1e MF MegaMeeting 2010: zondag 9 Mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 9 mei gestemd, maar vind 2 mei ook prima! Maakt mij geen ruk uit, ik kom toch wel.
Het is toch om de hoek :+

Zat al te wachten tot dit topic kwam.. Maar had dus echt geen zin het zelf te doen. Alleen het foto & filmpjes-topic vorig jaar vond ik al te veel werk _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor iedereen 2 Mei roepen, maar 9 Mei staat met 2x zoveel stemmen voor...
Mensen durven niet voor hun mening uit te komen, omdat het traditie is om het op 1e zondag van Mei te houden? :+
 
Viel mij ook op dat er veel posts zijn waarin men 2 mei roept, maar 9 mei toch dik voor staat.

Het kan ook zijn dat mensen niet stemmen omdat er in de eerste paar posts al geroepen is dat een poll 'toch niet werkt'. Jammer hoor, want zo gaat ie inderdaad echt niet werken.

Dus kom op mensen, als je diit topic hebt gevonden, kun je de poll ook vinden :Y
 
2 mei [/big] word kutweer[/big] ,dus moet het toch op 9 MEI[/BIG]



















komt toevallig ook nog goed uit ivm de motogp
 
Is er niet toevallig iemand hier die bij een videowall-verhuurbedrijf werkt? Dan kunnen we 2 mei met z'n allen de motoGP kijken. Is nog gezellig ook, probleem opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Weer zo'n kut poll :N
16 en 23 mei zijn en tracktraining dagen dus die 2 zijn sowieso niet handig
Snap niet waarom het niet gewoon zoals voorgaande jaren word gedaan en gewoon de eeste zondag in mei pakken
 
Weer zo'n kut poll :N
16 en 23 mei zijn en tracktraining dagen dus die 2 zijn sowieso niet handig
Snap niet waarom het niet gewoon zoals voorgaande jaren word gedaan en gewoon de eeste zondag in mei pakken

Klopt, er zijn altijd figuren die het weer willen veranderen.
Ik zeg zoals voorgaande jaren eerste zondag in Mei
 
Omdat iedereen die al jaren naar de MFMM gaat weet dat het de eerste zondag in Mei is en dus alleen de mensen stemmen die dan niet kunnen?


Geloofwaardig genoeg? O-)
 
Omdat iedereen die al jaren naar de MFMM gaat weet dat het de eerste zondag in Mei is en dus alleen de mensen stemmen die dan niet kunnen?


Geloofwaardig genoeg? O-)

:Y

en gezien jouw vorige inbreng in het verzamelen rond den haag...doe je het weer?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me gezellig :)
Zal kijken of ik tegen die tijd die dag nog vrij gepland heb.
 
Eigenlijk maakt het sowieso geen ruk uit, er komen toch wel een boel mensen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan