijgbaar)

Stuurombouwklaar.jpg
 
Is inderdaad best wel "comfy" en stuurt......."as een achterlijke"

Ik heb al meer gezegd, tis maar goed dat dit niet mijn fiets is, want m'n levensverwachting zou met sprongen teruguit gaan als ik hier op rij.
(tis de fiets van m'n vriendin)

Wat een verschil met clip-ons, meer controle, sneller sturen en corrigeren.
ik zeg, de investering meer dan waard. En optisch vindt het helemaal niet gek staan. Overigens hebben we via de TDM/TRX club een andere kuip op de kop getikt, want er moest een klein hoekje van de kuip af anders komt het stuur tegen de kuip.
Nu hebben we dus de originele kuip nog gewoon liggen en kunnen ten allen tijden e.e.a weer origineel maken.
De oplossing om de kuip ca. 5 cm. verder naar voren te plaatsen hebben we ook overwogen, maar dat vond ik niet mooi staan, de kuip komt net ff te ver naar voren vind ik.
 
Hmmm t ziet er naar uit dat t gewoon een CB 500'tje of zo wordt, want de verhuisplannen naar benedenwoning met tuin/ schuur gaan voorlopig ff op de lange termijn B| . En aangezien ik in Rotterdam Zuid op 3 hoog woon zou iets moois als bijv. een TRX nou niet echt getuigen van intelligentie. :X

Maar ach, mn pekelfiets heb ik dan alvast. Plus ken ik nog wat langer doorsparen voor als die schuur er wel komt.

Iedereen in ieder geval bedankt voor t meedenken! :}

iemand toevallig nog n leuke CB500 in de aanbieding?
 
Succes met je CB-tje. Idd leuke pekelfiets in de toekomst, en tot die tijd vast wel goed genoeg om je mee te vermaken.

Daarna dan maar een lekkere dikke twee- of driecilinder naked!
 
Kan enkel zeggen dat Pommel heel veel juiste dingen gezegd heeft ivm de CB 500 (en ook wel over de VTR firestorm). Ben na 19 jaar motorrijden overgeschakeld van mijn 150 pk naar de CB 500 S. Dit komt omdat ik méér de CB van mijn vriendin nam dan mijn eigen kanon. De CB heeft àlles :Y : vermogen, àltijd en overal véél rijplezier, gemakkelijk en goedkoop in onderhoud, zeer betrouwbaar, ongelooflijk hemels geluid met een open uitlaat (zeker doen!), en ik vind hem zelfs héél mooi, voilà.
Je neemt de juiste beslissing hoor!!! :}
Sorry dat ik misschien wat lyrisch klink mbt de CB, maar veel motorrijders rijden om te pronken met hun bike en veel visserslatijn over 'platgaan' en 'hard gaan', ik heb bewezen dat je op circuit zelfs Ducati-rijders kunt voorbijgaan met dit wendbaar "fietsje".
De CB is voor mensen met gezond verstand : uitmuntend in àlles voor de openbare weg en daarbovenop zul je hem amper gestolen krijgen want zijn pracht valt slecht op als je er mee rijdt, en ik zweer je : dat wil je met dat ding. :] :] :]

Heb momenteel 3 CB's in mijn garage staan : de mijne, die van mijn vriendin en nog ene van een kennis die hem verkoopt :

is wel een 'S' met kuipje maar daardoor beter op de snelweg, 31200 Km, €2000.

Weet wel niet of dit zo maar naar NL kan ivm invoer en hiermee gepaarde papierwinkel.

Tip : er is een CB 500 topic hier op MF

Groeten :W

full
 
Kan enkel zeggen dat Pommel heel veel juiste dingen gezegd heeft ivm de CB 500 (en ook wel over de VTR firestorm). Ben na 19 jaar motorrijden overgeschakeld van mijn 150 pk naar de CB 500 S. Dit komt omdat ik méér de CB van mijn vriendin nam dan mijn eigen kanon. De CB heeft àlles :Y : vermogen, àltijd en overal véél rijplezier, gemakkelijk en goedkoop in onderhoud, zeer betrouwbaar, ongelooflijk hemels geluid met een open uitlaat (zeker doen!), en ik vind hem zelfs héél mooi, voilà.
Je neemt de juiste beslissing hoor!!! :}
Sorry dat ik misschien wat lyrisch klink mbt de CB, maar veel motorrijders rijden om te pronken met hun bike en veel visserslatijn over 'platgaan' en 'hard gaan', ik heb bewezen dat je op circuit zelfs Ducati-rijders kunt voorbijgaan met dit wendbaar "fietsje".
De CB is voor mensen met gezond verstand : uitmuntend in àlles voor de openbare weg en daarbovenop zul je hem amper gestolen krijgen want zijn pracht valt slecht op als je er mee rijdt, en ik zweer je : dat wil je met dat ding. :] :] :]

Heb momenteel 3 CB's in mijn garage staan : de mijne, die van mijn vriendin en nog ene van een kennis die hem verkoopt :

is wel een 'S' met kuipje maar daardoor beter op de snelweg, 31200 Km, €2000.

Weet wel niet of dit zo maar naar NL kan ivm invoer en hiermee gepaarde papierwinkel.

Tip : er is een CB 500 topic hier op MF

Groeten :W

(Afbeelding)

CB 500 topic heb ik al gevonden hoor, maar bedankt!

Enneh ja natuurlijk wilt iedereen altijd een zo vet mogelijke fiets, heb je helemaal gelijk in. Maar een CB rijdt idd gewoon heerlijk, zat power, etc, etc. Alles wat je al opnoemt dus.

Enneh mooie CB, zeker! Alleen jammmer dat ie in B staat, want van wat ik hier op t forum heb begrepen komt er nog wel aardig wat bij kijken om dat ding hier te importeren. Schijnt ook wel de nodige extra kosten met zich mee te brengen.
Ik les nu meestal op precies eenzelfde omdat ie net wat lekkerder rijdt dan de kale blauwe CB zonder sportuitlaat en inderdaad, op de snelweg merk je het toch wel, zo'n klein kuipje.
 
Okee mensen,

Ik heb nu ondertussen mn plasticje (vroeger: papiertje) en heb op 2 CB'tjes een proefrit gemaakt. 1 Ervan reed als een zonnetje met nog een jaar garantie er bij en wat bling er op (sportuitlaatje, kleine knippers, tellerkuipje) welke mooi in mijn budget valt.

De planning was eigenlijk om ook op wat ander spul te gaan proefrijden (nog een 4 cylinder of iets met (top)kuip), maar dat is er helaas nog niet van gekomen ivm gebrek aan vervoer... :(

En nu begin ik dus te twijfelen. Zal ik die CB gewoon kopen, want dan kan ik 1. eindelijk lekker :] , 2. CB's zijn onverwoestbaar en starten altijd dus ideale pekelfiets heb ik dan alvast, 3. Hij past netjes in mijn budget. (2K, max 2,5)

Omdat ik hiervoor dus wat geld moet lenen ben ik erg bang dat ik er spijt van krijg omdat ik pas 2 (dezelfde ook nog) fietsen heb bekeken, ik een (top)kuipje toch wel prettig vind in deze periode en ik gewoon nog niet beter weet.

Wat raden jullie me aan? Niet te gehaast te werk gaan en nog ff verder kijken of gewoon maar die CB kopen zodat ik eindelijk van mn eigen gezeik af ben?
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat. Fuck it. Ik heb gewoon een muntje opgegooid want ik werd doodziek van mn gedraal en getwijfel. Morgen ga ik die CB gewoon ophalen. Ken ik eindelijk, eindelijk lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan