1e Mega meeting op tt circuit tevens als protestactie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veilside

MF veteraan
27 jan 2005
2.218
3
Saaidam
Mensen en heren operators *D

Zoals dit topic titel al aangeeft is het meschien een goed idee om de megameeting op het tt te houden tevens als soort van protestactie.

Iedereen is zo nu wel op de hoogte van het gezeik van geluid niet alleen op assen ook op zandvoort maar op assen is toch wel de duivel bezig vind ik,

Het bakermat van motorsport en je mag met je standaard uit de fabriek rollende zoefende stofzuiger geneens op het circuit knallen maar wel op de weg ernaast :?

Ik weet dat het voor sommige ver rijden is(ook voor mij 200 km) maar dat hebben de meeste toch wel er voor over. *O*

Ik weet niet hoe het zit met de megameeting kwa organiseren maar dit lijkt me toch wel een goeie actie dan.

we willen toch allemaal van het genieten van de motorsport *O* :]
 
ja laten we het circuit gelijk een boete van zoveel duizend euro opleggen door met 600 man voor geluids "overlast" te zorgen.
organiseer dan een protest actie samen met het bestuur van TT assen oid. en kijk hoeveel mensen daar heen willen. niet dat het nut zal hebben Raad van staten heeft al bepaald dat het niet mag, en daar kunnen wij weinig tegen inbrengen.
 
als we het los van het tt circuit doen (zonder organisatie, zonder verantwoordelijke, dus ieder op eigen initatief) dan kunnen ze het circuit geen boete opleggen.
 
als we het los van het tt circuit doen (zonder organisatie, zonder verantwoordelijke, dus ieder op eigen initatief) dan kunnen ze het circuit geen boete opleggen.

ik denk wel dat het kan, vanwege dat het bestuur van TT Assen verantwoordlijk is voor het circuit en wat erop gebeurt. Dus als we met zijn alle zouden komen, dan zou het bestuur wel een boete kunnen krijgen. Maar dan als ze de boete krijgen dan moeten ze weer meer races aflassen en dan nog minder motordagen om te gaan kijken -O- . Ze hebben namelijk in april de eerste wedstrijd ook afgelast vanwege dat ze een geld boete hebben gehad -O- .

Ik vind het eerder beter dat je dan een toertocht met alle motoren bijvoorbeeld kunt houden door de buurt van TT Assen. Daar hebben ze meer last van en het bestuur van TT Assen heeft geen boete of last ervan. Maar ik weet niet of het wel gaat helpen dit allemaal. Je kunt wel altijd beter iets doen dan niks, maar ben bang dat het te ver is met alle klachten enzo.. -O- -O- -O- -O- -O- -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan