1e MF MegaMeeting 2010: zondag 9 Mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vierjarige kan je best wijsmaken dat het gister moederdag was hoor :Y

Dat kan inderdaad...maar dan moeten papa en de broers van deze 4 jarige ook in het complot deelnemen, dat was (helaas) niet het geval hier ;)

ik was onderweg maar helaas zag een automobilist mij over het hoofd en sneed me af waardoor ik op de buiterand van de rotonde klapte en het ergste nog, was dat hij gewoon door reed en ik kon net zijn kenteken niet zien

voor de rest was er nog 1 getuigen bij die mij heeft geholpen en zijn nummer heeft achtergelaten

:( hoop dat jij en je motor het er toch goed hebben afgebracht. Echt balen voor je, man! Succes met de verdere afwikkeling.
 
Laatst bewerkt:
ik was onderweg maar helaas zag een automobilist mij over het hoofd en sneed me af waardoor ik op de buiterand van de rotonde klapte en het ergste nog, was dat hij gewoon door reed en ik kon net zijn kenteken niet zien

voor de rest was er nog 1 getuigen bij die mij heeft geholpen en zijn nummer heeft achtergelaten
Balen joh.

Afgelopen donderdag overkwam mijn zoon hetzelfde.
Uiteraard reed hier ook de veroorzaker weg.
 
Me stuur trilt schakelpendaal is afgebroken spiegel voorkap gescheurd knipperlicht deuk in tank en natuurlijk de kappen flink geschaafd donderdag ga ik weer beginnen met het opknappen van me motor

gelukkig kan het me kappen zelf maken en spuiten dat schilt al een hoop voor de rest wat kleine dingetjes wat niet echt duur is maar bij elkaar wel kan oplopen

en me motor word nu zwart
 
Leuke meeting, weer een paar mensen leren kennen, altijd goed ! :}
Erg jammer dat men zo vroeg naar Amersfoort vertrok, is het daar zo veel leuker dan in Veenendaal ? :?

Was nog op zoek naar de MF-stickerboer, maar die was onvindbaar.......:?:?:?:?
 
En niet te vergeten ik heb gelukkig niks alleen klein schaafplekje op me kin.
En me pak heeft wat kleine schaafplekjes bij de elleboog
 
Me stuur trilt schakelpendaal is afgebroken spiegel voorkap gescheurd knipperlicht deuk in tank en natuurlijk de kappen flink geschaafd donderdag ga ik weer beginnen met het opknappen van me motor

gelukkig kan het me kappen zelf maken en spuiten dat schilt al een hoop voor de rest wat kleine dingetjes wat niet echt duur is maar bij elkaar wel kan oplopen

en me motor word nu zwart

Ik geloof dat hier ook een soort schadevergoeding/verzekering voor was, mensen die wegrijden.
 
Leuke meeting, weer een paar mensen leren kennen, altijd goed ! :}
Erg jammer dat men zo vroeg naar Amersfoort vertrok, is het daar zo veel leuker dan in Veenendaal ? :?

Was nog op zoek naar de MF-stickerboer, maar die was onvindbaar.......:?:?:?:?


Jammer dat je amersfoort gemist hebt... Venendaal is meestal gewoon meeten en amersfoort is burnouts en wheelies... Vandaag heb ik behoorlijk genoten van de daredevils in amersfoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan