1e MF MegaMeeting 2010: zondag 9 Mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Motor-Forum-Meeting-2010 is geslaagd!!! Was super gezellig, mooie motoren, gezellige mensen, lekker McVoer en mooie 'stunts'.
Alleen had 't weer wel iets beter gekunt mar das bijzaak!

Groetjes uit Voorne-Putten
 
Aftermeet @ Amersfoort:

Wheelies, burnouts, rolling burnouts... maar wel netjes voor het rode stoplicht wachten tot het groen wordt :+
 
meeting was echt super, nog nooit zoveel motoren bij elkaar gezien!
(op de tt na dan)
zijn aadrig wat bandjes in rook op gegaan, dat weet ik wel maar dat hoort er bij!
 
Capa bedankt voor het organiseren en bijhouden en vooral het verplaatsten van de datum van de eerste MFMM dit jaar :} :} :} :}

Eerste week september weer? :+ Of komt de Giro dan weer langs :+
 
Weer thuis mijn achterband is helemaal aan gort nog geen foto gezien van mijn blade.

Megameeting mei 2010 - Foto's en Videos

Hier, samen met je broertje Sputnick ;)

medium_motormeet_2010-3.jpg
 
Was een erg geslaagde meet, heb echt mijn ogen uitgekeken. En het weer zat ook echt mee, heb geen druppel regen gevoelt.
 
Ben nu al een uurtje thuis, het was nog 'gezellig' net in amersfoort.

Rond half 4 kwam er een motoragent, de 2 jongens met de Suzuki met verlengde achterbruggen hebben nog even een mooie afsluiter gedaan!

Die jongen zonder topkuip op zijn SRAD heeft nog een boete gekregen van de motoragent, waarschijnlijke uitstekende delen.

Die jongen die knallen uit ze uitlaat liet komen, zijn motor is defect waarschijnlijk kapotte koppeling of iets dergelijks.

Was wel een topdag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan